Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Jouw business
Terug
Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Jouw coachingsbusiness

Denk je erover om als coach aan de slag te gaan? Wil je mensen helpen en beschik je hiervoor over de juiste kennis en vaardigheden? Weet je alleen niet hoe je hiermee moet beginnen? Boom Coaching heeft een rijke variatie aan boeken om je wegwijs te maken in de wereld van het ondernemerschap en de coachingsbusiness. Zo kun je bijvoorbeeld lezen hoe je een goed doordacht ondernemingsplan moet schrijven. Of hoe je je doelgroep helder in kaart krijgt en kunt benaderen. We ondersteunen je graag met allerlei tools om jouw coachingsbusiness een goede start te geven.

 

Bekijk ons aanbod en succes met de voorbereidingen.

Producten (427)
  Vorige1....1415161718Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×E-book ×Hardback ×
Verleiden op internet

Verleiden op internet

Aartjan van Erkel | Van Duuren Management
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terug... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789089650726 | 232 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2011 | ISBN 9789089650924
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De taal van mr. Jip van Harten en dr. Janneke Bavelick

De taal van mr. Jip van Harten en dr. Janneke Bavelick

Simo Goddijn | Boom
Communicatieprofessionals bij de overheid, banken, verzekeraars, zorginstellingen en op tal van andere plekken schakelen over naar taalniveau B1. Dat doen ze omdat teksten op niveau B1 voor iederee... Meer
Uitgave: boek
Niveau: b1
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789012582582 | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
Dit artikel wordt op aanvraag gedrukt. Hierbij geldt geen recht van retour.
28,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Brand-id

Brand-id

Wil Michels, Ineke Huyskens | Thema B.V.
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789058714480 | 191 blz.
Uitverkocht
35,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Evenementen als communicatiemiddel

Evenementen als communicatiemiddel

Marten Waardenburg | Boom
Een evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te brengen of zelfs iets te... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789013091700 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
Doorbraak!

Doorbraak!

Niels Aalberts | Lev.
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop,... Meer
E-book 
Februari 2011 | ISBN 9789044964691
Direct via e-mail
7,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Zorgmarketing in de praktijk

Zorgmarketing in de praktijk

Sjors van Leeuwen |
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt 'marketing' steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspele... Meer
Paperback
April 2007 | ISBN 9789023243250 | 3e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789023246886 | 3e druk
Uitverkocht
9,50
Bestellen
Zorgmarketing in de praktijk 2

Zorgmarketing in de praktijk 2

Sjors van Leeuwen |
Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangeto... Meer
Paperback
September 2010 | ISBN 9789023246855 | 1e druk | 225 blz.
Uitverkocht
45,50
Bestellen
E-book 
December 2010 | ISBN 9789023246862 | 1e druk
Uitverkocht
18,50
Bestellen
Het anti-klaagboek

Het anti-klaagboek

Bart Flos | Uitgeverij Haystack
Laat je dag niet meer verpesten door het gezeur en gezanik van collega's, familie of vrienden. Ontdek hoe je korte metten maakt met hun geklaag.Voor veel mensen is het glas altijd halfleeg. Op de e... Meer
Paperback
November 2010 | ISBN 9789077881934 | 184 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
17,50
In winkelwagen
E-book 
November 2010 | ISBN 9789077881958 | 1e druk
Direct via e-mail
13,50
In winkelwagen
Generatie Einstein

Generatie Einstein

Inez Groen, Jeroen Boschma | A.W. Bruna LeV.
Communiceren met jongeren van de 21e eeuw. Generatie Einstein is opgegroeid. Waren zij in de vorige edities van dit boek nog pubers, nu zijn het jongvolwassenen die massaal de arbeidsmarkt bestorm... Meer
Paperback
Oktober 2010 | ISBN 9789022999035 | 264 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
Identiteit & Imago

Identiteit & Imago

Cees van Riel | Boom
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2010 | ISBN 9789052617640 | 326 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
59,95
In winkelwagen
E-book 
September 2010 | ISBN 9789052618173
Direct via e-mail
47,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Check je webtekst

Check je webtekst

Eric Tiggeler | Boom
Hoe schrijf je webteksten die écht gelezen worden? Hoe schrijf je pakkende koppen en kernachtige intros? Hoe houd je de aandacht van je lezers vast en hoe verleid je ze om door te klikken? Hoe zorg... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2010 | ISBN 9789012582155 | 102 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Interne communicatie als managementinstrument (zesde druk)

Interne communicatie als managementinstrument (zesde druk)

Huib Koeleman | Boom
Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie in deze tijd goed te laten functioneren.   Uit onderzoek blijkt dat van bedrijven die goed presteren 80% van de medewerkers ve... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2010 | ISBN 9789013077278 | 6e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
57,50
In winkelwagen
Professionals & Relatiemanagement

Professionals & Relatiemanagement

Frank Kwakman, Jos Burgers | Boom
De omzet van morgen Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten voortdurend hoog op de a... Meer
Paperback
Augustus 2010 | ISBN 9789052618258 | 168 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,95
In winkelwagen
Overtuigen op één A4

Overtuigen op één A4

Michiel Boswinkel, Joep Jaspers | Boom
Een tekst waarvan in één oogopslag duidelijk is waar hij over gaat. Een tekst die prikkelt om door te lezen. Die to the point is. Logisch opgebouwd en begrijpelijk. Als lezer weet u precies wat u v... Meer
Paperback
Augustus 2010 | ISBN 9789052618050 | 132 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Sales Control

Sales Control

Guido Fröhlichs, Bart Kemp | Boom
Wat is het doel van een organisatie? Het leveren van werk, zoveel mogelijk produceren, zo goedkoop mogelijk inkopen, het leveren van topkwaliteit, efficiënter werken, continu innoveren, het verhoge... Meer
Paperback
Juli 2010 | ISBN 9789013081312 | 1e druk | 140 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
E-boek 
Januari 2014 | ISBN 9789013091144 | 1e druk | 140 blz.
Direct via e-mail
30,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De dirty tricks van het onderhandelen

De dirty tricks van het onderhandelen

George van Houtem | Haystack
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen - de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk willen we allemaal onze zin. Wil... Meer
Paperback
April 2010 | ISBN 9789077881521 | 1e druk | 151 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
April 2010 | ISBN 9789077881859 | 1e druk
Direct via e-mail
16,50
In winkelwagen
De zeven sleutels tot succesvol verkopen

De zeven sleutels tot succesvol verkopen

Rolf Bax | Boom
Verkopen is voor veel bedrijven van groot belang. Zonder een succesvolle verkoop, blijven de meeste bedrijven niet lang bestaan. Jarenlang heeft men zich bij dit verkopen steeds gericht op het prod... Meer
Paperback
Maart 2010 | ISBN 9789052617879 | 124 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,95
In winkelwagen
Schrijven in eenvoudig Nederlands

Schrijven in eenvoudig Nederlands

Karen Heij, Wessel Visser | Boom
Hoe zorg je dat 95% van de Nederlanders je tekst begrijpt? Daarover gaat dit boek. In dit boek laten Karen Heij en Wessel Visser van BureauTaal zien hoe je je boodschap in eenvoudig Nederlands kunt... Meer
Uitgave: boek
Paperback
Februari 2010 | ISBN 9789012581950
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hoe pak je een oen zijn poen

Hoe pak je een oen zijn poen

Leo Pot | Uitgeverij Haystack
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog... Meer
Paperback
Mei 2009 | ISBN 9789077881545 | 1e druk | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Februari 2010 | ISBN 9789077881743 | 1e druk
Direct via e-mail
2,99
In winkelwagen
Authenticiteit

Authenticiteit

James Gilmore, B. Joseph Pine | Boom
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Als klan... Meer
Paperback
Januari 2010 | ISBN 9789052617374 | 336 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Goed verkopen, winst voor twee

Goed verkopen, winst voor twee

Kenneth Smit | Boom
Verkopen is een vak waarvoor een grote dosis kennis en specifieke vaardigheden vereist zijn. Op school of aan de universiteit worden die jammer genoeg niet onderwezen. Toch gaat het bij verkopen om... Meer
Paperback
November 2009 | ISBN 9789052617169 | 154 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
Overtuigend adviseren

Overtuigend adviseren

Bert Ruck | Boom
Basisvaardigheden Een goed advies – én de acceptatie ervan – staat of valt met goede communicatie tussen adviseur en opdrachtgever. Als adviseur moet je dus over bepaalde vaardigheden beschikken o... Meer
Paperback
November 2009 | ISBN 9789052617060 | 84 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
We-think

We-think

Charles Leadbeater | Boom
Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing d... Meer
Paperback
November 2009 | ISBN 9789052617343 | 262 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Jos Burgers | Boom
Tevreden klanten We hebben allemaal klanten; de één binnen de eigen organisatie en de ander daarbuiten. En we bestaan bij de gratie van die klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, onze... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789024446087 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617398
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Marketing is geen reclame

Marketing is geen reclame

Krijn de Best, Willem de Vries | Boom
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van ... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789052617138 | 108 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
  Vorige1....1415161718Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten

Doelgroep afbakenen

Sta je eenmaal ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk klanten aantrekken. Het is echter wel belangrijk om de juiste keuzes te maken. Het advies is om een doelgroep te kiezen, waarmee je dicht bij jezelf blijft en wat je aan kan. Er zijn een aantal manieren om je doelgroep in kaart te brengen. Maak bijvoorbeeld concreet wat jij kunt betekenen voor je klant. Is dit niet duidelijk, dan zoekt de klant verder. Maak ook het besluit om te coachen voor particulieren of bedrijven. Bedenk goed waar je kracht ligt en waar je dus ook toevoegde waarde kunt leveren. Zorg dat je ook op de hoogte bent wie je concurrenten zijn en waar zij precies zitten. Doe onderzoek wat je concurrent doen, waar ze zich bevinden en hoe je jezelf kunt onderscheiden. Je kunt dit inzichtelijk maken door een concurrentieanalyse op te stellen.

 

Klantenwerving voor de coachingsbusiness

Heb je eenmaal een duidelijke doelgroepomschrijving? Dan kun je gerichte acquisitie doen. Uit onderzoek is gebleken dat je de meeste opdrachten krijgt uit je eigen netwerk en dat is vaak groter dan je denkt. Bovendien kun je mensen uit jouw netwerk ook zien als ambassadeur van je eigen bedrijf. Het kan zijn dat zij niet direct jouw klanten worden, maar ze jouw coachingsbusiness wel kunnen aanbevelen in hun netwerk. Zo word je netwerk alsmaar groter! Daarnaast is online marketing ook belangrijk om aan klanten te komen. Door te zorgen dat je online goed vindbaar bent in de zoekmachines en op social media zorg je ervoor dat mensen snel contact met je kunnen opnemen. Wees daarom actief op deze platformen en zorg ook voor een eigen website. In ons aanbod vind je diverse boeken die je hierbij in de juiste richting helpen.

 

Administratie bijhouden

Bij een eigen bedrijf hoort uiteraard ook een eigen, gedegen administratie bijhouden. Je kunt dit zelf doen of (deels) uitbesteden aan een administratiekantoor. Een boekhouder richt je boekhouding in, stelt je op de hoogte van diverse fiscale voordelen en geeft je advies. Niet verplicht, maar wel handig is het openen van een zakelijke rekening. Zo houd je je inkomsten en uitgaven tussen zakelijk en privé gescheiden. Wist je bijvoorbeeld dat je de kosten voor je mobiele telefoon zakelijk mag opvoeren? Lees er eens over in onze ondernemersboeken.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg