Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Jouw business
Terug
Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Producten (185)
  Vorige1....45678Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 60 ×E-book ×Hardback ×Gebonden ×
Het succes van internal branding

Het succes van internal branding

Marc van Eck, Ellen van Zanten, Linda Rutten | Boom
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naa... Meer
Gebonden
Maart 2013 | ISBN 9789043027670 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
De koopknop

De koopknop

Martin de Munnik | Boom
Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product, op het juiste moment, voor de juiste mensen. Door in ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619927 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789462200180
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hebbes!

Hebbes!

Adriaan Oomen | Boom
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619422
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789462200265
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Red de winkel!

Red de winkel!

Cor Molenaar | Boom
Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren en marges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar.   Naar een nieuw businessmodel Toch is er we... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407835 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
47,75
In winkelwagen
E-book 
Januari 2013 | ISBN 9789462200135
Direct via e-mail
37,95
In winkelwagen
IJs verkopen aan eskimo's

IJs verkopen aan eskimo's

Pacelle van Goethem | Business Contact
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot éé... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789047005568 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,99
In winkelwagen
E-book 
December 2012 | ISBN 9789047006312
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Digitale verleiding

Digitale verleiding

Maurits Kaptein | Business Contact
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel we... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005452 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
November 2012 | ISBN 9789047005650
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Bla Bla Bla

Bla Bla Bla

Dan Roam | Boom
In Dan Roams eerste veelgeprezen boek, The Back of the Napkin leerde hij lezers hoe ze problemen kunnen oplossen en ideeën verkopen door eenvoudige tekeningen te maken. In Bla Bla Bla leert hij ons... Meer
Gebonden
November 2012 | ISBN 9789013109108 | 1e druk | 364 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
59,90
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Overtuigend debatteren

Overtuigend debatteren

Peter van der Geer, Sharon Kroes | Boom
Gelijk hebben en krijgen Waarom zou je beter leren debatteren? Omdat gelijk hebben weliswaar mooi is, maar gelijk krijgen nog heel veel mooier. Zelden zal je je doel weten te bereiken zonder een d... Meer
Paperback
September 2009 | ISBN 9789052617282 | 1e druk | 192 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
33,95
Mail mij
E-book 
Augustus 2012 | ISBN 9789052619873
Direct via e-mail
26,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De empathiefactor

De empathiefactor

Marie R. Miyashiro | Business Contact
Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties   'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit... Meer
Paperback
Juni 2012 | ISBN 9789047005186 | 288 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789047005254
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Geef nooit korting!

Geef nooit korting!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar ... Meer
Gebonden
Februari 2011 | ISBN 9789089650719 | 120 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651303
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Gek op gaten!

Gek op gaten!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen w... Meer
Gebonden
Februari 2012 | ISBN 9789089651150 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651310
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Communiceren met ziel en zakelijkheid

Communiceren met ziel en zakelijkheid

Silvia Blankestijn | Boom
Het bij elkaar brengen van de twee uitersten ziel en zakelijkheid in dagelijkse communicatie is een flinke uitdaging. Communiceren met ziel en zakelijkheid ondersteunt je daarbij.   Je profession... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789024401482 | 1e druk | 208 blz.
In herdruk, verwacht 12 januari 2026
36,50
Reserveer
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789461271303
Direct via e-mail
28,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Uitverkocht!

Uitverkocht!

Jim Stolze | A.W. Bruna LeV.
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op t... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789400505735
Uitverkocht
19,95
Bestellen
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044964189
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
One click

One click

Richard L. Brandt | Lev.
Amazons businessmodel is bedrieglijk eenvoudig: maak online winkelen zo eenvoudig en handig dat klanten niet twee keer zullen nadenken over hun aanschaf. Het kan bijna worden samengevat met de knop... Meer
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044968569
Uitverkocht
9,49
Bestellen
De Alignment-factor

De Alignment-factor

Cees van Riel | Boom
Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet o... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619231 | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
53,95
In winkelwagen
E-book 
April 2012 | ISBN 9789052619620
Direct via e-mail
42,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Conversation Company

De Conversation Company

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat ... Meer
E-book 
Februari 2012 | ISBN 9789020977776
Direct via e-mail
22,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Kleintje feedback

Kleintje feedback

Annemieke Nijman | Thema B.V.
Feedback voorkomt irritaties en conflicten, creëert begrip, versoepelt de samenwerking, vergroot het werkplezier en verbetert het functioneren. Alle reden dus om feedback geven en ontvangen goed on... Meer
Gebonden
Januari 2012 | ISBN 9789058715784 | 40 blz.
Uitverkocht
12,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Interne communicatie voor de professional

Interne communicatie voor de professional

Erik Reijnders |
Veranderingen in de samenleving, in organisaties én bij medewerkers, laten overtuigend zien dat eenrichtingsverkeer in de communicatie niet langer voldoende is. Dialoog is de realiteit van vandaag ... Meer
5%
Studentenkorting
Hardback
November 2011 | ISBN 9789023248972 | 3e druk | 288 blz.
Uitverkocht
42,00
Bestellen
E-book 
November 2011 | ISBN 9789023248989 | 3e druk
Uitverkocht
18,50
Bestellen
De 9+ Organisatie

De 9+ Organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten | Van Duuren Management
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste.... Meer
Gebonden
April 2010 | ISBN 9789089650405 | 177 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789089650863
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
Het einde van winkels?

Het einde van winkels?

Cor Molenaar | Boom
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor... Meer
Paperback
December 2011 | ISBN 9789024407811 | 220 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,25
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2011 | ISBN 9789052619118
Direct via e-mail
38,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hoe schrijf je dat?

Hoe schrijf je dat?

Jolanda Bouman | Thema B.V.
Het papier is geduldig, de lezer niet. Daarom is het zaak dat je je boodschap zo helder en aantrekkelijk mogelijk op papier zet, zodat je de aandacht van je lezers beter vasthoudt en ze in één keer... Meer
Paperback
Augustus 2008 | ISBN 9789058715210 | 238 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
27,00
In winkelwagen
E-book 
Juli 2011 | ISBN 9789058715111
Direct via e-mail
21,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Verleiden op internet

Verleiden op internet

Aartjan van Erkel | Van Duuren Management
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terug... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789089650726 | 232 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2011 | ISBN 9789089650924
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Doorbraak!

Doorbraak!

Niels Aalberts | Lev.
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop,... Meer
E-book 
Februari 2011 | ISBN 9789044964691
Direct via e-mail
7,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Zorgmarketing in de praktijk

Zorgmarketing in de praktijk

Sjors van Leeuwen |
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt 'marketing' steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspele... Meer
Paperback
April 2007 | ISBN 9789023243250 | 3e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789023246886 | 3e druk
Uitverkocht
9,50
Bestellen
  Vorige1....45678Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten

Doelgroep afbakenen

Sta je eenmaal ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk klanten aantrekken. Het is echter wel belangrijk om de juiste keuzes te maken. Het advies is om een doelgroep te kiezen, waarmee je dicht bij jezelf blijft en wat je aan kan. Er zijn een aantal manieren om je doelgroep in kaart te brengen. Maak bijvoorbeeld concreet wat jij kunt betekenen voor je klant. Is dit niet duidelijk, dan zoekt de klant verder. Maak ook het besluit om te coachen voor particulieren of bedrijven. Bedenk goed waar je kracht ligt en waar je dus ook toevoegde waarde kunt leveren. Zorg dat je ook op de hoogte bent wie je concurrenten zijn en waar zij precies zitten. Doe onderzoek wat je concurrent doen, waar ze zich bevinden en hoe je jezelf kunt onderscheiden. Je kunt dit inzichtelijk maken door een concurrentieanalyse op te stellen.

 

Klantenwerving voor de coachingsbusiness

Heb je eenmaal een duidelijke doelgroepomschrijving? Dan kun je gerichte acquisitie doen. Uit onderzoek is gebleken dat je de meeste opdrachten krijgt uit je eigen netwerk en dat is vaak groter dan je denkt. Bovendien kun je mensen uit jouw netwerk ook zien als ambassadeur van je eigen bedrijf. Het kan zijn dat zij niet direct jouw klanten worden, maar ze jouw coachingsbusiness wel kunnen aanbevelen in hun netwerk. Zo word je netwerk alsmaar groter! Daarnaast is online marketing ook belangrijk om aan klanten te komen. Door te zorgen dat je online goed vindbaar bent in de zoekmachines en op social media zorg je ervoor dat mensen snel contact met je kunnen opnemen. Wees daarom actief op deze platformen en zorg ook voor een eigen website. In ons aanbod vind je diverse boeken die je hierbij in de juiste richting helpen.

 

Administratie bijhouden

Bij een eigen bedrijf hoort uiteraard ook een eigen, gedegen administratie bijhouden. Je kunt dit zelf doen of (deels) uitbesteden aan een administratiekantoor. Een boekhouder richt je boekhouding in, stelt je op de hoogte van diverse fiscale voordelen en geeft je advies. Niet verplicht, maar wel handig is het openen van een zakelijke rekening. Zo houd je je inkomsten en uitgaven tussen zakelijk en privé gescheiden. Wist je bijvoorbeeld dat je de kosten voor je mobiele telefoon zakelijk mag opvoeren? Lees er eens over in onze ondernemersboeken.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg