Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Jouw business
Terug
Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Producten (442)
  Vorige1....1415161718Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Prijs: € 0 tot € 60 ×
De Alignment-factor

De Alignment-factor

Cees van Riel | Boom
Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet o... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619231 | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
53,95
In winkelwagen
E-book 
April 2012 | ISBN 9789052619620
Direct via e-mail
42,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Blauwe Bananen

Blauwe Bananen

Wouter de Vries | Wouter de Vries jr Marketing bv
Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen? Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Di... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789081528900 | 1e druk | 94 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De beleveniseconomie

De beleveniseconomie

B. Joseph Pine, James Gilmore | Boom
Waar moet je aan denken bij namen als: Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeer je  ze vooral met producten en diensten, of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij je op? Al in 1999 b... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619279
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Conversation Company

De Conversation Company

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat ... Meer
E-book 
Februari 2012 | ISBN 9789020977776
Direct via e-mail
22,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Koud bellen brr...

Koud bellen brr...

Victor Bonke | Uitgeverij Boekenbent
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789085709312 | 1e druk | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,50
In winkelwagen
Kleintje feedback

Kleintje feedback

Annemieke Nijman | Thema B.V.
Feedback voorkomt irritaties en conflicten, creëert begrip, versoepelt de samenwerking, vergroot het werkplezier en verbetert het functioneren. Alle reden dus om feedback geven en ontvangen goed on... Meer
Gebonden
Januari 2012 | ISBN 9789058715784 | 40 blz.
Uitverkocht
12,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
De Tao van Service

De Tao van Service

Eric de Haan |
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.   Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen... Meer
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789023249207 | 1e druk | 140 blz.
Uitverkocht
23,95
Bestellen
Het einde van winkels?

Het einde van winkels?

Cor Molenaar | Boom
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor... Meer
Paperback
December 2011 | ISBN 9789024407811 | 220 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,25
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2011 | ISBN 9789052619118
Direct via e-mail
38,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Interne communicatie voor de professional

Interne communicatie voor de professional

Erik Reijnders |
Veranderingen in de samenleving, in organisaties én bij medewerkers, laten overtuigend zien dat eenrichtingsverkeer in de communicatie niet langer voldoende is. Dialoog is de realiteit van vandaag ... Meer
5%
Studentenkorting
Hardback
November 2011 | ISBN 9789023248972 | 3e druk | 288 blz.
Uitverkocht
42,00
Bestellen
E-book 
November 2011 | ISBN 9789023248989 | 3e druk
Uitverkocht
18,50
Bestellen
Personal branding

Personal branding

Frank Kwakman | Boom
In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is personal branding de manier om je te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert Frank Kwakm... Meer
Paperback
November 2011 | ISBN 9789052619170
Levertijd 1-2 werkdagen
37,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Weg met het marketingplan, tijd voor actie !

Weg met het marketingplan, tijd voor actie !

John Koster | Boom
U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En dat terwijl de uitvoerige analyses die daarvoo... Meer
Paperback
November 2011 | ISBN 9789052619194
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
Verkopen in 90 minuten

Verkopen in 90 minuten

Dietske van Kessel | Boom
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: je ideeën, je producten en diensten, je organisatie, jezelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en jij als ve... Meer
Paperback & gratis e-book
Oktober 2011 | ISBN 9789024401055 | 1e druk | 100 blz.
Uitverkocht
14,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
De 9+ Organisatie

De 9+ Organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten | Van Duuren Management
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste.... Meer
Gebonden
April 2010 | ISBN 9789089650405 | 177 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789089650863
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
Hoe schrijf je dat?

Hoe schrijf je dat?

Jolanda Bouman | Thema B.V.
Het papier is geduldig, de lezer niet. Daarom is het zaak dat je je boodschap zo helder en aantrekkelijk mogelijk op papier zet, zodat je de aandacht van je lezers beter vasthoudt en ze in één keer... Meer
Paperback
Augustus 2008 | ISBN 9789058715210 | 238 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
27,00
In winkelwagen
E-book 
Juli 2011 | ISBN 9789058715111
Direct via e-mail
21,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Retorische kritiek

Retorische kritiek

Antoine Braet | Boom
Waaraan was de overtuigingskracht van Cicero te danken? En hoe probeert Balkenende te overtuigen? Daarover, maar ook over andere moderne overtuigende teksten gaat Retorische kritiek. Dit boek biedt... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789012583091 | 204 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
56,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Verleiden op internet

Verleiden op internet

Aartjan van Erkel | Van Duuren Management
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terug... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789089650726 | 232 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2011 | ISBN 9789089650924
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De taal van mr. Jip van Harten en dr. Janneke Bavelick

De taal van mr. Jip van Harten en dr. Janneke Bavelick

Simo Goddijn | Boom
Communicatieprofessionals bij de overheid, banken, verzekeraars, zorginstellingen en op tal van andere plekken schakelen over naar taalniveau B1. Dat doen ze omdat teksten op niveau B1 voor iederee... Meer
Uitgave: boek
Niveau: b1
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789012582582 | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
Dit artikel wordt op aanvraag gedrukt. Hierbij geldt geen recht van retour.
28,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Brand-id

Brand-id

Wil Michels, Ineke Huyskens | Thema B.V.
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789058714480 | 191 blz.
Uitverkocht
35,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Evenementen als communicatiemiddel

Evenementen als communicatiemiddel

Marten Waardenburg | Boom
Een evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te brengen of zelfs iets te... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789013091700 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
Doorbraak!

Doorbraak!

Niels Aalberts | Lev.
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop,... Meer
E-book 
Februari 2011 | ISBN 9789044964691
Direct via e-mail
7,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Zorgmarketing in de praktijk

Zorgmarketing in de praktijk

Sjors van Leeuwen |
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt 'marketing' steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspele... Meer
Paperback
April 2007 | ISBN 9789023243250 | 3e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789023246886 | 3e druk
Uitverkocht
9,50
Bestellen
Zorgmarketing in de praktijk 2

Zorgmarketing in de praktijk 2

Sjors van Leeuwen |
Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangeto... Meer
Paperback
September 2010 | ISBN 9789023246855 | 1e druk | 225 blz.
Uitverkocht
45,50
Bestellen
E-book 
December 2010 | ISBN 9789023246862 | 1e druk
Uitverkocht
18,50
Bestellen
Het anti-klaagboek

Het anti-klaagboek

Bart Flos | Uitgeverij Haystack
Laat je dag niet meer verpesten door het gezeur en gezanik van collega's, familie of vrienden. Ontdek hoe je korte metten maakt met hun geklaag.Voor veel mensen is het glas altijd halfleeg. Op de e... Meer
Paperback
November 2010 | ISBN 9789077881934 | 184 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
17,50
In winkelwagen
E-book 
November 2010 | ISBN 9789077881958 | 1e druk
Direct via e-mail
13,50
In winkelwagen
Generatie Einstein

Generatie Einstein

Inez Groen, Jeroen Boschma | A.W. Bruna LeV.
Communiceren met jongeren van de 21e eeuw. Generatie Einstein is opgegroeid. Waren zij in de vorige edities van dit boek nog pubers, nu zijn het jongvolwassenen die massaal de arbeidsmarkt bestorm... Meer
Paperback
Oktober 2010 | ISBN 9789022999035 | 264 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
Identiteit & Imago

Identiteit & Imago

Cees van Riel | Boom
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2010 | ISBN 9789052617640 | 326 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
59,95
In winkelwagen
E-book 
September 2010 | ISBN 9789052618173
Direct via e-mail
47,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....1415161718Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten

Doelgroep afbakenen

Sta je eenmaal ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk klanten aantrekken. Het is echter wel belangrijk om de juiste keuzes te maken. Het advies is om een doelgroep te kiezen, waarmee je dicht bij jezelf blijft en wat je aan kan. Er zijn een aantal manieren om je doelgroep in kaart te brengen. Maak bijvoorbeeld concreet wat jij kunt betekenen voor je klant. Is dit niet duidelijk, dan zoekt de klant verder. Maak ook het besluit om te coachen voor particulieren of bedrijven. Bedenk goed waar je kracht ligt en waar je dus ook toevoegde waarde kunt leveren. Zorg dat je ook op de hoogte bent wie je concurrenten zijn en waar zij precies zitten. Doe onderzoek wat je concurrent doen, waar ze zich bevinden en hoe je jezelf kunt onderscheiden. Je kunt dit inzichtelijk maken door een concurrentieanalyse op te stellen.

 

Klantenwerving voor de coachingsbusiness

Heb je eenmaal een duidelijke doelgroepomschrijving? Dan kun je gerichte acquisitie doen. Uit onderzoek is gebleken dat je de meeste opdrachten krijgt uit je eigen netwerk en dat is vaak groter dan je denkt. Bovendien kun je mensen uit jouw netwerk ook zien als ambassadeur van je eigen bedrijf. Het kan zijn dat zij niet direct jouw klanten worden, maar ze jouw coachingsbusiness wel kunnen aanbevelen in hun netwerk. Zo word je netwerk alsmaar groter! Daarnaast is online marketing ook belangrijk om aan klanten te komen. Door te zorgen dat je online goed vindbaar bent in de zoekmachines en op social media zorg je ervoor dat mensen snel contact met je kunnen opnemen. Wees daarom actief op deze platformen en zorg ook voor een eigen website. In ons aanbod vind je diverse boeken die je hierbij in de juiste richting helpen.

 

Administratie bijhouden

Bij een eigen bedrijf hoort uiteraard ook een eigen, gedegen administratie bijhouden. Je kunt dit zelf doen of (deels) uitbesteden aan een administratiekantoor. Een boekhouder richt je boekhouding in, stelt je op de hoogte van diverse fiscale voordelen en geeft je advies. Niet verplicht, maar wel handig is het openen van een zakelijke rekening. Zo houd je je inkomsten en uitgaven tussen zakelijk en privé gescheiden. Wist je bijvoorbeeld dat je de kosten voor je mobiele telefoon zakelijk mag opvoeren? Lees er eens over in onze ondernemersboeken.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg