Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Verder bevat dit boek veel handvatten en tips rond webcare en reputatiecrises.
In Online Reputatiemanagement zijn ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden.
"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie." - Steven van Belleghem (inspirator, coach en bestsellerauteur)
"Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie." - prof. dr. Cees van Riel (mede-oprichter van het Reputation Institute en professor Corporate Communication aan de Erasmus Universiteit)
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account