Een Goed Gesprek...
Hoe je koud bellen leuker en effectiever maakt
Paperback
Januari 2021 | ISBN 9789464313055 | 1e druk | 88 blz.
17,99
Omschrijving
In de commercie staat telemarketing, oftewel koud bellen, onder aan de ladder. Het wordt door velen gezien én ervaren als het laagste van het laagste. Ongevraagd een telefonische ‘voet tussen de deur zetten’ wekt wrevel bij degenen die gebeld worden. En daarom is het ook niet succesvol. Daarentegen maakt de balansmethode die in dit boek wordt uitgewerkt koud bellen effectiever en leuker. Betere gesprekken, meer resultaat en meer plezier! Voor wie is dit boek? Iedereen die zich (een deel van) zijn tijd bezig houdt met het telefonisch benaderen van potentiële klanten in B2B-segmenten in een poging een afspraak met hen te maken voor een commercieel vervolg.
Reviews 'Een Goed Gesprek...'
Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.
Gerelateerde uitgaven
Verliefd op je klant
19,99



