Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Wil je met je bedrijf het contact met je doelgroep niet verliezen, dan moet je deel gaan uitmaken van de netwerken van je klanten: ‘social’ worden. Dat doe je niet door je communicatieafdeling een Twitterstrategie te laten uitrollen; echt contact maken met je huidige en toekomstige doelgroep doe je door je medewerkers – alle medewerkers – social skills bij te brengen én ze die te laten benutten.
Dat is de Social Shift, en Koen Jordaans laat in dit boek zien hoe je dat stap voor stap doet en hoe je omgaat met thema’s als veiligheid, transparantie en eigen verantwoordelijkheid.
Met dit boek en model kun je het social media-niveau van elke individuele medewerker meten en verbeteren: van Social Learner naar Social Master. Zo kun je het social media-niveau van het bedrijf als geheel verbeteren en eindelijk écht inhoud geven aan het begrip ‘merkambassadeur’.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account