Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te genereren via websites.
Marketing.com 4.0 biedt een praktische en inspirerende vertaalslag van kennis over dialogen en interactie met consumenten naar online toepassingen. Het boek legt onder meer uit hoe je online verschillende tests kunt uitvoeren, hoe je gegevens analyseert en benut, op welke manieren je responsdrempels kunt verlagen en respons kunt optimaliseren. Bij elk onderwerp ligt de focus op de methode die het meest bijdraagt aan succes. Marketing.com 4.0 is ook beschikbaar als e-book.
In de vierde editie van Marketing.com zijn alle hoofdstukken geactualiseerd. Ook bevat het boek een nieuw hoofdstuk over contentmarketing, dat ingaat op de mogelijkheden om het contact met webbezoekers te intensiveren en te verlengen. Daarnaast is er een hoofdstuk over marketing automation toegevoegd.
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier handige tools en verhelderende video's. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account