Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Jouw business
Terug
Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Producten (460)
  Vorige1....1516171819
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Voorbij je eigen wijze: effectief communiceren met metaprogramma's in professionele relaties

Voorbij je eigen wijze: effectief communiceren met metaprogramma's in professionele relaties

Guus Hustinx, Anneke Durlinger-van der Horst | Boom
'In dit indrukwekkende werk geven de schrijvers een diepgaande uitwerking van een significant, maar regelmatig onderbelicht gebied van NLP: metaprogramma's. Ik bewonder de betrokkenheid en de integ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024416882 | 2e druk | 279 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren

Esther Bosmans | Boom
Meer
Paperback
December 2004 | ISBN 9789052614960 | 102 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Storytelling

Storytelling

Guido Rijnja, Ron van der Jagt | Boom
Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan ook niet ... Meer
Paperback
Januari 2004 | ISBN 9789013014662 | 1e druk | 125 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
59,25
In winkelwagen
Goed nieuws in kwade tijden

Goed nieuws in kwade tijden

Paul Stamsnijder | Boom
Bedrijven kennen niet alleen goede, maar ook kwade tijden. De besmettingszaak van Coca-Cola, de moordbandencrisis van Ford en Firestone, de kinderarbeidkwestie van IKEA en de geflopte beursgang van... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Maart 2002 | ISBN 9789052614069 | 184 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
55,95
In winkelwagen
Kort en goed rapporteren

Kort en goed rapporteren

Milou Mulder, Grada Schadee | Boom
Een rapport schrijven voor uw leidinggevende, projectleider, directie of opdrachtgever; geen enkele communicatiemedewerker ontkomt hieraan. Het belangrijkste uitgangspunt is: houd het kort en goed.... Meer
Paperback
Januari 2002 | ISBN 9789014090078 | 1e druk | 66 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Effectief deelnemen aan beurzen

Effectief deelnemen aan beurzen

Ted Wesselius | Boom
Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen. Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de klant vrijwillig zoveel tijd en geld om do... Meer
Paperback
Januari 2001 | ISBN 9789014073408 | 2e druk | 145 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Hoe gaat het met u ?

Hoe gaat het met u ?

Carry Petri | Thema B.V.
Hoe gaat het met u? brengt met behulp van een vragenlijst, de Stressmonitor®, je vitaliteit en stress op het werk in kaart. Het laat zien waar er knelpunten zitten en hoe je met stressveroorzakers ... Meer
Paperback
Januari 2001 | ISBN 9789058713711 | 59 blz.
Uitverkocht
16,99
Bestellen
Het communicatieplan

Het communicatieplan

Marten Waardenburg | Boom
Communicatie is een van de belangrijkste managementinstrumentenom de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie vande organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vorm... Meer
Paperback
Januari 1999 | ISBN 9789026730108 | 1e druk | 84 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
Kwalitatief marktonderzoek

Kwalitatief marktonderzoek

Ko de Ruyter, Norbert Scholl | Boom
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen th... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 1995 | ISBN 9789051894172 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Methodiek van gesprekstraining

Methodiek van gesprekstraining

Prof. dr. Gerrit Lang, Henk T. van der Molen | Boom
Het boek is bedoeld voor opleiders van trainers die meer willen weten over de methodiek, de theorie en de praktijk, van het geven van trainingen in gespreksvoering. Voor een goede beroepsuitoefenin... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Oktober 1992 | ISBN 9789024409839 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
51,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
  Vorige1....1516171819
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten

Doelgroep afbakenen

Sta je eenmaal ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk klanten aantrekken. Het is echter wel belangrijk om de juiste keuzes te maken. Het advies is om een doelgroep te kiezen, waarmee je dicht bij jezelf blijft en wat je aan kan. Er zijn een aantal manieren om je doelgroep in kaart te brengen. Maak bijvoorbeeld concreet wat jij kunt betekenen voor je klant. Is dit niet duidelijk, dan zoekt de klant verder. Maak ook het besluit om te coachen voor particulieren of bedrijven. Bedenk goed waar je kracht ligt en waar je dus ook toevoegde waarde kunt leveren. Zorg dat je ook op de hoogte bent wie je concurrenten zijn en waar zij precies zitten. Doe onderzoek wat je concurrent doen, waar ze zich bevinden en hoe je jezelf kunt onderscheiden. Je kunt dit inzichtelijk maken door een concurrentieanalyse op te stellen.

 

Klantenwerving voor de coachingsbusiness

Heb je eenmaal een duidelijke doelgroepomschrijving? Dan kun je gerichte acquisitie doen. Uit onderzoek is gebleken dat je de meeste opdrachten krijgt uit je eigen netwerk en dat is vaak groter dan je denkt. Bovendien kun je mensen uit jouw netwerk ook zien als ambassadeur van je eigen bedrijf. Het kan zijn dat zij niet direct jouw klanten worden, maar ze jouw coachingsbusiness wel kunnen aanbevelen in hun netwerk. Zo word je netwerk alsmaar groter! Daarnaast is online marketing ook belangrijk om aan klanten te komen. Door te zorgen dat je online goed vindbaar bent in de zoekmachines en op social media zorg je ervoor dat mensen snel contact met je kunnen opnemen. Wees daarom actief op deze platformen en zorg ook voor een eigen website. In ons aanbod vind je diverse boeken die je hierbij in de juiste richting helpen.

 

Administratie bijhouden

Bij een eigen bedrijf hoort uiteraard ook een eigen, gedegen administratie bijhouden. Je kunt dit zelf doen of (deels) uitbesteden aan een administratiekantoor. Een boekhouder richt je boekhouding in, stelt je op de hoogte van diverse fiscale voordelen en geeft je advies. Niet verplicht, maar wel handig is het openen van een zakelijke rekening. Zo houd je je inkomsten en uitgaven tussen zakelijk en privé gescheiden. Wist je bijvoorbeeld dat je de kosten voor je mobiele telefoon zakelijk mag opvoeren? Lees er eens over in onze ondernemersboeken.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg