Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Management
  • Webshop
    • Financieel management
    • Innovatie
    • Leiderschap
    • Leren & ontwikkeling
    • Marketing en communicatie
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Project- en procesmanagement
    • Strategie & organisatie
    • Verandermanagement
    • Acties
    • Alle uitgaven
    • Nieuw
    • Verwacht
  • Academy
  • Nieuwsbrief
Management Strategie & organisatie
Terug
Strategie & organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Boom Management.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Strategie & organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Boom Management.

Producten (131)
  Vorige123456Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 70 ×E-book ×
De ontspoorde manager

De ontspoorde manager

Frank van Luijk | Business Contact
Wie kent ze niet, die managers die koste wat het kost aardig gevonden willen worden en daardoor in een bijna totale besluiteloosheid en inertie vervallen? Of de narcisten, de structopaten en de psy... Meer
Paperback
Maart 2014 | ISBN 9789047007128
Uitverkocht
19,99
Bestellen
E-book 
Maart 2014 | ISBN 9789047007135
Uitverkocht
9,99
Bestellen
De organisatie van thuiszorg

De organisatie van thuiszorg

Ben Ipenburg | Boom
De thuiszorg is in de loop der jaren steeds ingewikkelder geworden. In De organisatie van thuiszorg wordt nauwkeurig beschreven hoe het zover is gekomen. Het boek kijkt naar het ontstaan van de thu... Meer
Paperback
November 2011 | ISBN 9789013093520 | 1e druk | 342 blz.
Uitverkocht
52,95
Bestellen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013096354 | 1e druk
Direct via e-mail
44,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Derde generatie kwaliteitsmanagement

Derde generatie kwaliteitsmanagement

Antonie Reichling, Jan Jonker | Boom
De rol en verantwoordelijkheid van bedrijven staan ter discussie. Centraal staat de vraag hoe organisaties voor meerdere stakeholders tegelijkertijd waarde kunnen creëren. Dit idee van meervoudige ... Meer
Paperback
Mei 2013 | ISBN 9789013115901 | 1e druk | 364 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
57,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013115918
Direct via e-mail
45,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Gericht presteren met het INK-managementmodel

Gericht presteren met het INK-managementmodel

Kees Tillema, Frank Markerink | Boom
Gericht Presteren is geen nieuw model of innovatieve techniek, maar een uiterst pragmatische toepassing die is gebaseerd op een populaire managementfilosofie: het INK-managementmodel. Antwoorden op... Meer
Paperback
Augustus 2011 | ISBN 9789013094831 | 2e druk | 125 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
57,95
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013096330 | 2e druk
Direct via e-mail
45,95
In winkelwagen
Strategic control

Strategic control

Ewald Breunesse, Michiel de Vries | Boom
De verwachting omtrent het functioneren van de raad van commissarissen op het vlak van strategievorming stijgt voortdurend. Van de commissaris wordt verwacht dat hij zijn bevoegdheden als klankbord... Meer
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013098242
Direct via e-mail
35,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Waardecreatie vanuit strategie

Waardecreatie vanuit strategie

Ed Tonneyck | Boom
Controllers beschikken met het op IFRS 8 'Operating Segments' gebaseerde concept 'Brainpower for Advanced Strategic Value Creation' (BASVC) over een model dat uiterst geschikt is om hun controlling... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789013112399 | 1e druk | 116 blz.
Uitverkocht
39,25
Bestellen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013112405 | 1e druk
Direct via e-mail
33,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Management zoals het bedoeld is

Management zoals het bedoeld is

Wessel Berkman | Business Contact
Bedrijven verspillen veel kapitaal door zich onvoldoende bewust te zijn van hun unieke kenmerken, hun DNA. Erger nog: in economisch zwaar weer worden die kenmerken als eerste wegbezuinigd. Dat gaat... Meer
Paperback
December 2013 | ISBN 9789047006770 | 160 blz.
Uitverkocht
19,99
Bestellen
E-book 
December 2013 | ISBN 9789047006787
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Noodzakelijke kennis

Noodzakelijke kennis

Jan Jacob Bos | Boom
'Wat wordt mijn bijdrage aan de strategie vandaag?' Als iedereen in de organisatie zich dit elke ochtend zou afvragen, wat een verschil zou dat maken!   Het uitwisselen van ervaringen en kennis v... Meer
Gebonden
November 2013 | ISBN 9789013115925 | 1e druk | 141 blz.
Uitverkocht
34,50
Bestellen
E-book 
December 2013 | ISBN 9789013115932 | 1e druk
Direct via e-mail
29,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Tools voor ketens en netwerken

Tools voor ketens en netwerken

Mirella Minkman, Lidewij Vat, Stannie Driessen | Boom
Samenwerken in ketens en netwerken wordt steeds belangrijker om de burgers die het nodig hebben hoogwaardige zorg en ondersteuning te bieden voor een optimale kwaliteit van hun leven. Goede samenwe... Meer
Paperback
September 2013 | ISBN 9789013103700 | 1e druk | 114 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,25
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789013118698
Direct via e-mail
26,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Vitale organisatiestrategie

Vitale organisatiestrategie

Aad Vijverberg, Raymond Opdenakker | Boom
Werken aan een vitale organisatiestrategie is een ontdekkingstocht zoals het leven. Uitgangspunt in dit boek is dat mensen in een georganiseerd verband doelen nastreven vanuit de drie P's van peopl... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789013116144 | 1e druk | 330 blz.
Uitverkocht
58,95
Bestellen
E-book 
Augustus 2013 | ISBN 9789013116151
Direct via e-mail
49,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Briljante businessmodellen

Briljante businessmodellen

Jeroen Kemperman, Jeroen Geelhoed, Jennifer op 't Hoog | Boom
De markt vraagt om een nieuwe aanpak. Je hebt het gevoel dat je organisatie het écht anders moet gaan doen, maar je weet nog niet precies hoe. Laat je inspireren door bedrijven die het fundamenteel... Meer
Hardback
Juni 2013 | ISBN 9789462200074 | 2e druk | 328 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2013 | ISBN 9789462200395
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Commitment

Commitment

Gyuri Vergouw | Boom
Commitment is een van de krachtigste begrippen uit managementland. Het gaat verder dan passie, bezieling of bevlogenheid: passie is verliefdheid, engagement is een verloving, commitment is een huwe... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789024402359 | 206 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2013 | ISBN 9789024402656
Direct via e-mail
28,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Vensters op organisaties

Vensters op organisaties

Adriaan Bekman | Boom
Nieuwe technologieën, organisatiesystemen en generaties werknemers bestormen de markt. Toch wordt de gangbare visie op organisatieontwikkeling nog altijd bepaald door het oude adagium van efficienc... Meer
E-book 
April 2013 | ISBN 9789013111620 | 1e druk
Direct via e-mail
44,75
In winkelwagen
Operational excellence

Operational excellence

Marcel van Assen | Boom
Wat is Operational Excellence? Je hoort het tegenwoordig bijna in alle organisaties: 'Operational Excellence', of korter 'OpX'. En dat maakt het nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is O... Meer
Paperback
April 2013 | ISBN 9789462200029 | 1e druk | 272 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
April 2013 | ISBN 9789462200364
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Het groot verbeterboek

Het groot verbeterboek

Neil Webers, Lucas van Engelen, Thom Luijben | Boom
De meeste boeken, trainingen en seminars over 'verbeteren', gaan doorgaans óf over de bedrijfsmatige kant, óf over de veranderkundige kant van verbeteren. Het Groot Verbeterboek bevat niet alleen t... Meer
Paperback
Januari 2021 | ISBN 9789024404605 | 1e druk | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
59,95
In winkelwagen
E-book 
April 2013 | ISBN 9789052619552
Direct via e-mail
52,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Procesmanagement

Procesmanagement

Hans de Bruijn, Ernst ten Heuvelhof, Roel in 't Veld | Boom
Wanneer is een manager of bestuurder een succesvolle beslisser? Moet je daadkrachtig zijn? Over ruime feitenkennis beschikken? Overtuigende betogen kunnen houden?   Succesvol management De aute... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2016 | ISBN 9789024404346 | 4e herziene druk | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
47,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789052619606
Direct via e-mail
37,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Van Waarnemen naar Waarmaken

Van Waarnemen naar Waarmaken

Paul Kloosterboer | Boom
Dit boek is het verslag van een ontdekkingstocht naar de slaag- en faalfactoren voor vernieuwen met professionals.   Van faalscenario's naar vernieuwingsmotoren De auteur onthult in Van waarneme... Meer
Gebonden
December 2011 | ISBN 9789052618821 | 200 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789052619019
Direct via e-mail
32,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Werken aan de WEconomy

Werken aan de WEconomy

Jan Jonker | Boom
Het groeiend aantal lastige vraagstukken waar we voor staan is niet meer op te lossen vanuit het ‘oude denken'. Organisatievormen die alleen nog lineair produceren, zijn niet houdbaar. Daarvoor in ... Meer
Paperback
Januari 2013 | ISBN 9789013109375 | 1e druk | 288 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,25
In winkelwagen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789013109382
Direct via e-mail
38,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Iedere medewerker strateeg

Iedere medewerker strateeg

Hans Hubers | Boom
Strategievorming heeft vaak veel weg van een geheime operatie, exclusief uitgevoerd door het topmanagement. Maar er is een nieuwe trend zichtbaar: steeds meer organisaties kiezen ervoor om de nieuw... Meer
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789462200227
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De perfecte pass

De perfecte pass

Ed Weenk | Boom
Een trainer en zijn team moeten punten scoren, wedstrijden winnen. Hetzelfde geldt voor de manager. Beide kunnen het niet alleen. Hoe zorgen ze ervoor dat hun spelers steeds de juiste passes geven,... Meer
E-book 
Januari 2013 | ISBN 9789013098785
Direct via e-mail
33,25
In winkelwagen
De kracht van het compliment

De kracht van het compliment

Henk Jan Kamsteeg | Business Contact
Positieve feedback is voor leiders en managers de beste manier om medewerkers te motiveren. Toch richten we ons maar al te snel op 'verbeterpunten' in plaats van te versterken wat al goed is. Denni... Meer
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005636
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Duurzaam at the speed of passion

Duurzaam at the speed of passion

| Business Contact
Elke organisatie is maar druk met de drie P's van duurzaamheid: people, planet, profit. Maar daar komt vaak weinig van terecht. Volgens Leen Zevenbergen komt dat doordat er een cruciale vierde P mi... Meer
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005971
Uitverkocht
9,99
Bestellen
De vijf frustraties van teamwork

De vijf frustraties van teamwork

Patrick Lencioni | Business Contact
In De vijf frustraties van teamwork legt Patrick Lencioni de kern van samenwerking in teams bloot. Dat doet hij aan de hand van deze parabel, waarin Catherine Petersen als ceo een team moet leiden ... Meer
Paperback
Maart 2009 | ISBN 9789047001966 | 208 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
20,00
Mail mij
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789047005728
Direct via e-mail
14,99
In winkelwagen
The Low Sky

The Low Sky

Han van der Horst | Scriptum
The Low sky - The book that makes the Netherlands familiar. Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg - Act normally, that's crazy enough.   Nine out of ten people in the Netherlands will quote this ... Meer
E-book 
Maart 2012 | ISBN 9789055940103
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Ondernemers hebben nooit geluk

Ondernemers hebben nooit geluk

Ali Niknam | Scriptum
Passie voor perfectie, tomeloze inzet en volharding kenmerken de ondernemer die zonder startkapitaal in korte tijd een miljoenenbedrijf heeft opgebouwd. In 'Ondernemers hebben nooit geluk' vertelt ... Meer
Gebonden
December 2012 | ISBN 9789055948932 | 127 blz.
Uitverkocht
17,99
Bestellen
E-book 
December 2011 | ISBN 9789055948949
Direct via e-mail
8,99
In winkelwagen
  Vorige123456Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg