Het communicatieplan
Opzet en uitvoering in 8 stappen
Paperback
Januari 1999 | ISBN 9789026730108 | 1e druk | 84 blz.
32,95
Omschrijving
Communicatie is een van de belangrijkste managementinstrumenten
om de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie van
de organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vormt daarbij
het uitgangspunt. Communicatie vereist naast visie ook vakkennis,
creativiteit en flexibiliteit. Een planmatige aanpak is bij dit alles een
eerste vereiste. Zonder een heldere visie en een duidelijk plan van aanpak
is communicatie minder effectief en de kans op mislukken groot.
In Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen vormen de
acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid
én voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.
Auteur(s)
Reviews 'Het communicatieplan'
Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.




