Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (221)
  Vorige123456789Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 100 ×Paperback ×Hardback ×
De kracht van platformstrategie

De kracht van platformstrategie

Cor Molenaar | Boom
De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen of om diensten aan te bieden zoals die van gemeenten of zorginstellingen. Als mensen hun spu... Meer
Paperback
Mei 2017 | ISBN 9789024408696 | 1e druk | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Zet je klant centraal!

Zet je klant centraal!

Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa, Evelien van Damme | Eburon Business
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en... Meer
Hardback
Mei 2017 | ISBN 9789463011006 | 120 blz.
Uitverkocht
29,95
Bestellen
Profit First

Profit First

Mike Michalowicz, Femke Hogema | Van Duuren Management
Hoe zou het zijn als winst niet langer een restje is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veiligstelt? Zo... Meer
Paperback
April 2017 | ISBN 9789089653598 | 240 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
33,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2017 | ISBN 9789089653604
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Contentmarketing

Contentmarketing

Suzanne de Bakker | Noordhoff Uitgevers B.V.
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er ste... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877569
Vandaag besteld, dinsdag in huis
59,95
In winkelwagen
Marketingstrategie

Marketingstrategie

Ruud Frambach, Edwin J. Nijssen | Noordhoff Uitgevers B.V.
Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877217
Uitverkocht
56,95
Bestellen
Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Jennifer Kok | Haystack, Uitgeverij
Betere branding, meer verkeer op je site en een hogere omzet? Zet een slimme samenwerking op met de juiste online partners. Affiliate marketeer Jennifer Kok weet precies wat wel en niet werkt om ... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789461262226 | 176 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Influencers

Influencers

Carole Lamarque | Lannoo Campus
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Wa... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789401441032 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Het Sales Canvas

Het Sales Canvas

Orly Polak, Matthijs Leendertse | Boom
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen.   Kennis is macht  Het Sales C... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789024408092 | 1e druk | 96 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
31,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Bovenscheidend vermogen

Bovenscheidend vermogen

Adriaan Oomen | Futuro Uitgevers
Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van and... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789492221346 | 122 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789492221407
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Inkoop in strategisch perspectief

Inkoop in strategisch perspectief

| Vakmedianet
Een must read voor iedereen die inkoop professioneel in zijn of haar organisatie wil verankeren!   Visie en strategie Professioneel inkopen in strategisch perspectief richt zich op het sta... Meer
Hardback
Januari 2017 | ISBN 9789462155183
Uitverkocht
54,95
Bestellen
ACTIE!

ACTIE!

Cor Molenaar | Boom
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal op internet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijk en winkelgebieden raken in verval.   Wake up call  ... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407798 | 144 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789024420896
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Red de winkel!

Red de winkel!

Cor Molenaar | Boom
Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren en marges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar.   Naar een nieuw businessmodel Toch is er we... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407835 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
47,75
In winkelwagen
E-book 
Januari 2013 | ISBN 9789462200135
Direct via e-mail
37,95
In winkelwagen
Big data marketing

Big data marketing

Paul Postma | Boom
Big Data Marketing is een verrassend vak waarmee bedrijven en organisaties hun commerciële activiteiten aanzienlijk kunnen verbeteren. Het geeft een scherper beeld van de commerciële werkelijkheid ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
December 2016 | ISBN 9789492196200
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Social selling masterclass

Social selling masterclass

Carola Rodrigues | Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Social Selling Masterclass leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen.   Carola Rodrigues maakt je in dit boek vertrouwd m... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789461562319 | 208 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
26,95
In winkelwagen
Aandacht is het nieuwe goud

Aandacht is het nieuwe goud

Tim Wu | Business Contact
De hele dag door, online en offline, trekken billboards, gesponsorde berichtjes op social media, banners, commercials en folders onze aandacht. Slechts weinig plekken of momenten zijn nog onaangeta... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789047007289 | 384 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
Toeval is geen goede strategie

Toeval is geen goede strategie

Clayton Christensen, Karen Dillon, Taddy Hall, David Duncan | Business Contact
Twintig jaar na zijn baanbrekende boek Het innovatiedilemma zet Clayton Christensen in Toeval is geen goede strategie de wereld opnieuw op z'n kop, en leert hij je hoe je innovatie niet langer van ... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789047009863 | 288 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
Het kompas

Het kompas

Eldert de Jager | Expertboek
In de complexe wereld van LEAN-modellen en Big Data is Het kompas een praktisch en eenvoudig te hanteren handboek met de 10 stappen die leiden tot echte grip op jouw bedrijfsresultaat.   Echte gr... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789492383440
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,99
In winkelwagen
Visual Language

Visual Language

Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong, Laetitia Smit | Boom
More information about the Dutch version >> The power of a visual image is determined by a complex array of elements. Anyone who creates a page for a magazine, makes a PowerPoint presentation, d... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789490947729 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
65,00
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Hoe moeilijk kan het zijn?

Hoe moeilijk kan het zijn?

Jasper van Kuijk | Maven Publishing
Of het nu gaat om rookmelders, ov-fietsen, beamers of de stiltecoupé: sommige producten wil je omhelzen en andere het raam uitgooien. Maar hoe komt dat? Het is vaak lastig er de vinger op te leggen... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789492493095
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2016 | ISBN 9789492493101
Direct via e-mail
14,50
In winkelwagen
Invloed

Invloed

Robert B. Cialdini | Boom
De wereldwijde klassieker – Al meer dan vijf miljoen ex. verkocht wereldwijd!   Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welk... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024404728 | 6e druk | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,50
In winkelwagen
E-book 
September 2016 | ISBN 9789058757005
Direct via e-mail
18,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Karaktervol positioneren

Karaktervol positioneren

Marc van Eck | Boom
Karaktervol positioneren is het eerste boek in een reeks van drie. Een ware must voor elke marketeer, manager of directeur die worstelt met hoe zijn organisatie en/of merk zinvol en onderscheidend ... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789492196088 | 1e druk | 208 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
39,50
Mail mij
E-book 
September 2016 | ISBN 9789058759283
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Handboek mobiele strategie

Handboek mobiele strategie

Bart van Asten | Boom
Mobiele strategie Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven. En steeds vaker zetten... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024406630 | 244 blz.
Uitverkocht
38,25
Bestellen
E-book 
Juni 2014 | ISBN 9789462200951
Direct via e-mail
32,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Key accountmanagement

Key accountmanagement

Marian Dingena | Boom
De bestseller Key Accountmanagement laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.   Key accountmanagement  ... Meer
Paperback
Augustus 2016 | ISBN 9789492196156 | 280 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Maak ze gek!

Maak ze gek!

Aartjan van Erkel | Van Duuren Management
Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met al jouw klanten aan de haal gaa... Meer
Paperback
Juli 2016 | ISBN 9789089653345 | 1e druk | 200 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
Lanceren kan je leren

Lanceren kan je leren

Marjan Crabtree | uitgeverij Lente
Ben jij een vrouwelijke ondernemer? Verkoop jij je diensten online en wil je gegarandeerd meer klanten en meer omzet? Ben je wars van gladde verkooppraatjes en krijg je jeuk bij de gedachte aan moe... Meer
Paperback
Juni 2016 | ISBN 9789082203257 | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,50
In winkelwagen
  Vorige123456789Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg