Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Jouw business
Terug
Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Producten (460)
  Vorige1....141516171819Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Bla Bla Bla

Bla Bla Bla

Dan Roam | Boom
In Dan Roams eerste veelgeprezen boek, The Back of the Napkin leerde hij lezers hoe ze problemen kunnen oplossen en ideeën verkopen door eenvoudige tekeningen te maken. In Bla Bla Bla leert hij ons... Meer
Gebonden
November 2012 | ISBN 9789013109108 | 1e druk | 364 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
59,90
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Karsten Renckstorf, Peer Scheepers | Boom
Dit boek presenteert de gangbare onderzoeksmethoden op het terrein van communicatiewetenschap. Het geeft antwoord op belangrijke vragen die de onderzoeker zich steeds moet stellen, zoals: welke ... Meer
Paperback
November 2012 | ISBN 9789491560231 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
93,25
In winkelwagen
Corporate reputatiemanagement

Corporate reputatiemanagement

Ron van der Jagt | Boom
Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt. Tegelijkertijd hebben boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade (bouwfraude... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789491560200 | 1e druk | 135 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Toolbox beïnvloeden

Toolbox beïnvloeden

Jan van Loon | Thema B.V.
Invloed, wie wil het niet hebben? Als medewerker wil je je leidinggevende beïnvloeden, als ouder de leraar van je kinderen, als collega je collega, als huiseigenaar de aannemer, als adviseur je kla... Meer
Waaier
September 2012 | ISBN 9789058715968 | 30 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
20,00
Mail mij
Inkijkexemplaar
Meestersprekers

Meestersprekers

Farah Nobbe, Natalie Holwerda-Mieras | Boom
Kun je dat leren? Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?Openhartig, di... Meer
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789052619941 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
September 2010 | ISBN 9789052618029
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Het mediaboek (veertiende druk)

Het mediaboek (veertiende druk)

Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz | Boom
De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luister... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789059318717 | 14e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
47,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Overtuigend debatteren

Overtuigend debatteren

Peter van der Geer, Sharon Kroes | Boom
Gelijk hebben en krijgen Waarom zou je beter leren debatteren? Omdat gelijk hebben weliswaar mooi is, maar gelijk krijgen nog heel veel mooier. Zelden zal je je doel weten te bereiken zonder een d... Meer
Paperback
September 2009 | ISBN 9789052617282 | 1e druk | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
33,95
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2012 | ISBN 9789052619873
Direct via e-mail
26,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Communicatie van organisaties (zesde editie)

Communicatie van organisaties (zesde editie)

Monique Neyzen, Erik Blokland, Sonja Wagenaar | Boom
Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving.   Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller ver... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789491560019 | 6e druk | 540 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
68,00
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
De empathiefactor

De empathiefactor

Marie R. Miyashiro | Business Contact
Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties   'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit... Meer
Paperback
Juni 2012 | ISBN 9789047005186 | 288 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789047005254
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Geef nooit korting!

Geef nooit korting!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar ... Meer
Gebonden
Februari 2011 | ISBN 9789089650719 | 120 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651303
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Gek op gaten!

Gek op gaten!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen w... Meer
Gebonden
Februari 2012 | ISBN 9789089651150 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651310
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Communiceren met ziel en zakelijkheid

Communiceren met ziel en zakelijkheid

Silvia Blankestijn | Boom
Het bij elkaar brengen van de twee uitersten ziel en zakelijkheid in dagelijkse communicatie is een flinke uitdaging. Communiceren met ziel en zakelijkheid ondersteunt je daarbij.   Je profession... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789024401482 | 1e druk | 208 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
36,50
Mail mij
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789461271303
Direct via e-mail
28,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Daphne Dijkerman, Indira Reynaert | Boom
Tegenwoordig worden voor het bereiken van een bepaalde communicatiedoelstelling vaak diverse mediakanalen ingezet, waarbij gebruik wordt gemaakt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van dez... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2012 | ISBN 9789059317956 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
50,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
One click

One click

Richard L. Brandt | Lev.
Amazons businessmodel is bedrieglijk eenvoudig: maak online winkelen zo eenvoudig en handig dat klanten niet twee keer zullen nadenken over hun aanschaf. Het kan bijna worden samengevat met de knop... Meer
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044968569
Uitverkocht
9,49
Bestellen
Schrijven voor het beeldscherm

Schrijven voor het beeldscherm

Willem Hendrikx | Boom
Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn moet van veel markten thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schri... Meer
Uitgave: boek
Niveau: alle
Paperback
April 2012 | ISBN 9789012583268 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
49,25
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Accountability van communicatiebeleid (tweede druk)

Accountability van communicatiebeleid (tweede druk)

Marita Vos, Henny Schoemaker | Boom
Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het commun... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2012 | ISBN 9789059318236 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
38,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Alignment-factor

De Alignment-factor

Cees van Riel | Boom
Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet o... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619231 | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
53,95
In winkelwagen
E-book 
April 2012 | ISBN 9789052619620
Direct via e-mail
42,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Blauwe Bananen

Blauwe Bananen

Wouter de Vries | Wouter de Vries jr Marketing bv
Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen? Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Di... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789081528900 | 1e druk | 94 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De beleveniseconomie

De beleveniseconomie

B. Joseph Pine, James Gilmore | Boom
Waar moet je aan denken bij namen als: Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeer je  ze vooral met producten en diensten, of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij je op? Al in 1999 b... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619279
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Conversation Company

De Conversation Company

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat ... Meer
E-book 
Februari 2012 | ISBN 9789020977776
Direct via e-mail
22,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Koud bellen brr...

Koud bellen brr...

Victor Bonke | Uitgeverij Boekenbent
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789085709312 | 1e druk | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,50
In winkelwagen
Kleintje feedback

Kleintje feedback

Annemieke Nijman | Thema B.V.
Feedback voorkomt irritaties en conflicten, creëert begrip, versoepelt de samenwerking, vergroot het werkplezier en verbetert het functioneren. Alle reden dus om feedback geven en ontvangen goed on... Meer
Gebonden
Januari 2012 | ISBN 9789058715784 | 40 blz.
Uitverkocht
12,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
De Tao van Service

De Tao van Service

Eric de Haan |
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.   Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen... Meer
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789023249207 | 1e druk | 140 blz.
Uitverkocht
23,95
Bestellen
Het einde van winkels?

Het einde van winkels?

Cor Molenaar | Boom
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor... Meer
Paperback
December 2011 | ISBN 9789024407811 | 220 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,25
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2011 | ISBN 9789052619118
Direct via e-mail
38,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....141516171819Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten

Doelgroep afbakenen

Sta je eenmaal ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk klanten aantrekken. Het is echter wel belangrijk om de juiste keuzes te maken. Het advies is om een doelgroep te kiezen, waarmee je dicht bij jezelf blijft en wat je aan kan. Er zijn een aantal manieren om je doelgroep in kaart te brengen. Maak bijvoorbeeld concreet wat jij kunt betekenen voor je klant. Is dit niet duidelijk, dan zoekt de klant verder. Maak ook het besluit om te coachen voor particulieren of bedrijven. Bedenk goed waar je kracht ligt en waar je dus ook toevoegde waarde kunt leveren. Zorg dat je ook op de hoogte bent wie je concurrenten zijn en waar zij precies zitten. Doe onderzoek wat je concurrent doen, waar ze zich bevinden en hoe je jezelf kunt onderscheiden. Je kunt dit inzichtelijk maken door een concurrentieanalyse op te stellen.

 

Klantenwerving voor de coachingsbusiness

Heb je eenmaal een duidelijke doelgroepomschrijving? Dan kun je gerichte acquisitie doen. Uit onderzoek is gebleken dat je de meeste opdrachten krijgt uit je eigen netwerk en dat is vaak groter dan je denkt. Bovendien kun je mensen uit jouw netwerk ook zien als ambassadeur van je eigen bedrijf. Het kan zijn dat zij niet direct jouw klanten worden, maar ze jouw coachingsbusiness wel kunnen aanbevelen in hun netwerk. Zo word je netwerk alsmaar groter! Daarnaast is online marketing ook belangrijk om aan klanten te komen. Door te zorgen dat je online goed vindbaar bent in de zoekmachines en op social media zorg je ervoor dat mensen snel contact met je kunnen opnemen. Wees daarom actief op deze platformen en zorg ook voor een eigen website. In ons aanbod vind je diverse boeken die je hierbij in de juiste richting helpen.

 

Administratie bijhouden

Bij een eigen bedrijf hoort uiteraard ook een eigen, gedegen administratie bijhouden. Je kunt dit zelf doen of (deels) uitbesteden aan een administratiekantoor. Een boekhouder richt je boekhouding in, stelt je op de hoogte van diverse fiscale voordelen en geeft je advies. Niet verplicht, maar wel handig is het openen van een zakelijke rekening. Zo houd je je inkomsten en uitgaven tussen zakelijk en privé gescheiden. Wist je bijvoorbeeld dat je de kosten voor je mobiele telefoon zakelijk mag opvoeren? Lees er eens over in onze ondernemersboeken.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg