Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
In De Fred-factor vertelt Mark Sanborn het waar gebeurde verhaal van zijn postbode Fred, die zoveel van zijn werk houdt dat hij altijd iets extra’s doet voor de mensen bij wie hij post bezorgt. Hij houdt bijvoorbeeld een oogje in het zeil over iemands huis en treedt iedereen als vriend tegemoet. Fred is een voorbeeld van klantvriendelijkheid. Wat is het geheim van Fred, wat is nu die Fred-factor?
Sanborn zet de vier basisprincipes uiteen waarmee we nieuwe energie en creativiteit in ons werk en ons leven kunnen brengen. Door ze, net als Fred, in praktijk te brengen, iedere dag opnieuw, kunnen we leven en werken op een manier die voldoening schenkt aan jezelf en aan anderen.
Wees als Fred en maak iets speciaals van je leven en je werk.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account