Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (203)
  Vorige12345....9Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 100 ×Paperback ×
Hoe presenteer je online?

Hoe presenteer je online?

| LannooCampus
Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam verdedigt? Er zijn veel redenen waarom je online moet presentere... Meer
Paperback
Oktober 2020 | ISBN 9789401472227 | 124 blz.
Uitverkocht
15,99
Bestellen
In 10 stappen een magische mastermind

In 10 stappen een magische mastermind

Jeanet Bathoorn | Expertboek
Mastermindgroepen zijn niet meer weg te denken uit de huidige online coachingscultuur. Een mastermindgroep is een fijne en krachtige aanvulling op je bedrijf en een verdubbelaar voor je omzet. Vraa... Meer
Paperback
Oktober 2020 | ISBN 9789493187702
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
Bouw een succesvolle online marktplaats

Bouw een succesvolle online marktplaats

Joost Gielen, Wout Withagen | Boom
Heb jij een geweldig idee voor de nieuwe Airbnb of Uber van jouw markt? Of werk je al aan een platform? Bouw een succesvolle online marktplaats laat zien hoe je stap voor stap je eigen online marke... Meer
Paperback
September 2020 | ISBN 9789024434893 | 1e druk | 256 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
43,25
In winkelwagen
E-book 
September 2020 | ISBN 9789024434909
Direct via e-mail
34,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Onweerstaanbaar ondernemen

Onweerstaanbaar ondernemen

Pedro van Helden | Uitgeverij Haystack
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.   In simp... Meer
Paperback
Augustus 2020 | ISBN 9789461264039 | 112 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2020 | ISBN 9789461264046 | 1e druk
Direct via e-mail
15,00
In winkelwagen
Platformrevolutie

Platformrevolutie

Martijn Arets | Boom
De samenleving wordt de laatste jaren opgeschud door nieuwe platformorganisaties als Amazon, Uber en Booking.com. Met hun exponentiële groeicapaciteit en onorthodoxe strategieën groeien deze organi... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2020 | ISBN 9789462762435 | 1e druk | 368 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
36,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2020 | ISBN 9789462763708
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Scoren met growth hacking

Scoren met growth hacking

Redactie: Team Sprout | Van Duuren Media
Groeiondernemers met ambitie zetten in op state of the art marketing. Daarin draait alles om de perfecte product-market fit, een sterke boodschap via de juiste kanalen en data, veel data. Je produc... Meer
Paperback
Juni 2020 | ISBN 9789089654854 | 160 blz.
Uitverkocht
23,99
Bestellen
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers | Nubiz
LinkedIn is hot. Niet zo gek eigenlijk want LinkedIn is hét zakelijk online platform waar je snel en gemakkelijk in contact kunt komen met jouw doelgroep. In tegenstelling tot de andere social medi... Meer
Paperback
Juni 2020 | ISBN 9789492790279 | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,00
In winkelwagen
Beyond brands

Beyond brands

| LannooCampus
Het traditionele Lacoste vervangt haar krokodil door een variatie aan bedreigde diersoorten. Het iconische Louis Vuitton brengt samen met het eigenzinnige straatmerk Supreme een collectie op de mar... Meer
Paperback
Juni 2020 | ISBN 9789401467117 | 200 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
Storytelling met impact

Storytelling met impact

Emile Schra | Boom
Storytelling is hét middel om jouw verhaal met je publiek te delen. Niet alleen in het theater, ook in bedrijfsleven, zorgsector, universiteit of hogeschool helpt storytelling de boodschap van jou ... Meer
paperback
Juni 2020 | ISBN 9789024434558 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,90
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Online invloed

Online invloed

Bas Wouters, Joris Groen | Boom
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesign... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2020 | ISBN 9789024426355 | 1e druk | 416 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,95
In winkelwagen
E-book 
April 2020 | ISBN 9789058755018
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
onlineinvloed.nl
Bezoeken
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Mensen raken = klanten maken

Mensen raken = klanten maken

| LannooCampus
Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de klanteninteractie en de economische tijdsgeest.   Klanten willen v... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789401466868 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
De Sales Architect

De Sales Architect

Terry van den Bemt | Business Contact
Terry van den Bemt legt in De Sales Architect uit hoe je sales nu echt goed aanpakt. Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer vraagt dan een dosi... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789047013594 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,50
In winkelwagen
E-book 
April 2020 | ISBN 9789047013600 | 1e druk
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Profit First (Vlaamse editie)

Profit First (Vlaamse editie)

Mike Michalowicz, Femke Hogema, Ilse Dieltjens | Van Duuren Media
Hoe zou het zijn als winst niet langer een resterend bedrag is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veili... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789089655011 | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,99
In winkelwagen
De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Marc Andrews, Rick van Baaren, Matthijs van Leeuwen | Maven Publishing
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (so... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789492493941 | 208 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,50
In winkelwagen
De Klant Energieke Organisatie

De Klant Energieke Organisatie

Sonja Stalfoort | Van Duuren Media
Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij t... Meer
Paperback
Februari 2020 | ISBN 9789089654892 | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,99
In winkelwagen
Jobrepair

Jobrepair

Wim Thielemans | LannooCampus
Je hebt het lastig in je baan en je twijfelt tussen blijven of weggaan. Weggaan lijkt je de meest evidente keuze, maar er zijn beslist ook voldoende redenen om te blijven en je motivatie een boost ... Meer
Paperback
December 2019 | ISBN 9789401463683 | 160 blz.
Uitverkocht
19,99
Bestellen
Healthusiasm

Healthusiasm

| LannooCampus
In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig zijn. Iedereen wil de beste versie van zichzelf worden.   Dit boek... Meer
Paperback
November 2019 | ISBN 9789401463805 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Mijn grond is goud waard

Mijn grond is goud waard

| LannooCampus
Uw grond of uw pand herontwikkelen, hoe weet u of dat kan? Op wat baseert de projectontwikkelaar zijn beslissing? Wat betekenen die moeilijke woorden die knagen aan uw prijs?   Uw grond komt tere... Meer
Paperback
November 2019 | ISBN 9789401463676 | 152 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Bouw een Killer Groeistrategie

Bouw een Killer Groeistrategie

Alex van der Hulst | Van Duuren Media
Welkom in het land der scaleups. Het land waarin voortdurende groei alles continu op zijn kop zet. Zorgt dat de processen van vandaag morgen kunnen vastlopen en de mijlpalen waar je zo lang van had... Meer
Paperback
Oktober 2019 | ISBN 9789089654731 | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,99
In winkelwagen
De power van een contentplatform

De power van een contentplatform

Cor Hospes | Boom
In acht stappen contentklaar Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een ... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789024426645 | 1e druk | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Bingemarketing

Bingemarketing

Carlijn Postma | Boom
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789024427680 | 164 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
28,50
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
Meer verdienen met je webshop

Meer verdienen met je webshop

Astrid van der Made | Uitgeverij Haystack
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen. Wil jij wel slagen? Lees dan in dit boek over hoe je je webshop op de kaart zet... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789461263582
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2019 | ISBN 9789461263681
Direct via e-mail
24,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert van Wassenhove | Van Duuren Media
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier waarop je naar de klant toestapt is veranderd: er zijn vers... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789492873026 | 200 blz.
Uitverkocht
39,99
Bestellen
E-book 
September 2019 | ISBN 9789401462129
Direct via e-mail
29,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Accountable conceptdenken

Accountable conceptdenken

Elaine Meys, Gaby Crucq-Toffolo | BIS Publishers BV
Een goed concept biedt toegevoegde waarde. Een concept, ook wel de zogenaamde kapstok genoemd, opent allerlei mogelijkheden en kansen en zorgt ervoor dat keuzes maken makkelijk wordt. Hoe ontwikkel... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789063695545 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
34,99
In winkelwagen
Het einde van concurrentie

Het einde van concurrentie

Cor Molenaar | Boom
Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van digitalisering. Hierdoor veranderen marktomstandigheden, waardoor de concurrentie ook verandert.   Meedoen ... Meer
Paperback
Mei 2019 | ISBN 9789024427284 | 1e druk | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige12345....9Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg