Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de klanteninteractie en de economische tijdsgeest.
Klanten willen vandaag geservicet worden op een manier die 'hyperconvenient' en 'hyperpersonalised' is. Via instant communicatiemiddelen willen ze interactief begeleid worden in een aankoopproces dat van A tot Z als uniek, efficiënt en waardevol wordt ervaren. Customer experience is king!
Hoe kun je in een minimum van tijd tot een maximum aan klanttevredenheid, gepersonaliseerde service en verkoopresultaat komen, dat is de kern van dit boek.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account