Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: je ideeën, je producten en diensten, je organisatie, jezelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en jij als verkoper de facilitator bent.
Verkopen in 90 minuten brengt je verkoopkennis up-to-date. Onderwerpen die aan bod komen zijn:
• Verkopen volgens de socratische methode
• De fasen van het verkoopgesprek
• Soorten klanten en wensen
• Waarde verkopen en waarde toevoegen
• Omgaan met bezwaren
• Scherp zijn en er scherp uitzien
Met veel handige tips en do’s en don’ts.
Inleiding
1 De rol van de verkoper
2 Verschil moet er zijn
3 Sell the sizzle, not the sausage
4 Hoe open je het gesprek (fase 1)?
5 Waar heeft je klant of prospect behoefteaan (fase 2)?
6 Wat is je voorstel (fase 3)?
7 Hoe sluit je het gesprek af (fase 4)?
8 Omgaan met vragen en bezwaren
9 Tot slot: blijf scherp!
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account