Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.
Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt.
Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn.
Voorwoord
Inleiding - Bedrijven moeten aan de bak met sociale media
DEEL 1: WAAROM JE SUPER SOCIAL MOET ZIJN
01. Van social naar super social
02. Superfocus
03. Ken je doelgroep
DEEL 2: KEN JE SOCIALS
04. Kies je kanaal
05. Facebook
06. Twitter
07. LinkedIn
08. Instagram
09. YouTube
10. Pinterest
11. Drie kanalen die jij nog niet gebruikt (maar mensen onder de twintig wel)
DEEL 3: DE SUPER SOCIAL AANPAK
12. Wie het begrijpt snapt het
13. Groeien op sociale media
14. Je website en sociale media
15. Super social content
16. Elf tips voor super social content
DEEL 4: ZO WORD JE SUPER SOCIAAL
17. How to be human
Tot slot
Dankwoord
Eindnoten
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account