Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Een pakkende eerste zin op de achterflap doet zelfs slechte boeken goed verkopen. Wat zijn de ingredienten voor zo'n zin? Hoe bereid je een onvergetelijke boekpresentatie voor? Hoe zet je Google het best in om duizenden lezers te bereiken? Kortom: je boek is geschreven, en dan?
Dit boek laat zien waar iedere auteur die in eigen beheer wil uitgeven tegenaan loopt. Van de belangrijkste dilemma's bij het drukken tot het slim benaderen van de pers. En van het verstandig inzetten van YouTube tot effectief gebruik van Wordpress, Twitter en Facebook. Het uitgeefvak is onnodig mistig; dit boek biedt duidelijkheid over het uitgeven in eigen beheer. Voor het eerst gaat een boek over boekpromotie veel verder dan reclame maken alleen.
Het draait om het vermarkten van je merk. Je boek is daar het belangrijkste instrument voor. Bereid daarom de lancering goed voor, want voor het stevig op de markt brengen van je nieuwe boek krijg je maar één kans. Verdienen met uitgeven is gemaakt met 7 verschillende papiersoorten.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account