Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Alle uitgaven
Terug
Alle uitgaven

Thema's

LifecoachingLoopbaancoachingTeamcoachingStress & Burn-outMethodenToolsJouw businessNieuwVerwachtAcademyAlle uitgavenActies
Filters
Wis alle filters

Filter op

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Alle uitgaven

Producten (749)
  Vorige1....2223242526....30Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×E-book ×Hardback ×Gebonden ×Boom ×
Sales Control

Sales Control

Guido Fröhlichs, Bart Kemp | Boom
Wat is het doel van een organisatie? Het leveren van werk, zoveel mogelijk produceren, zo goedkoop mogelijk inkopen, het leveren van topkwaliteit, efficiënter werken, continu innoveren, het verhoge... Meer
Paperback
Juli 2010 | ISBN 9789013081312 | 1e druk | 140 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
E-boek 
Januari 2014 | ISBN 9789013091144 | 1e druk | 140 blz.
Direct via e-mail
30,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Tussen concurrentie en concentratie

Tussen concurrentie en concentratie

Bram Bouwens, Joost Dankers | Boom
Concurrentie is de drijvende kracht achter de moderne markteconomie. Van oudsher verweren ondernemers zich op allerlei manieren tegen de werking van de markt door samenwerking, het manipuleren van ... Meer
Gebonden
Juni 2010 | ISBN 9789085069430 | 300 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
67,50
In winkelwagen
Innerlijk leiderschap

Innerlijk leiderschap

Ietje Lindermann | Boom
De kracht van het individu Het lijkt wel alsof organisaties draaien op managementtechnieken en communicatiemodellen. Maar om echt te innoveren, hebben ze iets anders nodig dan de bestaande modelle... Meer
Paperback
Mei 2010 | ISBN 9789052617985 | 112 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,95
In winkelwagen
Journalistiek schrijven voor het hoger onderwijs_Henk Donkers, Selma Markhorst_9789046901939

Journalistiek schrijven voor het hoger onderwijs

Henk Donkers, Selma Markhorst, Marij Smits | Boom
Journalistiek schrijven vraagt een kritische geest en gevoel voor taal en doelgroepen. Alleen kennis van een onderwerp is niet genoeg. Maar het is ook een ambacht. Dit boek biedt studenten en afges... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2010 | ISBN 9789046901939 | 1e druk | 198 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
28,75
In winkelwagen
Bookshelf e-book 
December 2013 | ISBN 9789046961650 | eBook | 198 blz.
Direct via e-mail
28,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Meesterlijk coachen

Meesterlijk coachen

Robert Hargrove | Boom
Meesterlijk coachen is al ruim vijftien jaar het standaardwerk voor iedereen die coach is of het wil worden, of die nieuwsgierig is naar hoe je een buitengewoon goede coach kunt worden. Hargroves m... Meer
Paperback
Maart 2010 | ISBN 9789052617367 | 1e druk | 364 blz.
Uitverkocht
54,25
Bestellen
E-book 
April 2010 | ISBN 9789052617909
Uitverkocht
44,75
Bestellen
Inkijkexemplaar
Lift

Lift

Ryan Quinn, Robert E. Quinn | Boom
We willen allemaal positieve invloed hebben, maar vaak, ondanks onze beste bedoelingen, mislukt dit door gevoelens of gedachten waar we ons niet eens bewust van zijn. In dit verheffende boek maken ... Meer
Paperback
April 2010 | ISBN 9789052617657 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De zeven sleutels tot succesvol verkopen

De zeven sleutels tot succesvol verkopen

Rolf Bax | Boom
Verkopen is voor veel bedrijven van groot belang. Zonder een succesvolle verkoop, blijven de meeste bedrijven niet lang bestaan. Jarenlang heeft men zich bij dit verkopen steeds gericht op het prod... Meer
Paperback
Maart 2010 | ISBN 9789052617879 | 124 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,95
In winkelwagen
Schrijven in eenvoudig Nederlands

Schrijven in eenvoudig Nederlands

Karen Heij, Wessel Visser | Boom
Hoe zorg je dat 95% van de Nederlanders je tekst begrijpt? Daarover gaat dit boek. In dit boek laten Karen Heij en Wessel Visser van BureauTaal zien hoe je je boodschap in eenvoudig Nederlands kunt... Meer
Uitgave: boek
Paperback
Februari 2010 | ISBN 9789012581950
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Authenticiteit

Authenticiteit

James Gilmore, B. Joseph Pine | Boom
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Als klan... Meer
Paperback
Januari 2010 | ISBN 9789052617374 | 336 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Power & love

Power & love

Adam Kahane | Boom
Er zijn doorgaans twee manieren waarop mensen lastige problemen oplossen, en die zijn allebei fundamenteel fout: ze proberen koste wat kost hun wil door te drukken - met oorlog als uiterste consequ... Meer
Paperback
Januari 2010 | ISBN 9789052617565 | 191 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Jezelf socratisch coachen in werksituaties

Jezelf socratisch coachen in werksituaties

Hilde Veraart-Maas | Boom
Veranderen lijkt zo simpel: een kwestie van wíllen, heldere doelen stellen en zelfdiscipline. Maar wat als het ondanks alle goede plannen en discipline toch niet gaat zoals je zou willen? Heb je je... Meer
Paperback
December 2009 | ISBN 9789024418435 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Goed verkopen, winst voor twee

Goed verkopen, winst voor twee

Kenneth Smit | Boom
Verkopen is een vak waarvoor een grote dosis kennis en specifieke vaardigheden vereist zijn. Op school of aan de universiteit worden die jammer genoeg niet onderwezen. Toch gaat het bij verkopen om... Meer
Paperback
November 2009 | ISBN 9789052617169 | 154 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
Overtuigend adviseren

Overtuigend adviseren

Bert Ruck | Boom
Basisvaardigheden Een goed advies – én de acceptatie ervan – staat of valt met goede communicatie tussen adviseur en opdrachtgever. Als adviseur moet je dus over bepaalde vaardigheden beschikken o... Meer
Paperback
November 2009 | ISBN 9789052617060 | 84 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
We-think

We-think

Charles Leadbeater | Boom
Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing d... Meer
Paperback
November 2009 | ISBN 9789052617343 | 262 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Jos Burgers | Boom
Tevreden klanten We hebben allemaal klanten; de één binnen de eigen organisatie en de ander daarbuiten. En we bestaan bij de gratie van die klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, onze... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789024446087 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617398
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Marketing is geen reclame

Marketing is geen reclame

Krijn de Best, Willem de Vries | Boom
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van ... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789052617138 | 108 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
Over grenzen

Over grenzen

Ben Wubs | Boom
De internationale kredietcrisis van 2008 heeft het functioneren van de markteconomie in Nederland opnieuw op de agenda geplaatst. Welke systeem is economisch het effectiefst en sociaal het meest ve... Meer
Gebonden
Oktober 2009 | ISBN 9789085067122 | 367 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
67,50
In winkelwagen
Werkoverleg als interactief communicatiemiddel bij organisatieverandering

Werkoverleg als interactief communicatiemiddel bij organisatieverandering

Wilmar Zomer, Dirk de Natris | Boom
Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief communicatiemiddel   Dit boek wil benadrukken ... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789013066982 | 99 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
60,75
In winkelwagen
Nu halfvoller!

Nu halfvoller!

Martijn Horvath | Boom
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - ied... Meer
Paperback
September 2009 | ISBN 9789052617121 | 105 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Waarom is een blauwe maandag blauw?

Waarom is een blauwe maandag blauw?

Heidi Aalbrecht | Boom
Waarom is een blauwe maandag blauw? Wie introduceerde de uitdrukking mag ik even een teiltje? En zijn er ook mensen die de put dempen vóór het kalf verdronken is? Waarom is een blauwe maandag blauw... Meer
Uitgave: boek
Paperback
September 2009 | ISBN 9789012581424 | 254 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Bijzondere docenten geportretteerd

Bijzondere docenten geportretteerd

René van Kralingen, Jate Terpstra | Boom
‘Tegen leerlingen mag je geen ‘nee’ zeggen. Ook als ze vragen om je geld’. ‘Orde houden in de klas is niet nodig. Leerlingen moet je nemen zoals ze zijn’. ‘Met leerlingen moet je uitsluitend praten... Meer
Paperback
Juli 2009 | ISBN 9789024418398 | 1e druk | 114 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,25
In winkelwagen
Coachen met Creative Problem Solving

Coachen met Creative Problem Solving

Sandra Minnee | Boom
Coaching met Creative Problem Solving (CPS) helpt mensen in zes etappes van wens naar werkelijkheid; voor elke etappe worden specifieke creatieve technieken aangereikt. Je kunt de zes etappes gehee... Meer
Paperback
Juli 2009 | ISBN 9789024418350 | 1e druk | 154 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
De professional en de manager in dialoog

De professional en de manager in dialoog

Mark Vervuurt | Boom
In zorg en hulpverlening is de laatste decennia een spanningsveld ontstaan tussen het onvoorspelbare karakter van het mensenwerk en de nadruk op ‘planning en control’. Mark Vervuurt laat zien dat d... Meer
Paperback
Juli 2009 | ISBN 9789024418404 | 1e druk | 117 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,95
In winkelwagen
Groei

Groei

Sietske Biesmeijer, Peter ten Buuren | Boom
Groeien doen we allemaal, en dat is maar goed ook. Of je nu groeit in je werk, met je studie of in je relatie; groei moet je bijhouden, regelmatig voeden en je moet van tevoren goed bedenken welke ... Meer
Paperback
Juli 2009 | ISBN 9789024418244 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,25
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Handboek Intervisie

Handboek Intervisie

Jeroen Hendriksen | Boom
Handboek Intervisie behandelt de belangrijkste thema’s die van invloed zijn op het succes van intervisie. De thema’s zijn op een heel toegankelijke wijze uitgewerkt, met voorbeelden en schema’s. He... Meer
Paperback
Juli 2009 | ISBN 9789024418305 | 3e druk | 257 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
51,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....2223242526....30Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg