Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Feedback voorkomt irritaties en conflicten, creëert begrip, versoepelt de samenwerking, vergroot het werkplezier en verbetert het functioneren. Alle reden dus om feedback geven en ontvangen goed onder de knie te krijgen, zou je zeggen.
Maar hoe komt het dan toch dat de meeste mensen het o zo lastig vinden om goed met feedback om te gaan? Met Kleintje feedback is dat voorgoed verleden tijd. Na het lezen van dit boekje voel je je gesterkt om meer te doen met feedback. Je hebt onderzocht wat je ervan weerhoudt om feedback te geven of te vragen, je krijgt manieren aangereikt om feedback op een goede manier te brengen, en je gaat actief momenten en situaties opzoeken waarin je (nog meer) gaat experimenteren met feedback.
Zo kunnen mensen in hun organisatie laten zien hoe het ook kan: samen praten over gedrag. Om te groeien en bij te dragen aan een open en eerlijke bedrijfscultuur.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account