In verband met de NAVO-top kunnen onze vervoersdiensten tussen 19 en 27 juni vertraging oplopen
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Middelbaar beroepsonderwijs
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Academy
  • Alle bij- en nascholingen
  • On demands
  • Curriculum Psychodiagnostiek
  • FAQ
  • Over ons
  • Klachtenprocedure
Boom Gezondheidszorg - Academy
Gezondheidszorg Gezondheidszorg academy Klachtenprocedure
Terug

Klachtenprocedure

Laat ons weten wat we kunnen verbeteren! 

Wij streven bij al onze activiteiten naar een optimale dienstverlening. 

 

Indien men reden ziet om over het handelen van Boom Gezondheidszorg Academy een klacht te willen indienen dan is het verzoek dit per e-mail te doen aan de directie via m.tomassen@boom.nl. Uiterlijk binnen 3 werkdagen volgt een bevestiging van ontvangst. De klacht is daarmee in behandeling genomen waarna uiterlijk binnen 14 werkdagen per e-mail een inhoudelijke reactie volgt.  

 

  1. Daarbij wordt altijd een voorstel gedaan om tot een voor betrokken partijen acceptabele oplossing te komen.
  2. Mocht overeenstemming uitblijven dan wordt aangegeven hoeveel tijd de afhandeling van de klacht zal vergen c.q. op welke datum men uitsluitsel van e.e.a. kan verwachten.
  3. Mochten partijen niet tot een oplossing komen dan zal het geschil worden voorgelegd aan Aerrea GGZ. Het oordeel van deze instantie is bindend voor Boom uitgevers.  

 

De afhandeling van elke klacht wordt adequaat op schrift gedocumenteerd en gedurende ten minste 12 maanden bewaard. Het privacybeleid van Koninklijke Boom uitgevers is altijd van toepassing. 

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg