Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die hierdoor op gang is gekomen en onvermoede krachten herbergt. Want wat betekent dit voor de manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten?
Massaconsumptie zoals we dat nu kennen heeft haar langste tijd gehad. In het We-think-tijdperk consumeren klanten niet meer passief maar staat massaparticipatie voorop. De generatie die opgroeit met internet wil niet alleen toekijken maar ook meedoen. Hun motto: wij denken dus wij bestaan.
In dit verrassende boek laat de auteur zien hoe u voor uzelf en uw organisatie het maximale uit We-think kunt halen. Het is het resultaat van een uniek online-experiment van gezamenlijke creativiteit waarbij honderden mensen over de hele wereld betrokken waren.
We-think is verplichte kost voor iedereen, scepticus of fan, die wil weten of het web nu écht zo machtig is als wel wordt beweerd.
1. Je bent wat je deelt
2. De herkomst van We-think
3. Hoe We-think (niet) werkt
4. De We-think-onderneming
5. Op welke schaal zal We-think zich verspreiden?
6. Ten goed of ten kwade?
7. Zoals we misschien denken
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account