Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Jouw business
Terug
Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Producten (432)
  Vorige1....12131415161718Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×Hardback ×Gebonden ×
Online marketing expert in een week

Online marketing expert in een week

Jeroen Bertrams | Scriptum
Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist ni... Meer
Gebonden
Juli 2013 | ISBN 9789055942824 | 164 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2013 | ISBN 9789055948062
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Neuromarketing

Neuromarketing

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit | Boom
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom c... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789462200050 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789024420841
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Commercieel luisteren

Commercieel luisteren

Marc van Katwijk | Remarcable
Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardighe... Meer
Gebonden
Juni 2013 | ISBN 9789082073409 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,95
In winkelwagen
Communicatieleer (negende druk)

Communicatieleer (negende druk)

Frank Oomkes | Boom
Communicatieleer is een gedegen werk over alle aspecten van communicatieleer. Het boek is inmiddels toe aan de negende druk. Het wordt veel gebruikt door opleidingen in de sociale hoek, omdat het e... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2013 | ISBN 9789059319325 | 9e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
77,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Verleid de klant

Verleid de klant

Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen | Van Duuren Management
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ... Meer
Gebonden
April 2013 | ISBN 9789089651471 | 152 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789089652027
Uitverkocht
16,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Professioneel verkopen

Professioneel verkopen

H. E. Wijnberg, J. Mokkenstroom, W.J. Koning | Boom
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren in het brandpunt van de belangstelling. De tijd dat verkoop werd beschouwd als een 'techniekje' binnen marketing is in veel... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560224 | 3e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
51,50
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789024403820
Direct via e-mail
40,95
In winkelwagen
Het succes van internal branding

Het succes van internal branding

Marc van Eck, Ellen van Zanten, Linda Rutten | Boom
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naa... Meer
Gebonden
Maart 2013 | ISBN 9789043027670 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
Bloggen als een pro

Bloggen als een pro

Elja Daae | Uitgeverij Haystack
Iedereen kan bloggen, maar hoe word je daarmee succesvol? Volgens blogexpert Elja Daae begint dat met authenticiteit, focus en toewijding.   Een succesvol blog ligt daarmee ook voor jou binnen ha... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789461260482 | 1e druk | 160 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789461260598 | 1e druk
Uitverkocht
12,50
Bestellen
BrandingNL

BrandingNL

Andy Mosmans | Boom
Steeds meer wordt duidelijk dat merkmanagement op al deze markten consistent en geïntegreerd moet plaatsvinden (total branding). Zowel thematisch (above the line) als actiematig (below the line), m... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560156 | 3e druk | 636 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Accountability

Accountability

Cathelijne Janssen | Boom
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op ... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560392 | 1e druk | 110 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Prijsvraag als communicatiemiddel

Prijsvraag als communicatiemiddel

Marten Waardenburg | Boom
Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iet... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789491560330 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
Vormgeving in communicatie

Vormgeving in communicatie

Constant Coolsma, Aad van Dommelen | Boom
Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het uiterlijk van c... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789491560378
Levertijd 5-7 werkdagen
60,75
In winkelwagen
IJs verkopen aan eskimo's

IJs verkopen aan eskimo's

Pacelle van Goethem | Business Contact
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot éé... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789047005568 | 224 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,99
In winkelwagen
E-book 
December 2012 | ISBN 9789047006312
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Saskia Barendse-Schijvens | Boom
Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun ervaringen. Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert ... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789491560279 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
Bla Bla Bla

Bla Bla Bla

Dan Roam | Boom
In Dan Roams eerste veelgeprezen boek, The Back of the Napkin leerde hij lezers hoe ze problemen kunnen oplossen en ideeën verkopen door eenvoudige tekeningen te maken. In Bla Bla Bla leert hij ons... Meer
Gebonden
November 2012 | ISBN 9789013109108 | 1e druk | 364 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
59,90
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Karsten Renckstorf, Peer Scheepers | Boom
Dit boek presenteert de gangbare onderzoeksmethoden op het terrein van communicatiewetenschap. Het geeft antwoord op belangrijke vragen die de onderzoeker zich steeds moet stellen, zoals: welke ... Meer
Paperback
November 2012 | ISBN 9789491560231 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
93,25
In winkelwagen
Customer Delight Strategie

Customer Delight Strategie

Jean-Pierre Thomassen | Boom
De Customer Delight Strategie is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Zowel in het bedrijfsleven, de zorg als de overhe... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789013110159 | 1e druk | 232 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789013121605 | 1e druk
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Corporate reputatiemanagement

Corporate reputatiemanagement

Ron van der Jagt | Boom
Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt. Tegelijkertijd hebben boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade (bouwfraude... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789491560200 | 1e druk | 135 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Digitale verleiding

Digitale verleiding

Maurits Kaptein | Business Contact
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel we... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005452 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
November 2012 | ISBN 9789047005650
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
De koopknop

De koopknop

Martin de Munnik | Boom
Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product, op het juiste moment, voor de juiste mensen. Door in ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619927 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789462200180
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hebbes!

Hebbes!

Adriaan Oomen | Boom
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619422
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789462200265
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Conflicten, hoe ga je er mee om?

Conflicten, hoe ga je er mee om?

Annemieke Nijman | Thema B.V.
Conflicten kosten geld, maken ziek, belemmeren groei. Conflicten oplossen maakt de weg weer vrij. Hoe snel kan een conflict ontstaan op het werk: snel te blussen vlammetjes, woekerende veenbranden ... Meer
Gebonden
September 2012 | ISBN 9789058717542 | 60 blz.
Uitverkocht
14,99
Bestellen
E-book 
December 2015 | ISBN 9789058718907
Direct via e-mail
14,00
In winkelwagen
Meestersprekers

Meestersprekers

Farah Nobbe, Natalie Holwerda-Mieras | Boom
Kun je dat leren? Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?Openhartig, di... Meer
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789052619941 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
September 2010 | ISBN 9789052618029
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Het mediaboek (veertiende druk)

Het mediaboek (veertiende druk)

Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz | Boom
De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luister... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789059318717 | 14e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
47,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....12131415161718Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten

Doelgroep afbakenen

Sta je eenmaal ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk klanten aantrekken. Het is echter wel belangrijk om de juiste keuzes te maken. Het advies is om een doelgroep te kiezen, waarmee je dicht bij jezelf blijft en wat je aan kan. Er zijn een aantal manieren om je doelgroep in kaart te brengen. Maak bijvoorbeeld concreet wat jij kunt betekenen voor je klant. Is dit niet duidelijk, dan zoekt de klant verder. Maak ook het besluit om te coachen voor particulieren of bedrijven. Bedenk goed waar je kracht ligt en waar je dus ook toevoegde waarde kunt leveren. Zorg dat je ook op de hoogte bent wie je concurrenten zijn en waar zij precies zitten. Doe onderzoek wat je concurrent doen, waar ze zich bevinden en hoe je jezelf kunt onderscheiden. Je kunt dit inzichtelijk maken door een concurrentieanalyse op te stellen.

 

Klantenwerving voor de coachingsbusiness

Heb je eenmaal een duidelijke doelgroepomschrijving? Dan kun je gerichte acquisitie doen. Uit onderzoek is gebleken dat je de meeste opdrachten krijgt uit je eigen netwerk en dat is vaak groter dan je denkt. Bovendien kun je mensen uit jouw netwerk ook zien als ambassadeur van je eigen bedrijf. Het kan zijn dat zij niet direct jouw klanten worden, maar ze jouw coachingsbusiness wel kunnen aanbevelen in hun netwerk. Zo word je netwerk alsmaar groter! Daarnaast is online marketing ook belangrijk om aan klanten te komen. Door te zorgen dat je online goed vindbaar bent in de zoekmachines en op social media zorg je ervoor dat mensen snel contact met je kunnen opnemen. Wees daarom actief op deze platformen en zorg ook voor een eigen website. In ons aanbod vind je diverse boeken die je hierbij in de juiste richting helpen.

 

Administratie bijhouden

Bij een eigen bedrijf hoort uiteraard ook een eigen, gedegen administratie bijhouden. Je kunt dit zelf doen of (deels) uitbesteden aan een administratiekantoor. Een boekhouder richt je boekhouding in, stelt je op de hoogte van diverse fiscale voordelen en geeft je advies. Niet verplicht, maar wel handig is het openen van een zakelijke rekening. Zo houd je je inkomsten en uitgaven tussen zakelijk en privé gescheiden. Wist je bijvoorbeeld dat je de kosten voor je mobiele telefoon zakelijk mag opvoeren? Lees er eens over in onze ondernemersboeken.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg