Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Medewerkers hebben potentie als het gaat om bedrijfscommunicatie. Zet ze in als online ambassadeur met een ambassadeursprogramma of employee advocacy en laat je ware gezicht zien.
Stéphan Lam helpt bedrijven en medewerkers om via sociale media te communiceren met bestaande klanten en nieuwe klanten, medewerkers te rekruteren en zelfs invloed uit te oefenen op de markt.
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Inleiding - Stop 'sociaal' terug in sociale media!
DEEL I
Online ambassadeurschap moet
1. Mensen zijn betrouwbaarder dan bedrijven
2. Iedereen is creator
3. Waarom je online ambassadeurs nodig hebt
4. Voordat je begint
5. Waarom een ambassadeursprogramma soms mislukt
DEEL II
Een ambassadeursprogramma in zeven stappen
6. Bepaal je doel
7. Bepaal de thema's
8. Kies en betrek ambassadeurs
9. Geef ambassadeurs duidelijke rollen
10. Breng de buitenwereld in kaart
11. Ondersteun ambassadeurs
12. Meet succes
Tot slot
Over de auteur
Noten
Lees in dezelfde serie
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account