Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (158)
  Vorige1234567Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Prijs: € 0 tot € 100 ×Andere uitgevers ×
Profit First

Profit First

Mike Michalowicz, Femke Hogema | Van Duuren Management
Hoe zou het zijn als winst niet langer een restje is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veiligstelt? Zo... Meer
Paperback
April 2017 | ISBN 9789089653598 | 240 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
33,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2017 | ISBN 9789089653604
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Zet je klant centraal!

Zet je klant centraal!

Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa, Evelien van Damme | Eburon Business
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en... Meer
Hardback
Mei 2017 | ISBN 9789463011006 | 120 blz.
Uitverkocht
29,95
Bestellen
Contentmarketing

Contentmarketing

Suzanne de Bakker | Noordhoff Uitgevers B.V.
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er ste... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877569
Vandaag besteld, dinsdag in huis
59,95
In winkelwagen
Marketingstrategie

Marketingstrategie

Ruud Frambach, Edwin J. Nijssen | Noordhoff Uitgevers B.V.
Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877217
Uitverkocht
56,95
Bestellen
De commerciële revolutie

De commerciële revolutie

Wessel Berkman | Business Contact
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee ... Meer
Gebonden
Maart 2017 | ISBN 9789047010043 | 192 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789047010142
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Jennifer Kok | Haystack, Uitgeverij
Betere branding, meer verkeer op je site en een hogere omzet? Zet een slimme samenwerking op met de juiste online partners. Affiliate marketeer Jennifer Kok weet precies wat wel en niet werkt om ... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789461262226 | 176 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Influencers

Influencers

Carole Lamarque | Lannoo Campus
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Wa... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789401441032 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Bovenscheidend vermogen

Bovenscheidend vermogen

Adriaan Oomen | Futuro Uitgevers
Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van and... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789492221346 | 122 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789492221407
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
30 methoden van beïnvloeding

30 methoden van beïnvloeding

Stephen R. Covey | Business Contact
In zijn belangrijkste boek De zeven eigenschappen verwijst Stephen Covey naar de 30 methoden van beïnvloeding die hij ontwikkelde om te kunnen omgaan met de gevoelige scheidslijn tussen betrokkenhe... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789047010456 | 80 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2017 | ISBN 9789047010517
Uitverkocht
6,99
Bestellen
Een fan per dag!

Een fan per dag!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met ... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789089653291 | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Inkoop in strategisch perspectief

Inkoop in strategisch perspectief

| Vakmedianet
Een must read voor iedereen die inkoop professioneel in zijn of haar organisatie wil verankeren!   Visie en strategie Professioneel inkopen in strategisch perspectief richt zich op het sta... Meer
Hardback
Januari 2017 | ISBN 9789462155183
Uitverkocht
54,95
Bestellen
Social selling masterclass

Social selling masterclass

Carola Rodrigues | Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Social Selling Masterclass leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen.   Carola Rodrigues maakt je in dit boek vertrouwd m... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789461562319 | 208 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
26,95
In winkelwagen
Aandacht is het nieuwe goud

Aandacht is het nieuwe goud

Tim Wu | Business Contact
De hele dag door, online en offline, trekken billboards, gesponsorde berichtjes op social media, banners, commercials en folders onze aandacht. Slechts weinig plekken of momenten zijn nog onaangeta... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789047007289 | 384 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
Toeval is geen goede strategie

Toeval is geen goede strategie

Clayton Christensen, Karen Dillon, Taddy Hall, David Duncan | Business Contact
Twintig jaar na zijn baanbrekende boek Het innovatiedilemma zet Clayton Christensen in Toeval is geen goede strategie de wereld opnieuw op z'n kop, en leert hij je hoe je innovatie niet langer van ... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789047009863 | 288 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
Het kompas

Het kompas

Eldert de Jager | Expertboek
In de complexe wereld van LEAN-modellen en Big Data is Het kompas een praktisch en eenvoudig te hanteren handboek met de 10 stappen die leiden tot echte grip op jouw bedrijfsresultaat.   Echte gr... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789492383440
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,99
In winkelwagen
Hoe moeilijk kan het zijn?

Hoe moeilijk kan het zijn?

Jasper van Kuijk | Maven Publishing
Of het nu gaat om rookmelders, ov-fietsen, beamers of de stiltecoupé: sommige producten wil je omhelzen en andere het raam uitgooien. Maar hoe komt dat? Het is vaak lastig er de vinger op te leggen... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789492493095
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2016 | ISBN 9789492493101
Direct via e-mail
14,50
In winkelwagen
Integere types doen niet aan marketing

Integere types doen niet aan marketing

Kiki Verbeek | Uitgeverij Thema
Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen. Geen schreeuwerige marketing, maar klantwervend bloggen.  Voor trainers, coaches en adviseurs. Je bent steengoed in je vak, doe... Meer
Gebonden
Augustus 2016 | ISBN 9789462720718
Uitverkocht
22,00
Bestellen
Good business voor KMO's

Good business voor KMO's

Louis Schoofs | Lannoo Campus
- Wat kunnen managers leren van clowns?- Hoe worden klanten ambassadeurs?- Wat maakt van een odnerneming een good business?Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We ... Meer
E-book 
Juli 2016 | ISBN 9789401430852
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Maak ze gek!

Maak ze gek!

Aartjan van Erkel | Van Duuren Management
Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met al jouw klanten aan de haal gaa... Meer
Paperback
Juli 2016 | ISBN 9789089653345 | 1e druk | 200 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
Lanceren kan je leren

Lanceren kan je leren

Marjan Crabtree | uitgeverij Lente
Ben jij een vrouwelijke ondernemer? Verkoop jij je diensten online en wil je gegarandeerd meer klanten en meer omzet? Ben je wars van gladde verkooppraatjes en krijg je jeuk bij de gedachte aan moe... Meer
Paperback
Juni 2016 | ISBN 9789082203257 | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,50
In winkelwagen
Ondernemer in 100 dagen

Ondernemer in 100 dagen

Thomas Blekman | Futuro Uitgevers
Een nieuw verdienmodel ontwikkelen dat bij jou past, en omzet realiseren binnen 100 dagen. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar toch kan het!Na meer dan tien jaar experimenteren en meer d... Meer
Paperback
Mei 2016 | ISBN 9789492221315 | 168 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Mei 2016 | ISBN 9789492221452
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Zo werkt aandacht

Zo werkt aandacht

Stefan van der Stigchel | Maven Publishing
Reclameborden, websitebanners, wegwijzers, sponsorshirts, etalages, Facebook-meldingen en verkeerslichten: onze ogen worden elke dag gebombardeerd met visuele informatie. Maar wat bepaalt wat ons o... Meer
Paperback
November 2015 | ISBN 9789491845765 | 248 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,00
In winkelwagen
E-book 
Mei 2016 | ISBN 9789491845840
Direct via e-mail
14,50
In winkelwagen
Business marketing management

Business marketing management

Wim Biemans | Noordhoff Uitgevers B.V.
Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebrui... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2016 | ISBN 9789001863104 | 378 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
95,95
In winkelwagen
Alles over verkopen

Alles over verkopen

Richte Lommert | U2pi BV
Alles over verkopen is een praktisch handboek voor verkopers. Alle aspecten van het moeilijke maar boeiende vak verkopen - van communicatieve vaardigheden en de techniek van het verkoopgesprek tot ... Meer
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789087595845 | 307 blz.
Uitverkocht
18,95
Bestellen
Het innovatiedoolhof

Het innovatiedoolhof

Gijs van Wulfen | Van Duuren Management
Winnaar van Managementboek van het Jaar 2017!   Het Innovatiedoolhof: innovatie simpel gemaakt. Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk... Meer
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789089653123
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1234567Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg