Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (148)
  Vorige123456Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×E-book ×Hardback ×Andere uitgevers ×
Salesmanagement

Salesmanagement

| Noordhoff Uitgevers
Met Salesmanagement leer je - vanuit de optiek van de salesmanager - stapsgewijs hoe je een integraal strategisch en operationeel verkoopplan schrijft.Waarom kiezen voor Salesmanagement? leert j... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789001862930 | 5e druk
Uitverkocht
68,95
Bestellen
Salesvaardigheden

Salesvaardigheden

René Susan | Noordhoff Uitgevers
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktij... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789001863005 | 2e druk | 288 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
55,95
In winkelwagen
Vertrouw me, ik ben verkoper

Vertrouw me, ik ben verkoper

| Business Contact
Bij een verkoper denken de meeste mensen meteen aan een opdringerige, oneerlijke en zelfzuchtige geldwolf. Dat beeld is zo hardnekkig, dat ook verkopers zelf zijn gaan geloven dat je zonder wolvens... Meer
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789047008521 | 128 blz.
Uitverkocht
15,00
Bestellen
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789047008538
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Contact Center Management

Contact Center Management

Jan Smets | Lannoo Campus
Call centers, niet langer het lelijke eendje van het bedrijf Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we ... Meer
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789401433983
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
De Superpromoter

De Superpromoter

Rijn Vogelaar | Van Duuren Management
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van leve... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789089653031 | 200 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,99
In winkelwagen
E-book 
December 2015 | ISBN 9789089653048
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
De kleine Cialdini

De kleine Cialdini

Jacqueline de Jong | Business Contact
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplare... Meer
Gebonden
Oktober 2015 | ISBN 9789047008644 | 80 blz.
Uitverkocht
13,99
Bestellen
E-book 
November 2015 | ISBN 9789047009047
Direct via e-mail
6,99
In winkelwagen
Verkopen met mensenkennis

Verkopen met mensenkennis

Hans Faas | Futuro Uitgevers
In het boek Verkopen met mensenkennis krijg je tips, checklists en stappenplannen om jezelf en je klant beter te begrijpen. Je leert daarmee de taal van de klant te spreken tijdens afspraken, schri... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789492221162 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2015 | ISBN 9789492221179
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Alles is marketing

Alles is marketing

Truus Koppelaar | Pharos Uitgeverij
Na bijna 20 jaar bij AFAS Software te hebben gewerkt, waarvan een groot deel als directeur marketing, is marketing nog steeds de grote passie van auteur Truus Koppelaar-Noort. In dit boek deelt zij... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789079399703 | 112 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De business compositie

De business compositie

Floris E. Hurts |
Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2015 | ISBN 9789023254386 | 1e druk | 192 blz.
Uitverkocht
20,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Offertes winnen

Offertes winnen

Peter de Weerd | Peter de Weerd
Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertis... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789082410808 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789082410815
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Nir Eyal | Van Duuren Management
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn rel... Meer
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652713
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
Pitch!

Pitch!

Rick Willemsen, Alette den Exter | Van Duuren Management
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk ach... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789089652423 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652553
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 stud... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789001834128 | 608 blz.
Uitverkocht
79,95
Bestellen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789001856281
Uitverkocht
70,95
Bestellen
RetailTheater

RetailTheater

Femke Cuijpers, Carin Frijters | CF Retail Advies
RetailTheater is het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop   "Hoe zorg ik ervoor dat mijn klant ook echt koopt?" Het is een vraag die auteurs Carin Frijters (auteur van Prikkel de Koopknop) ... Meer
Paperback
Mei 2015 | ISBN 9789081951128 | 200 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,00
In winkelwagen
De kunst van overtuigen

De kunst van overtuigen

Lorne Whitehead, John P. Kotter | Business Contact
Nieuwe ideeën krijgen soms geen enkele kans. Innovatie- of veranderingsvoorstellen worden al bij voorbaat afgekeurd, als onmogelijk of zelfs bedreigend ervaren. Waarom? Het idee is eerder geprobeer... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789047008712 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,99
In winkelwagen
Inkoop voor verkopers

Inkoop voor verkopers

Anton Rutgers | #REF!
Uit onderzoek onder 800 verkopers en accountmanagers blijkt dat het voor 75% van de verkopers onduidelijk is hoe een inkoper werkt. Terwijl 80% in zijn dagelijkse werkzaamheden wel eens met inkoper... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789082349306 | 1e druk | 104 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,95
In winkelwagen
Gevraagd worden

Gevraagd worden

Hugo Bakker | eBookPoint
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek er voor ... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789491442681
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Onderneemster zkt sterk merk

Onderneemster zkt sterk merk

Katlijn Voordeckers, Sara Reymen | Lannoo Campus
Hoe word je gekend waarvoor je écht gekend wil zijn? Wat bied je aan en voor wie werk je (niet)? Welke valkuilen moet je vermijden?   Onderneemster zkt sterk merk laat je als vrouwelijke ondern... Meer
E-book 
November 2014 | ISBN 9789401419093
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
When digital becomes human

When digital becomes human

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.   De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van b... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789082033762 | 200 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
29,99
Mail mij
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789401419031
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Uitverkocht!

Uitverkocht!

Jim Stolze | A.W. Bruna LeV.
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op t... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789400505735
Uitverkocht
19,95
Bestellen
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044964189
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Meer omzet met je webshop

Meer omzet met je webshop

Jurjen Jongejan | Van Duuren Management
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze n... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789089652294 | 232 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
29,99
Mail mij
Inkijkexemplaar
Omnichannel in retail

Omnichannel in retail

Gino van Ossel | LannooCampus
Gino van Ossel over het koopgedrag van de klant. Winnaar managementboek van het jaar.   Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten d... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789401416702 | 5e druk | 240 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789401416962
Direct via e-mail
26,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Facebookmarketing in 60 minuten

Facebookmarketing in 60 minuten

Marcel van der Heijden | | Uitgeverij Haystack
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marce... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789461260611
Uitverkocht
12,50
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789461260970
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Michiel Maandag, Liisa Puolakka | Uitgeverij Haystack
Meer dan ooit heb je een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenk je een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat je verkoopt? In Het enige boe... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789461260932 | 1e druk | 160 blz.
Uitverkocht
17,50
Bestellen
Designmanagement in essentie

Designmanagement in essentie

Wil Michels, Patrick van Thiel | Noordhoff Uitgevers B.V.
Designmanagement in essentie is de opvolger van het succesvolle Corporate Design Management. Het is een vlot geschreven en zeer overzichtelijk standaardwerk op het gebied van design management. Het... Meer
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848705 | 4e
Uitverkocht
32,95
Bestellen
Bezoeken
  Vorige123456Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg