Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Voor groeiende kleine merken of KMO's/MKB's klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is het net ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk om een echte merkbeleving op te bouwen. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, doordachte stappen een heel grote impact hebben.
TOPgeMERKt maakt een geweldige klantbeleving, klantgerichtheid en klantloyaliteit haalbaar voor kleine merken van eigenaar-ondernemers.
Vanuit zeven challenges leer je op een doordachte, toegankelijke manier klantbeleving creëren in een phygital klantreis, via praktische modellen en herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die groots willen zijn.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account