Customers the day after tomorrow
Hoe klanten winnen in een wereld van AI, bots en automatisering
Hardback
Oktober 2017 | ISBN 9789082542240 | 224 blz.
29,99
E-book
Oktober 2017 | ISBN 9789401445429
21,99
Omschrijving
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aankopen als de customer service.
Dit nieuwe boek neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van Internet of Things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Maar in de eerste plaats gaat dit boek over klanten. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering
- Van de auteur van The conversation manager, The conversation company en Marketing.
- Met een hoofdstuk door Peter Hinssen, auteur van The day after tomorrow.
Auteur(s)
Reviews 'Customers the day after tomorrow'
Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.
Gerelateerde uitgaven
Verliefd op je klant
19,99




