Mentaliseren in de klas
Om een klas goed te managen, moet een leerkracht een soort van relatiedeskundige zijn. Dit boek illustreert hoe mentaliseren niet alleen in de behandelkamer, maar ook in de klas een verschil kan maken.
MeerOm een klas goed te managen, moet een leerkracht een soort van relatiedeskundige zijn. Dit boek illustreert hoe mentaliseren niet alleen in de behandelkamer, maar ook in de klas een verschil kan maken.
MeerTrainingskaarten set 2 Zelfregulerend leren met effectieve leerstrategieën geeft 64 nieuwe opdrachten om in de klas te oefenen- met leerstrategieën.
MeerHet is belangrijk om het leren lezen en spellen zo effectief mogelijk in te richten. Met dit boek proberen de auteurs hier een handje bij te helpen.
MeerVeel intelligente en (hoog) begaafde kinderen vervelen zich regelmatig op school. Ze willen direct aan de slag, zonder dat ze de opdracht goed lezen. Dit boek heeft als doel middenbouwleerlingen die net iets meer aankunnen, extra uit te dagen en hun planningsvaardigheden te verbeteren.
MeerWat een goede tekst! is een praktische gids voor leerkrachten in het
basisonderwijs om wegwijs te worden in belangrijke tekstgenres en een
hulpmiddel bij de vormgeving van goed schrijfonderwijs.
MeerZorgplan dyscalculie biedt intern begeleiders, rekenspecialisten en andere leerkrachten handreikingen voor het opstellen van een zorgplan dyscalculie en rekenproblemen.
MeerDe Spellinghulpkaart is bedoeld voor gebruik als geheugensteuntje voor de
Nederlandse (basis)spellingregels en de werkwoordspelling.
MeerDit boek helpt onderzoekers en docenten om bij (her)ontwerp van hun onderwijs het blikveld te verbreden.
Meer