Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Communicatie is hot. Iedereen communiceert. Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. Nog nooit hadden we zoveel communicatiekanalen ter beschikking en nog nooit zijn we zo verzopen in de informatiestroom als vandaag. Wat is de toegevoegde waarde van al die professionals? Is er nog een toekomst voor (bedrijfs)communicatie? En hoe ziet die toekomst er dan uit?
Korneel Warlop neemt je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn bij leidinggevende wereldbedrijven. Een boek vol tips & tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.
Met bijdragen van o.a. Baptiste Van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen en Frédéric Degezelle (Tomorrowland), Laurent Winnock (Bpost)
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account