Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
In Perfect Store beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.
Het concept Perfect Store slaat een rationele brug tussen de ondernemer en zijn leverancier. Liet je je voorheen nog min of meer leiden door het onderbuikgevoel, nu kun je dankzij de opkomst van datastromen en digitale technologie aan dit gevoel een feitelijke onderbouwing geven en je veel beter voorbereiden.
De Perfect Store-methode stelt je daarnaast in staat het maximale uit een locatie te halen dankzij de 'perfect fit' van assortiment en doelgroep. Bovendien zorgt de methode ervoor dat de marktbewerking zo efficiënt mogelijk verloopt. De Perfect Store-methode maakt optimaal gebruik van de nieuwste technologische ontwikkelingen en combineert die met de ervaringen van de meest prominente leveranciers uit de markt. Het is een beproefd concept waarmee leveranciers en retailers optimaal tegemoet kunnen komen aan de wensen van de klant. Door het gebruik van voorbeelden uit de praktijk is Perfect Store inzichtelijk voor iedereen en kan zowel de ondernemer als de sales-en marketingafdeling van de leverancier zijn ideale Perfect Store-benadering opzetten.
1. De wereld is Fast Moving in FMCG
2. De perfecte locatie
3. De perfecte informatie
4. De perfecte executie
5. De perfecte toekomst
Bijlage 1: Kanalen FMCG
Bijlage 2: Handige tools
Bijlage 3: Accountability van de afdeling marketing
Bijlage 4: Gangbare strategieën binnen FMCG
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account