Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Communicatie en (social) media
Terug
Communicatie en (social) media

Onze manieren van communicatie zijn ingrijpend veranderd. Onder invloed van social media moeten we we interactiever, socialer en sneller communiceren, zijn de lijnen korter geworden, de barrières kleiner. Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijker is geworden, in tegendeel: communiceren blijft, of is misschien wel meer dan ooit, een kunst en een kunde. Businezz helpt je op weg met boeken die spreken. 

Filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Communicatie en (social) media

Onze manieren van communicatie zijn ingrijpend veranderd. Onder invloed van social media moeten we we interactiever, socialer en sneller communiceren, zijn de lijnen korter geworden, de barrières kleiner. Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijker is geworden, in tegendeel: communiceren blijft, of is misschien wel meer dan ooit, een kunst en een kunde. Businezz helpt je op weg met boeken die spreken. 

Producten (219)
  Vorige123456789Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Omdenken in communicatie

Omdenken in communicatie

Berthold Gunster | A.W. Bruna
Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.000 exemplaren zijn verkocht.   Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien h... Meer
Paperback
Augustus 2016 | ISBN 9789400507777 | 1e druk | 64 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
6,00
In winkelwagen
Taal is business

Taal is business

Frieda Steurs | Scriptum Books
We merken allemaal in ons dagelijks leven dat de impact van de internationalisering en de wereldhandel ook effect heeft op de communicatie en de wijze waarop nieuwe producten en diensten ons worden... Meer
Gebonden
Juli 2016 | ISBN 9789463190220
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
25,99
In winkelwagen
Help mijn baas is een aap! (herziene editie)

Help mijn baas is een aap! (herziene editie)

Patrick van Veen | Business Contact
In Help, mijn baas is een aap! beschrijft bioloog Patrick van Veen het gedrag dat we dagelijks vertonen als we aan het werk zijn. Niet alleen de baas, maar elke werknemer wordt onder de loep genome... Meer
Paperback
Mei 2016 | ISBN 9789047009825 | 17e druk | 176 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,99
In winkelwagen
E-book 
Juli 2016 | ISBN 9789047010050
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Basisprincipes van communicatie

Basisprincipes van communicatie

Klaas Wiertzema, Patricia Jansen | Pearson
Veel tijd, geld en energie worden verspild doordat mensen slecht communiceren. Dat is volkomen onnodig, want iedereen kan goed leren communiceren. Je hoeft er geen bijzonder talent voor te hebben, ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789043033268 | 1e druk | 200 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
Conflicten, hoe ga je er mee om?

Conflicten, hoe ga je er mee om?

Annemieke Nijman | Thema B.V.
Conflicten kosten geld, maken ziek, belemmeren groei. Conflicten oplossen maakt de weg weer vrij. Hoe snel kan een conflict ontstaan op het werk: snel te blussen vlammetjes, woekerende veenbranden ... Meer
Gebonden
September 2012 | ISBN 9789058717542 | 60 blz.
Uitverkocht
14,99
Bestellen
E-book 
December 2015 | ISBN 9789058718907
Direct via e-mail
14,00
In winkelwagen
Zo begrijpen ze je wel!

Zo begrijpen ze je wel!

Ellen Steffens, Estrella Meijs | Thema B.V.
Dit boek leert je in de communicatie met anderen niets als vanzelfsprekend aan te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en of de ander begrijpt wat jij bedoelt. Want ander... Meer
Paperback
Juni 2012 | ISBN 9789058716804 | 120 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
23,00
In winkelwagen
E-book 
December 2015 | ISBN 9789058718020
Direct via e-mail
17,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Zakelijke doelen bereiken met social media

Zakelijke doelen bereiken met social media

Marco Frijlink, Wilco Verdoold | Business Contact
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kos... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789047007937 | 192 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
22,99
Mail mij
E-book 
December 2015 | ISBN 9789047007944
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Beter bloggen

Beter bloggen

Karin Ramaker | Scriptum
Een inspirerend en motiverend doe-boek voor iedereen die overweegt zakelijk te gaan bloggen maar niet weet waar te beginnen, of die ermee is begonnen maar vastloopt. Aan de hand van motiverende voo... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789055949595
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
7,99
In winkelwagen
E-book 
December 2015 | ISBN 9789463190183
Direct via e-mail
8,99
In winkelwagen
Begin een eigen webshop met Wordpress en Woocommerce

Begin een eigen webshop met Wordpress en Woocommerce

Frans Koenn | Pumbo.nl B.V.
Met het gratis Wordpress en de eveneens gratis plugin Woocommerce kunnen we meteen aan de slag! Dit boek is geschikt voor beginners én gevorderden en ruim voorzien van verhelderende schermafbeeldin... Meer
Paperback
November 2015 | ISBN 9789082468403 | 190 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
29,95
Mail mij
Kwalitatief interviewen: kunst én kunde (tweede druk)

Kwalitatief interviewen: kunst én kunde (tweede druk)

Jeanine Evers | Boom
Het kwalitatieve interview heeft veel weg van een goed gesprek. Wat maakt iemand tot een goede gesprekspartner? Dat hij luistert met aandacht, meedenkt en meevoelt met het vertelde en je laat uitsp... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789089538161 | 2e druk | 304 blz.
Uitverkocht
47,50
Bestellen
E-book 
November 2015 | ISBN 9789461277435 | 2e druk | 304 blz.
Uitverkocht
45,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Social media? Social business!

Social media? Social business!

Gerrita van der Veen, Arne Maas, Anne-Marie Delfgaauw, Han Gerrits |
Social media is één van de belangrijkste recente ontwikkelingen die effect hebben op de bedrijfsvoering. Veel bedrijven zijn inmiddels al actief op social media. Voor de een is het een expliciete s... Meer
Paperback
November 2015 | ISBN 9789023254485 | 1e druk | 152 blz.
Uitverkocht
25,50
Bestellen
E-book 
November 2015 | ISBN 9789023254492 | 1e druk
Uitverkocht
9,00
Bestellen
I love / hate smartphones

I love / hate smartphones

Arnoud Wokke | Spectrum
Hoeveel invloed heeft de smartphone op je leven?   Het is eigenlijk gek, we hebben bijna allemaal een smartphone maar het is niet bekend wat dat kleine apparaatje doet met ons lichaam, onze geest... Meer
E-book 
Oktober 2015 | ISBN 9789000347636
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Magie in al je communicatie

Magie in al je communicatie

Bas Mouton | Boom
Een goed verhaal kan het leven van de spreker en de wereld van het publiek veranderen. Dat is wat auteur Bas Mouton ‘magische communicatie’ noemt. Ook jouw verhaal kan het verschil maken. Hoe kun j... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789024403752 | 1e druk | 208 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
28,50
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789058757081
Direct via e-mail
22,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
LinkedIn voor ZZP'ers

LinkedIn voor ZZP'ers

Jan Willem Alphenaar | Mijnmanagementboek.nl
Waarom moet jij als ZZP'er nu gebruik maken van LinkedIn? Je zoekt geen personeel en ook geen baan. Daarom ben je ZZP'er. Wat je wel zoekt is kennis om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen ... Meer
Paperback
Augustus 2015 | ISBN 9789463189798 | 94 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,14
In winkelwagen
De Communicatieprofessional

De Communicatieprofessional

Piet Hein Coebergh | Noordhoff Uitgevers B.V.
Dit boek beschrijft wat communicatie betekent voor organisatiedilemma’s en welke rol een bachelor of master Communicatie daarin kan vervullen. Geschreven voor studenten van opleidingen in het hoger... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2015 | ISBN 9789001841690 | 1e druk | 450 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
83,95
In winkelwagen
Schrijfgids voor economen

Schrijfgids voor economen

Susanne Gerritsen | Coutinho B.V.
Van economen wordt verwacht dat zij teksten van hoog niveau kunnen produceren. Dit begint al tijdens de studie met (wetenschappelijke) teksten zoals essays, papers en scripties, en gaat verder in d... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2015 | ISBN 9789046904664 | 4e druk
Uitverkocht
30,75
Bestellen
Merkcultuur

Merkcultuur

Job Mensink, Ton Rodenburg, Chris Kersbergen | Boom
Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebou... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2015 | ISBN 9789089536556 | 1e druk | 248 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 stud... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789001834128 | 608 blz.
Uitverkocht
79,95
Bestellen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789001856281
Uitverkocht
70,95
Bestellen
Persuasion Profiling

Persuasion Profiling

Maurits Kaptein | Business Contact
On average, merely five in every hundred visitors of online stores actually purchase a product. This, despite the fact that in offline, brick and mortar stores more than twenty-five out of a hundre... Meer
Paperback
Mei 2015 | ISBN 9789047008729 | 256 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
E-book 
Mei 2015 | ISBN 9789047008781
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Handboek voor de redacteur

Handboek voor de redacteur

Heidi Aalbrecht, Pyter Wagenaar | Boom
Als redacteur moet je niet alleen een uitstekend taalgevoel hebben, maar ook begrijpen hoe tekst een boodschap overbrengt. Je bent de schakel tussen de auteur en de lezer. Met jouw ingrepen haal je... Meer
Paperback
Mei 2015 | ISBN 9789089534958 | 292 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
45,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
On top

On top

Anna Nooshin | Van Holkema & Warendorf
On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties. Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een va... Meer
Gebonden
April 2015 | ISBN 9789000344352 | 224 blz.
Uitverkocht
23,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Woorden die werken op de werkplek

Woorden die werken op de werkplek

Ike K. Lasater | Mens en Communicatie B.V.
In de eerste 4 hoofdstukken legt de auteur Ike Lasater in heldere taal de 4 componenten uit van Geweldloze Communicatie en wat deze vorm van verbindende communicatie voor je persoonlijk kan beteken... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789082361308 | 150 blz.
Uitverkocht
24,25
Bestellen
Kwalitatief onderzoek in organisaties (tweede druk)

Kwalitatief onderzoek in organisaties (tweede druk)

Inge Bleijenbergh | Boom
In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een studie of p... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462364639 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
38,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Toekomstonderzoek (2e druk)

Toekomstonderzoek (2e druk)

Boudewijn Raessens | Boom
Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze le... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2015 | ISBN 9789462365230 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Hoe schrijf ik een onderzoeksplan?

Hoe schrijf ik een onderzoeksplan?

Hans Krabbe | Boom
Een goed onderzoeksplan zorgt voor goed onderzoek. Het is misschien wel de belangrijkste fase van het onderzoek. Als je het goed aanpakt, kost het al snel een derde van de tijd van het hele onderzo... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2015 | ISBN 9789462365377 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
38,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
  Vorige123456789Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg