Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Alle uitgaven Marketingstrategie
Terug
Marketingstrategie
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877217
56,95
Bestellen

Marketingstrategie

Praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

Ruud Frambach, Edwin J. Nijssen | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketingstrategie
5% Studentenkorting
Als student krijg je korting bij aankoop van 2 of meer verschillende voorgeschreven Nederlandstalige hbo/wo-studieboeken. Lees meer
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877217
Uitverkocht
56,95
Bestellen
OmschrijvingAuteur(s)
Omschrijving

Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.

 

Waarom kiezen voor Marketingstrategie?

  • Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;
  • centrale rol voor het strategische keuzeproces;
  • toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.

 

Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Organisaties moeten daarom vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategische keuzeproces centraal; op basis hiervan wordt het marketingplan uitgezet. Het boek laat je zien dat een succesvolle aanpak te leren valt. Het steunt op de recentste wetenschappelijke inzichten en vertaalt deze op toegankelijke wijze naar de praktijk. Marketingstrategie is ook beschikbaar als e-book.

 

Wat is nieuw in de zesde editie van Marketingstrategie?

De nieuwste editie van Marketingstrategie bevat handige praktische modellen om nieuwe ontwikkelingen te analyseren, zoals het gebruik van big data. Er is meer aandacht voor de veranderende rol van marketeers. Wat betekent dit voor de marketeer zelf, de marketingfunctie, de marketingstrategie en de organisatie? Het boek is verder volledig geactualiseerd.

 

Online ondersteuning

Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsen om mee te oefenen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

Auteur(s)
Portret Ruud Frambach
Ruud Frambach
Ruud Frambach is hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam en is naast zijn wetenschappelijke publicaties bekend van de boeken Marketing aan de top (winnaar PIM Marketingliteratuurpr...
Lees meer
Portret Edwin J. Nijssen
Edwin J. Nijssen
Ed Nijssen (1963) is hoogleraar Technology Marketing aan de TU in Eindhoven. Zijn onderzoek richt zich op marketing en nieuwe productontwikkelingen; met name de rol van sales en fronline medewerker...
Lees meer

Reviews 'Marketingstrategie'

Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.

Gerelateerde uitgaven

Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen
19,99
Bestellen
Aan de slag met Power BI (3e druk)_Ben Groenendijk_9789024462698

Aan de slag met Power BI (3e druk)

Ben Groenendijk
41,95
Bestellen
De kunst van gedrag ontwerpen

De kunst van gedrag ontwerpen

Astrid Groenewegen
39,90
Bestellen
Meer

Zakelijk account

Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .


Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?


Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg