Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Communicatie en (social) media
Terug
Communicatie en (social) media

Onze manieren van communicatie zijn ingrijpend veranderd. Onder invloed van social media moeten we we interactiever, socialer en sneller communiceren, zijn de lijnen korter geworden, de barrières kleiner. Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijker is geworden, in tegendeel: communiceren blijft, of is misschien wel meer dan ooit, een kunst en een kunde. Businezz helpt je op weg met boeken die spreken. 

Filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Communicatie en (social) media

Onze manieren van communicatie zijn ingrijpend veranderd. Onder invloed van social media moeten we we interactiever, socialer en sneller communiceren, zijn de lijnen korter geworden, de barrières kleiner. Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijker is geworden, in tegendeel: communiceren blijft, of is misschien wel meer dan ooit, een kunst en een kunde. Businezz helpt je op weg met boeken die spreken. 

Producten (219)
  Vorige1....456789Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Meten en Scoren

Meten en Scoren

Adwin Peeks, Eelke Alkema | Boom
Zie je het voor je? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Je voegt direct waarde toe aan de business en zit daar... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789462200999 | 172 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
E-book 
December 2014 | ISBN 9789462201194
Direct via e-mail
25,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
HR en social media

HR en social media

| B+B Vakmedianet B.V.
De impact van social media op organisaties - en HR in het bijzonder - is groot. Organisaties waarbij sociale media een geïntegreerd onderdeel van de werkzaamheden zijn, maken het verschil. Zij wete... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789462152618 | 1e druk
Uitverkocht
37,50
Bestellen
Mindful communiceren voor hulpverleners

Mindful communiceren voor hulpverleners

Pieternel Dijkstra | Boom
Mensen communiceren vaak gedachteloos. Pas in een lastige situatie worden ze 'wakker' en beseffen ze wat ze precies zeggen en hoe. In de relatie tussen hulpverlener en cliënt volstaat gedachteloze ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2014 | ISBN 9789089534484 | 124 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
30,25
In winkelwagen
E-book 
November 2014 | ISBN 9789461275776
Direct via e-mail
25,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Bloggen doe je zo

Bloggen doe je zo

Esther Molenaar | Booklight
Bloggen is dé manier om je business of expertise onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Een sterk blog kan je naamsbekendheid, vindbaarheid en je expertstatus enorm versterken. Toch weten m... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789491472725
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
E-book 
November 2014 | ISBN 9789491472732
Direct via e-mail
9,95
In winkelwagen
Hoe kom ik in positie?

Hoe kom ik in positie?

Ilse van Ravenstein, Guus Kok | Boom
Heeft een organisatie eigenlijk wel een IC-functie nodig? En zo ja, waarom? Hoe ontwerp je die functie dan? Hoe richt je haar in en waar in de organisatie positioneer je haar? Welke taken horen bij... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789491560811
Levertijd 1-2 werkdagen
21,25
In winkelwagen
Hoe krijgen we IC aan de praat?

Hoe krijgen we IC aan de praat?

Ilse van Ravenstein, Eric Smilde | Boom
We kregen 'm steeds vaker: de vraag hoe krijgen we de lijncommunicatie aan de praat? Hoe helpen we spelers hun communicatierol (beter) te pakken? En hoe richten we nu het beste een communicatiestru... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789491560774
Levertijd 1-2 werkdagen
21,25
In winkelwagen
Kennismakingskaarten

Kennismakingskaarten

Axelle de Roy | Thema B.V.
Een kennismakingsrondje is nodig, maar mag het eens wat anders? Iedere training start met een kennismakingsrondje. Dat is niet voor niks, want als mensen elkaar (een beetje) kennen, voelen ze zich ... Meer
Spel
September 2014 | ISBN 9789058719423 | 30 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,00
In winkelwagen
Onze strategie komt niet aan!?

Onze strategie komt niet aan!?

Ilse van Ravenstein | Boom
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie. We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en zorgde... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789491560781
Levertijd 1-2 werkdagen
21,25
In winkelwagen
Weer een verandering!?

Weer een verandering!?

Ilse van Ravenstein | Boom
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in verandering. En hoewel we er regelmatig enthousiast aan begonnen was het effect vaak matig. Medewerkers wete... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789491560798
Levertijd 1-2 werkdagen
21,25
In winkelwagen
Meer omzet met je webshop

Meer omzet met je webshop

Jurjen Jongejan | Van Duuren Management
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze n... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789089652294 | 232 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
29,99
Mail mij
Inkijkexemplaar
IC in 3D

IC in 3D

Ilse van Ravenstein, Guus Kok | Boom
Als alles communicatie is, waar begin je dan? Iedereen in de organisatie is immers een actieve speler in de interne communicatie. Of als interne communicatie wordt gezien als het informeren via één... Meer
Paperback
Augustus 2014 | ISBN 9789491560668
Levertijd 1-2 werkdagen
52,50
In winkelwagen
Issuesmanagement (derde druk)

Issuesmanagement (derde druk)

Ferdinand Helmann, Frank Körver | Boom
Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2014 | ISBN 9789462364202 | 3e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Wetenschapscommunicatie, een kennisbasis

Wetenschapscommunicatie, een kennisbasis

Frans van Dam, Liesbeth de Bakker, Anne Dijkstra | Boom
Wetenschaps- en technologiecommunicatie kom je op tal van plaatsen tegen: in de media, in musea en theaters en op school. Ooit begonnen als voorlichting over wetenschap, inmiddels houden communicat... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2014 | ISBN 9789462364240 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
60,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Van idee naar tekst

Van idee naar tekst

Karel Witteveen | Boom
Van idee naar tekst beslaat het hele schrijfproces, van idee en invalshoek naar stijl en compositie, aan de hand van de dynamische schrijfcyclus. Daarbij worden vijf rollen of aspecten onderscheide... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2014 | ISBN 9789462364134 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
45,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
We worden steeds slimmer

We worden steeds slimmer

Clive Thompson | Maven Publishing
We ervaren dagelijks hoe we dankzij slimme zoektermen op Google een bijna oneindig geheugen hebben. Uit onderzoek blijkt dat intensieve gebruikers van Twitter en Facebook voor bepaalde onderwerpen ... Meer
Paperback
Juni 2014 | ISBN 9789491845147
Uitverkocht
22,00
Bestellen
Ongehoord!

Ongehoord!

Rik Siere | Boom
Goed luisteren maakt uw organisatie beter. Ongehoord! is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert relaties met... Meer
Paperback
Juni 2014 | ISBN 9789491560569 | 1e druk | 127 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,95
In winkelwagen
Media en publiek (zevende druk)

Media en publiek (zevende druk)

Connie de Boer, Swantje Brennecke | Boom
Media zijn regelmatig onderwerp van felle debatten, maar ook van wetenschappelijk onderzoek. Zo probeert men een antwoord te vinden op vragen als: Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2014 | ISBN 9789462363878 | 7e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
60,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De vent is de tent

De vent is de tent

Paul Stamsnijder | Boom
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen.... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789462200906 | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
37,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Mediarelaties en persvoorlichting

Mediarelaties en persvoorlichting

Chris Aalberts, Maarten Molenbeek | Boom
Traditionele en online media spelen een steeds belangrijkere rol in de wereld van overheid en politiek. Er gaat geen dag voorbij of volksvertegenwoordigers, wethouders, ministers of ambtenaren zijn... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2014 | ISBN 9789462363861 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,00
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Designmanagement in essentie

Designmanagement in essentie

Wil Michels, Patrick van Thiel | Noordhoff Uitgevers B.V.
Designmanagement in essentie is de opvolger van het succesvolle Corporate Design Management. Het is een vlot geschreven en zeer overzichtelijk standaardwerk op het gebied van design management. Het... Meer
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848705 | 4e
Uitverkocht
32,95
Bestellen
Bezoeken
Strategische communicatie

Strategische communicatie

Chantal Steuten, Cees van Woerkum |
De hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het belang van onszelf of van de wereld om ons heen. Ook bij... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2014 | ISBN 9789023253013 | 3e druk | 320 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
41,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Statistiek in business voor gevorderden (tweede druk)

Statistiek in business voor gevorderden (tweede druk)

Rob Erven | Boom
Statistiek wordt toegepast in diverse aspecten van de bedrijfsvoering, zoals marktonderzoek, investeringsbeslissingen, accountancycontrole, logistiek en communicatie, maar ook bij bedrijfseconomisc... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2014 | ISBN 9789462360396 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
44,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
The Craft of Screenwriting

The Craft of Screenwriting

Addy Weijers | Boom
Isn’t it ironic? Screenwriting is not something you learn from a book, or a talent that just falls into your lap. Nevertheless, without talent you will never become a great scriptwriter. Above all ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2014 | ISBN 9789462363588 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
42,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Twitter story

De Twitter story

Nick Bilton | Business Contact
Hij bladerde verder in het woordenboek. Twister. Twist tie. Twit. Twitch. Twitcher. Twitchy. Twite. En toen stond het daar. 'Het zacht tjirpende geluid dat sommige vogels maken.' Noahs hart begon t... Meer
E-book 
November 2013 | ISBN 9789047005797
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Feedback

Feedback

Marieta Koopmans | Thema B.V.
Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen dez... Meer
Paperback
Juni 2007 | ISBN 9789058711878 | 118 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
25,00
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789058718495 | 17 blz.
Uitverkocht
18,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....456789Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg