Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van de klant zouden uitgaan?
Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële) klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert.
1. Marktgericht positioneren
2. Stap 1 Behoeften - het begint bij de klant
3. Stap 2 Sterktes - wat onderscheidt je merk
4. Stap 3 Belofte - de basis: wat is je 'License-to-win'?
5. Stap 4 Marketingstrategie - een nuttig uitstapje
6. Stap 5 Positioneren - het communicatiehuis
7. Stap 6 Bewijzen - the proof of the pudding is in the eating
8. Stap 7 Positioneringstrategie - de invulling
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account