Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Basisboek Sales, de opvolger van Verkoper en Verkoop, biedt een complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied sales. Alle belangrijke thema's van de salesdiscipline, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagement.
Studenten leren hoe moderne organisaties omgaan met salesactiviteiten. Ook is er ruime aandacht voor de praktische verkoopvaardigheden die elke verkoper zich eigen moet maken. Basisboek Sales sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A.
In deze tweede editie krijgen salesvaardigheden meer aandacht. Het behoeftegerichte verkoopgesprek, dat centraal staat in het mondelinge NIMA Sales-A examen, wordt stap voor stap doorlopen. Studenten kunnen zo beter het salesproces doorgronden en zich de essentiële vaardigheden voor het behoeftegerichte verkoopgesprek eigen maken. Ook social selling en de inzet van nieuwe technologieën hebben in deze uitgave een grotere rol gekregen. De bedrijfseconomische aspecten en het rekenwerk zijn verder uitgewerkt en voorzien van voorbeelden.
Basisboek Sales is geschikt voor zowel HBO als MBO-opleidingen waar sales/verkoop onderdeel van het curriculum is. Bovendien sluit het boek volledig aan bij de NIMA Sales-A eisen waarmee het de student helpt zich optimaal voor te bereiden op dit examen
1. De salesomgeving
2. Sales en planning
3. De salesfunctie
4. Marketing en de invloed op sales
5. Klantenmanagement
6. Accountmanagement
7. Inkoop en logistiek
8. Financiële aspecten en commerciële calculaties
9. Communicatie en andere vaardigheden
10. Het salesgesprek
Literatuurlijst
Illustratieverantwoording
Register
Over de auteur
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account