Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (67)
123Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 80 ×E-book ×Gebonden ×Andere uitgevers ×
Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen | Business Contact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. A... Meer
Gebonden
Februari 2025 | ISBN 9789047010210 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,99
In winkelwagen
E-book 
April 2017 | ISBN 9789047010227
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Onweerstaanbaar ondernemen

Onweerstaanbaar ondernemen

Pedro van Helden | Uitgeverij Haystack
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.   In simp... Meer
Paperback
Augustus 2020 | ISBN 9789461264039 | 112 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2020 | ISBN 9789461264046 | 1e druk
Direct via e-mail
15,00
In winkelwagen
Street smart sales

Street smart sales

Ronald Bogaerds | Uitgeverij Haystack
Als je street smart bent, kun je alles aan iedereen verkopen. Wil jij ook zo'n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo's? Ontdek dan de kracht van de 8 powerskills.   Moderne klanten z... Meer
Hardback
Juni 2020 | ISBN 9789461263889 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juni 2020 | ISBN 9789461263971 | 1e druk
Direct via e-mail
15,00
In winkelwagen
De Sales Architect

De Sales Architect

Terry van den Bemt | Business Contact
Terry van den Bemt legt in De Sales Architect uit hoe je sales nu echt goed aanpakt. Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer vraagt dan een dosi... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789047013594 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,50
In winkelwagen
E-book 
April 2020 | ISBN 9789047013600 | 1e druk
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Meer verdienen met je webshop

Meer verdienen met je webshop

Astrid van der Made | Uitgeverij Haystack
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen. Wil jij wel slagen? Lees dan in dit boek over hoe je je webshop op de kaart zet... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789461263582
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2019 | ISBN 9789461263681
Direct via e-mail
24,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert van Wassenhove | Van Duuren Media
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier waarop je naar de klant toestapt is veranderd: er zijn vers... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789492873026 | 200 blz.
Uitverkocht
39,99
Bestellen
E-book 
September 2019 | ISBN 9789401462129
Direct via e-mail
29,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Zo verkoop je alles

Zo verkoop je alles

Erwin Wijman | Uitgeverij Haystack
Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame.   Ook jij kunt de Tesla worden onder de auto's, d... Meer
Hardback
April 2019 | ISBN 9789461263315 | 1e druk | 352 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2019 | ISBN 9789461263452
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Karin Garritsen | Van Duuren Media
Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na ver... Meer
Paperback
Maart 2018 | ISBN 9789089653840 | 160 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
April 2018 | ISBN 9789089653857
Uitverkocht
19,99
Bestellen
The future of shopping

The future of shopping

Jorg Snoeck | | Van Duuren Media
Winnaar Managementboek van het jaar 2018   Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen m... Meer
Paperback
December 2017 | ISBN 9789082542271 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
November 2017 | ISBN 9789401447287 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
21,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
De customer journey in kaart in 60 minuten

De customer journey in kaart in 60 minuten

Bart van der Kooi | Uitgeverij Haystack
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is onli... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789461262400 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789461262592
Direct via e-mail
12,50
In winkelwagen
Customers the day after tomorrow

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem | LannooCampus
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aanko... Meer
Hardback
Oktober 2017 | ISBN 9789082542240 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,99
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789401445429
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Positief verrast

Positief verrast

Marieke van der Laan | Futuro Uitgevers
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit me... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789492221674
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
September 2017 | ISBN 9789492221926
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hacking Growth

Hacking Growth

Sean Ellis, Morgan Brown | Lev.
Het is moeilijk voor te stellen, maar ooit was Airbnb het best bewaarde geheim van reishackers en couchsurfers; LinkedIn het exclusieve domein voor topmanagers en recruiters; Facebook het zielige s... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789400508989 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789044976465
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Mediatraining voor iedereen

Mediatraining voor iedereen

Frank Peters | Futuro Uitgevers
Iedereen krijgt wel eens te maken met de media. Of je nu manager bent bij een bedrijf of specialist in een ziekenhuis. Maar woordvoering is zeker niet ieders favoriete bezigheid. En soms is er zelf... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789492221766 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221841
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Raak!

Raak!

Raf Stevens, Reinier Rombouts | Futuro Uitgevers
Iedereen heeft een verhaal. Of je nu bestuurder, ondernemer of expert bent: je communiceert als een persoon met andere mensen. Maar wordt je publiek geraakt door wat je vertelt? Geloven ze je? Wie... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789492221704 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221834
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
De relatie-economie

De relatie-economie

Xavier van Leeuwe, Matthijs van de Peppel | Business Contact
Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het do... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789047010814 | 224 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
E-book 
Juni 2017 | ISBN 9789047010821
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Sales vanuit je Hart

Sales vanuit je Hart

Richard van Kray | Business Contact
Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardo... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789047010586 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2017 | ISBN 9789047010685
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Profit First

Profit First

Mike Michalowicz, Femke Hogema | Van Duuren Management
Hoe zou het zijn als winst niet langer een restje is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veiligstelt? Zo... Meer
Paperback
April 2017 | ISBN 9789089653598 | 240 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
33,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2017 | ISBN 9789089653604
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
De commerciële revolutie

De commerciële revolutie

Wessel Berkman | Business Contact
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee ... Meer
Gebonden
Maart 2017 | ISBN 9789047010043 | 192 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789047010142
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Bovenscheidend vermogen

Bovenscheidend vermogen

Adriaan Oomen | Futuro Uitgevers
Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van and... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789492221346 | 122 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789492221407
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
30 methoden van beïnvloeding

30 methoden van beïnvloeding

Stephen R. Covey | Business Contact
In zijn belangrijkste boek De zeven eigenschappen verwijst Stephen Covey naar de 30 methoden van beïnvloeding die hij ontwikkelde om te kunnen omgaan met de gevoelige scheidslijn tussen betrokkenhe... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789047010456 | 80 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2017 | ISBN 9789047010517
Uitverkocht
6,99
Bestellen
Een fan per dag!

Een fan per dag!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met ... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789089653291 | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hoe moeilijk kan het zijn?

Hoe moeilijk kan het zijn?

Jasper van Kuijk | Maven Publishing
Of het nu gaat om rookmelders, ov-fietsen, beamers of de stiltecoupé: sommige producten wil je omhelzen en andere het raam uitgooien. Maar hoe komt dat? Het is vaak lastig er de vinger op te leggen... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789492493095
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2016 | ISBN 9789492493101
Direct via e-mail
14,50
In winkelwagen
Integere types doen niet aan marketing

Integere types doen niet aan marketing

Kiki Verbeek | Uitgeverij Thema
Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen. Geen schreeuwerige marketing, maar klantwervend bloggen.  Voor trainers, coaches en adviseurs. Je bent steengoed in je vak, doe... Meer
Gebonden
Augustus 2016 | ISBN 9789462720718
Uitverkocht
22,00
Bestellen
Good business voor KMO's

Good business voor KMO's

Louis Schoofs | Lannoo Campus
- Wat kunnen managers leren van clowns?- Hoe worden klanten ambassadeurs?- Wat maakt van een odnerneming een good business?Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We ... Meer
E-book 
Juli 2016 | ISBN 9789401430852
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
123Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg