Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Jouw business
Terug
Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Producten (444)
  Vorige1....56789....18Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×E-book ×Hardback ×Gebonden ×
VerMERKvuldig!

VerMERKvuldig!

Katlijn Voordeckers | Uitgeverij Terra - Lannoo
VerMERKvuldig! zet jouw merk op weg naar meer en betere mond-tot-mondreclame. Via het model in dit boek leer je in drie eenvoudige stappen - identificeren, communiceren en integreren - je merk vers... Meer
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789401450522 | 200 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
De kracht van timing

De kracht van timing

Robert B. Cialdini | Boom
De kracht van timing voegt een nieuwe, cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. Het is een baanbrekend boek: uniek, fascinerend en waanzinni... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789024421510 | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2018 | ISBN 9789024421527 | 208 blz.
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De psychologie van communicatie

De psychologie van communicatie

Gerald Morssinkhof |
Psychologie van Communicatie focust op de grondhouding van de zender, de leefwereld van de ander en de effect-bevorderende factoren voor het ontwikkelen van effectieve communicatiestrategieën. Voo... Meer
Hardback
Februari 2018 | ISBN 9789082402414 | 1e druk | 228 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO

Tonny Loorbach | Visual Steps B.V.
Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te ko... Meer
Paperback
Januari 2018 | ISBN 9789059054745 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Who is accountable?

Who is accountable?

Franck Kuppers, Werner Beusekom | Boom
Genomineerd voor de PIM marketingliteratuurprijs 2019!   Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2018 | ISBN 9789462763036 | 1e druk | 324 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
47,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Communicatie en Ethiek

Communicatie en Ethiek

Nico de Leeuw, Jan Merton | Futuro Uitgevers B.V.
Veel communicatieprofessionals communiceren zich suf om voor hun organisatie vertrouwen te winnen. Maar dat helpt allemaal niet als je organisatie niet betrouwbaar is. Daarom moet je als communicat... Meer
Paperback
December 2017 | ISBN 9789492221919 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
December 2017 | ISBN 9789492221964
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
The future of shopping

The future of shopping

Jorg Snoeck | | Van Duuren Media
Winnaar Managementboek van het jaar 2018   Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen m... Meer
Paperback
December 2017 | ISBN 9789082542271 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
November 2017 | ISBN 9789401447287 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
21,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Google AdWords in 60 minuten

Google AdWords in 60 minuten

Pascal Selles | | Uitgeverij Haystack
Met Google AdWords kun je klanten bereiken die actief op zoek zijn naar jouw producten en diensten. Ontdek hoe je opvalt met originele en betaalbare AdWordscampagnes en een website die klaar is voo... Meer
Paperback
November 2017 | ISBN 9789461262448 | 192 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Verbeter je schrijfstijl

Verbeter je schrijfstijl

Wim Daniëls | | Uitgeverij Haystack
Hoe komt het dat mensen de ene tekst geïnteresseerd lezen en bij de andere tekst in slaap sukkelen? Waarom wordt het ene rapport enthousiast gelezen terwijl het andere direct in de onderste la verd... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789461262486 | 192 blz.
Uitverkocht
17,50
Bestellen
Customers the day after tomorrow

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem | LannooCampus
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aanko... Meer
Hardback
Oktober 2017 | ISBN 9789082542240 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,99
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789401445429
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Storydesign

Storydesign

Farah Nobbe, Natalie Holwerda-Mieras | Boom
Je hoeft geen charismatisch genie te zijn om een inspirerende presentatie te geven.   Ontwerpen van overtuigende verhalen Het geheim van een succesvolle presentatie zit aan de achterkant: het on... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789024404339 | 1e druk | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789058756572
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Alles is verkopen

Alles is verkopen

Jan Bloemhof | Boom
Wij zijn allemaal verkopers. Wij communiceren allemaal. En dat kan altijd beter.   Mensen om je heen beïnvloeden  Elke dag brengen we van alles aan de man. Iedereen doet het. Hoe vaak heb je a... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789024414017 | 1e druk | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789024418763
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
De customer journey in kaart in 60 minuten

De customer journey in kaart in 60 minuten

Bart van der Kooi | Uitgeverij Haystack
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is onli... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789461262400 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789461262592
Direct via e-mail
12,50
In winkelwagen
Positief verrast

Positief verrast

Marieke van der Laan | Futuro Uitgevers
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit me... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789492221674
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
September 2017 | ISBN 9789492221926
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Handboek Datavisualisatie in Excel

Handboek Datavisualisatie in Excel

Wim de Groot | | Van Duuren Media
Excel is al lang de status voorbij van een programma voor boekhouders en controllers. Met de komst van Big Data toont Excel zich van onschatbare waarde voor sales, marketing en data driven organisa... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789059409767 | 400 blz.
Uitverkocht
54,99
Bestellen
Online Brand Identity

Online Brand Identity

Joris Merks-Benjaminsen | Boom
Five to ten years form now the majority of all advertising, including TV, radio, print, and outdoor advertising, will be bought through digital automated trading systems. Imagine a world where peop... Meer
Paperback
Augustus 2017 | ISBN 9789024420803 | 1e druk | 304 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789492196071
Direct via e-mail
44,25
In winkelwagen
Hacking Growth

Hacking Growth

Sean Ellis, Morgan Brown | Lev.
Het is moeilijk voor te stellen, maar ooit was Airbnb het best bewaarde geheim van reishackers en couchsurfers; LinkedIn het exclusieve domein voor topmanagers en recruiters; Facebook het zielige s... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789400508989 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789044976465
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De klantenfluisteraar

De klantenfluisteraar

Jan van Setten | Business Contact
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. M... Meer
Hardback
Juli 2017 | ISBN 9789047010661 | 128 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Je iPad als mobiel kantoor 4e editie

Je iPad als mobiel kantoor 4e editie

Peter van Loevezijn | Van Duuren Media
Weet je waarom efficiënter werken vaak niet lukt? Omdat we twee cruciale stappen overslaan: stoppen met papier en slim gebruikmaken van technologie. Daarvoor heb je een device nodig: de iPad. Want ... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789089653673 | 4e druk | 176 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789089653680
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Marketingplan Today

Marketingplan Today

Albert Zeeman | Mijnmanagementboek
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoo... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789463425155 | 94 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,71
In winkelwagen
Hardback
Maart 2017 | ISBN 9789463427517 | 94 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
35,99
In winkelwagen
Marketing 4.0

Marketing 4.0

Philip Kotler | | Boom
Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789462762022 | 1e druk | 188 blz.
Uitverkocht
39,90
Bestellen
Inkijkexemplaar
Mediatraining voor iedereen

Mediatraining voor iedereen

Frank Peters | Futuro Uitgevers
Iedereen krijgt wel eens te maken met de media. Of je nu manager bent bij een bedrijf of specialist in een ziekenhuis. Maar woordvoering is zeker niet ieders favoriete bezigheid. En soms is er zelf... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789492221766 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221841
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Het wat en hoe van contentstrategie

Het wat en hoe van contentstrategie

John Verhoeven | Business Contact
John Verhoeven begeleidt sinds 2011 bedrijven en organisaties bij de opzet en uitvoering van hun contentstrategie. Het doel van die strategie is de relatie met de klant verrijken en versterken. Hoe... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789047010067 | 240 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,99
In winkelwagen
Marketing.com 4.0

Marketing.com 4.0

Wim van der Mark | | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te generer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789001877545
Uitverkocht
0,00
Bestellen
Raak!

Raak!

Raf Stevens, Reinier Rombouts | Futuro Uitgevers
Iedereen heeft een verhaal. Of je nu bestuurder, ondernemer of expert bent: je communiceert als een persoon met andere mensen. Maar wordt je publiek geraakt door wat je vertelt? Geloven ze je? Wie... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789492221704 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221834
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
  Vorige1....56789....18Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten

Doelgroep afbakenen

Sta je eenmaal ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk klanten aantrekken. Het is echter wel belangrijk om de juiste keuzes te maken. Het advies is om een doelgroep te kiezen, waarmee je dicht bij jezelf blijft en wat je aan kan. Er zijn een aantal manieren om je doelgroep in kaart te brengen. Maak bijvoorbeeld concreet wat jij kunt betekenen voor je klant. Is dit niet duidelijk, dan zoekt de klant verder. Maak ook het besluit om te coachen voor particulieren of bedrijven. Bedenk goed waar je kracht ligt en waar je dus ook toevoegde waarde kunt leveren. Zorg dat je ook op de hoogte bent wie je concurrenten zijn en waar zij precies zitten. Doe onderzoek wat je concurrent doen, waar ze zich bevinden en hoe je jezelf kunt onderscheiden. Je kunt dit inzichtelijk maken door een concurrentieanalyse op te stellen.

 

Klantenwerving voor de coachingsbusiness

Heb je eenmaal een duidelijke doelgroepomschrijving? Dan kun je gerichte acquisitie doen. Uit onderzoek is gebleken dat je de meeste opdrachten krijgt uit je eigen netwerk en dat is vaak groter dan je denkt. Bovendien kun je mensen uit jouw netwerk ook zien als ambassadeur van je eigen bedrijf. Het kan zijn dat zij niet direct jouw klanten worden, maar ze jouw coachingsbusiness wel kunnen aanbevelen in hun netwerk. Zo word je netwerk alsmaar groter! Daarnaast is online marketing ook belangrijk om aan klanten te komen. Door te zorgen dat je online goed vindbaar bent in de zoekmachines en op social media zorg je ervoor dat mensen snel contact met je kunnen opnemen. Wees daarom actief op deze platformen en zorg ook voor een eigen website. In ons aanbod vind je diverse boeken die je hierbij in de juiste richting helpen.

 

Administratie bijhouden

Bij een eigen bedrijf hoort uiteraard ook een eigen, gedegen administratie bijhouden. Je kunt dit zelf doen of (deels) uitbesteden aan een administratiekantoor. Een boekhouder richt je boekhouding in, stelt je op de hoogte van diverse fiscale voordelen en geeft je advies. Niet verplicht, maar wel handig is het openen van een zakelijke rekening. Zo houd je je inkomsten en uitgaven tussen zakelijk en privé gescheiden. Wist je bijvoorbeeld dat je de kosten voor je mobiele telefoon zakelijk mag opvoeren? Lees er eens over in onze ondernemersboeken.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg