Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoering - elke keer opnieuw. Voor muziekmakers is dat core business: hun toekomst staat direct op het spel wanneer zij hun publiek niet weten te raken. Dit boek laat zien wat ondernemers, marketeers, accountmanagers, leiders en hun teams kunnen leren van hoe componisten, dirigenten, producers en musici mensen treffen, ontroeren en in beweging brengen.
De Business Compositie zet u aan het denken. En zet u aan tot doen. Met tientallen verrassende parallellen tussen het creëren van overtuigende muziek en prestaties leveren waar klanten enthousiast van worden. En met bruikbare inzichten en modellen voor het creëren van unieke en toch herhaalbare klantervaringen met behulp van eigen 'zakelijke composities'. Herkenbare voorbeelden laten zien wat deze benadering in de praktijk oplevert. U ontdekt hoe heldere businesscomposities leiden tot betere afstemming tussen leiders en volgers, tot meer harmonie tussen solisten en ondersteuners, tot meer gedrevenheid in de uitvoering en versterking van het effect op de klant.
De Business Compositie geeft nieuwe inspiratie om uw bedrijfsstrategie te vertalen in indrukwekkende optredens, waarmee uw organisatie meer klanten raakt, meer toegevoegde waarde creëert en effectiever reageert op wisselende marktomstandigheden. Dat leidt tot beter resultaat.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account