Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Digitale trends en tools in 60 minuten
Paperback
Mei 2017 | ISBN 9789461262233 | 176 blz.
12,50
Omschrijving
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee.
De neuromarketingbril
Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril. Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Auteur(s)
Reviews 'Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten'
Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.
Gerelateerde uitgaven
Verliefd op je klant
19,99