Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (100)
  Vorige1234
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 80 ×E-book ×Gebonden ×
Online marketing expert in een week

Online marketing expert in een week

Jeroen Bertrams | Scriptum
Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist ni... Meer
Gebonden
Juli 2013 | ISBN 9789055942824 | 164 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2013 | ISBN 9789055948062
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Transformeren om te overleven (E-book)

Transformeren om te overleven (E-book)

Herman Toch | Lannoo Campus
Dit boek is bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en kl... Meer
E-book 
Juli 2013 | ISBN 9789401410441 | 1e druk
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Commercieel luisteren

Commercieel luisteren

Marc van Katwijk | Remarcable
Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardighe... Meer
Gebonden
Juni 2013 | ISBN 9789082073409 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,95
In winkelwagen
Buyology

Buyology

Martin Lindstrom | A.W. Bruna LeV.
Waarheid en leugens over ons koopgedrag Hoeveel weten we over ons koopgedrag? Wat stuurt werkelijk ons koopgedrag in een wereld waarin we constant door de media worden bestookt met boodschappen? Ee... Meer
Paperback
Februari 2012 | ISBN 9789400501386
Uitverkocht
15,99
Bestellen
E-book 
April 2013 | ISBN 9789044968545
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Professioneel verkopen

Professioneel verkopen

H. E. Wijnberg, J. Mokkenstroom, W.J. Koning | Boom
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren in het brandpunt van de belangstelling. De tijd dat verkoop werd beschouwd als een 'techniekje' binnen marketing is in veel... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560224 | 3e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
51,50
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789024403820
Direct via e-mail
40,95
In winkelwagen
Het succes van internal branding

Het succes van internal branding

Marc van Eck, Ellen van Zanten, Linda Rutten | Boom
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naa... Meer
Gebonden
Maart 2013 | ISBN 9789043027670 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
De koopknop

De koopknop

Martin de Munnik | Boom
Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product, op het juiste moment, voor de juiste mensen. Door in ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619927 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789462200180
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hebbes!

Hebbes!

Adriaan Oomen | Boom
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619422
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789462200265
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Red de winkel!

Red de winkel!

Cor Molenaar | Boom
Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren en marges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar.   Naar een nieuw businessmodel Toch is er we... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407835 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
47,75
In winkelwagen
E-book 
Januari 2013 | ISBN 9789462200135
Direct via e-mail
37,95
In winkelwagen
IJs verkopen aan eskimo's

IJs verkopen aan eskimo's

Pacelle van Goethem | Business Contact
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot éé... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789047005568 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,99
In winkelwagen
E-book 
December 2012 | ISBN 9789047006312
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Digitale verleiding

Digitale verleiding

Maurits Kaptein | Business Contact
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel we... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005452 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
November 2012 | ISBN 9789047005650
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Geef nooit korting!

Geef nooit korting!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar ... Meer
Gebonden
Februari 2011 | ISBN 9789089650719 | 120 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651303
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Gek op gaten!

Gek op gaten!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen w... Meer
Gebonden
Februari 2012 | ISBN 9789089651150 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651310
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Uitverkocht!

Uitverkocht!

Jim Stolze | A.W. Bruna LeV.
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op t... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789400505735
Uitverkocht
19,95
Bestellen
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044964189
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
One click

One click

Richard L. Brandt | Lev.
Amazons businessmodel is bedrieglijk eenvoudig: maak online winkelen zo eenvoudig en handig dat klanten niet twee keer zullen nadenken over hun aanschaf. Het kan bijna worden samengevat met de knop... Meer
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044968569
Uitverkocht
9,49
Bestellen
De 9+ Organisatie

De 9+ Organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten | Van Duuren Management
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste.... Meer
Gebonden
April 2010 | ISBN 9789089650405 | 177 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789089650863
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
Het einde van winkels?

Het einde van winkels?

Cor Molenaar | Boom
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor... Meer
Paperback
December 2011 | ISBN 9789024407811 | 220 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,25
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2011 | ISBN 9789052619118
Direct via e-mail
38,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Doorbraak!

Doorbraak!

Niels Aalberts | Lev.
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop,... Meer
E-book 
Februari 2011 | ISBN 9789044964691
Direct via e-mail
7,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Zorgmarketing in de praktijk

Zorgmarketing in de praktijk

Sjors van Leeuwen |
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt 'marketing' steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspele... Meer
Paperback
April 2007 | ISBN 9789023243250 | 3e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789023246886 | 3e druk
Uitverkocht
9,50
Bestellen
Zorgmarketing in de praktijk 2

Zorgmarketing in de praktijk 2

Sjors van Leeuwen |
Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangeto... Meer
Paperback
September 2010 | ISBN 9789023246855 | 1e druk | 225 blz.
Uitverkocht
45,50
Bestellen
E-book 
December 2010 | ISBN 9789023246862 | 1e druk
Uitverkocht
18,50
Bestellen
De dirty tricks van het onderhandelen

De dirty tricks van het onderhandelen

George van Houtem | Haystack
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen - de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk willen we allemaal onze zin. Wil... Meer
Paperback
April 2010 | ISBN 9789077881521 | 1e druk | 151 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
April 2010 | ISBN 9789077881859 | 1e druk
Direct via e-mail
16,50
In winkelwagen
Hoe pak je een oen zijn poen

Hoe pak je een oen zijn poen

Leo Pot | Uitgeverij Haystack
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog... Meer
Paperback
Mei 2009 | ISBN 9789077881545 | 1e druk | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Februari 2010 | ISBN 9789077881743 | 1e druk
Direct via e-mail
2,99
In winkelwagen
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Jos Burgers | Boom
Tevreden klanten We hebben allemaal klanten; de één binnen de eigen organisatie en de ander daarbuiten. En we bestaan bij de gratie van die klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, onze... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789024446087 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617398
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
No Budget Marketing

No Budget Marketing

Jos Burgers | Boom
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mo... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462201415 | 140 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617473
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1234
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg