Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Middelbaar beroepsonderwijs
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Coaching Authenticiteit
Terug
Paperback
Januari 2010 | ISBN 9789052617374 | 336 blz.
44,95
In winkelwagen

Authenticiteit

Wat consumenten écht willen

James Gilmore, B. Joseph Pine | Boom
Authenticiteit
Paperback
Januari 2010 | ISBN 9789052617374 | 336 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Plaats op wensenlijst
OmschrijvingInhoudAuteur(s)
Omschrijving

Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Als klanten uw aanbod niet 'echt' genoeg vinden, wordt u al snel gebrandmerkt als niet-authentiek - als nep - en loopt u het risico omzet te verliezen. Heeft uw bedrijf daar al iets op gevonden?

Gilmore en Pine gaan verder waar ze hun baanbrekende bestseller De beleveniseconomie eindigden. Ze leggen uit dat beschikbaarheid, prijsstelling en kwaliteit niet langer voldoende zijn. De consument van nu zoekt authenticiteit waar en wat hij ook koopt. Als u aan deze hang naar authenticiteit weet te voldoen, hebt u toegang tot de harten, de hoofden en de portemonnees van uw klanten, wat uw aanbod ook is.

In Authenticiteit wordt op allerlei terreinen onderzocht hoe succesvolle ondernemingen zich identificeren met het zelfbeeld en de wensen van hun klanten. Het biedt u praktische managementtools om u en uw bedrijf verder te helpen:

  • Maak een inschatting van de vermeende authenticiteit van uw bedrijf of product met gebruikmaking van nieuwe hulpmiddelen, waaronder de echt/nep-matrix;
  • Ontwikkel nieuwe manieren om te appelleren aan echtheid;
  • Implementeer specifi eke strategieën om authenticiteit over te brengen.


'Wie [dit] boek na de laatste bladzijde dichtslaat zonder één bruikbaar idee voor de eigen onderneming, heeft te haastig gelezen.' - Management Scope

'Authenticity is een waardige opvolger van The Experience Economy. Een aanrader voor iedereen die zich met marketing, communicatie en consumentengedrag bezighoudt.' - Het Financieele Dagblad

Inhoud

1. Authenticiteit Het nieuwe zakelijk imperatief

2. De vraag naar authenticiteit: Waarom nu?
3. De aanvoer van onechtheid
4. Authenticiteit overbrengen
5. Nep, nep, alles is nep
6. Een onwerkelijke werkelijkheid
7. Authenticiteit ontleed
8. Van marketing naar placemaking
9. Van strategie naar besluitvorming
10. Zoeken

Auteur(s)
James Gilmore
Joseph Pine en James Gilmore zijn medeoprichters van Strategic Horizons llp, een denkstudio in Aurora, Ohio, die ondernemingen helpt om innovatieve manieren te bedenken en ontwerpen om de waarde va... Meer

Lees meer
B. Joseph Pine
Joseph Pine en James Gilmore zijn medeoprichters van Strategic Horizons llp, een denkstudio in Aurora, Ohio, die ondernemingen helpt om innovatieve manieren te bedenken en ontwerpen om de waarde va... Meer

Lees meer

Reviews 'Authenticiteit'

Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.

Gerelateerde uitgaven

Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen
19,99
Bestellen
Aan de slag met Power BI (3e druk)_Ben Groenendijk_9789024462698

Aan de slag met Power BI (3e druk)

Ben Groenendijk
41,95
Bestellen
De kunst van gedrag ontwerpen

De kunst van gedrag ontwerpen

Astrid Groenewegen
39,90
Bestellen
Meer

Zakelijk account

Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .


Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?


Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg