TOPgeMERKt
Een grootse klantbeleving creëren in zeven stappen
Paperback
April 2021 | ISBN 9789401473484 | 224 blz.
29,99
Omschrijving
Voor groeiende kleine merken of KMO's/MKB's klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is het net ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk om een echte merkbeleving op te bouwen. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, doordachte stappen een heel grote impact hebben.
TOPgeMERKt maakt een geweldige klantbeleving, klantgerichtheid en klantloyaliteit haalbaar voor kleine merken van eigenaar-ondernemers.
Vanuit zeven challenges leer je op een doordachte, toegankelijke manier klantbeleving creëren in een phygital klantreis, via praktische modellen en herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die groots willen zijn.
Auteur(s)
Reviews 'TOPgeMERKt'
Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.
Gerelateerde uitgaven
Verliefd op je klant
19,99




