Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (143)
  Vorige123456Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×E-book ×Gebonden ×Andere uitgevers ×
Het kompas

Het kompas

Eldert de Jager | Expertboek
In de complexe wereld van LEAN-modellen en Big Data is Het kompas een praktisch en eenvoudig te hanteren handboek met de 10 stappen die leiden tot echte grip op jouw bedrijfsresultaat.   Echte gr... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789492383440
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,99
In winkelwagen
Hoe moeilijk kan het zijn?

Hoe moeilijk kan het zijn?

Jasper van Kuijk | Maven Publishing
Of het nu gaat om rookmelders, ov-fietsen, beamers of de stiltecoupé: sommige producten wil je omhelzen en andere het raam uitgooien. Maar hoe komt dat? Het is vaak lastig er de vinger op te leggen... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789492493095
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2016 | ISBN 9789492493101
Direct via e-mail
14,50
In winkelwagen
Integere types doen niet aan marketing

Integere types doen niet aan marketing

Kiki Verbeek | Uitgeverij Thema
Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen. Geen schreeuwerige marketing, maar klantwervend bloggen.  Voor trainers, coaches en adviseurs. Je bent steengoed in je vak, doe... Meer
Gebonden
Augustus 2016 | ISBN 9789462720718
Uitverkocht
22,00
Bestellen
Good business voor KMO's

Good business voor KMO's

Louis Schoofs | Lannoo Campus
- Wat kunnen managers leren van clowns?- Hoe worden klanten ambassadeurs?- Wat maakt van een odnerneming een good business?Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We ... Meer
E-book 
Juli 2016 | ISBN 9789401430852
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Maak ze gek!

Maak ze gek!

Aartjan van Erkel | Van Duuren Management
Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met al jouw klanten aan de haal gaa... Meer
Paperback
Juli 2016 | ISBN 9789089653345 | 1e druk | 200 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
Lanceren kan je leren

Lanceren kan je leren

Marjan Crabtree | uitgeverij Lente
Ben jij een vrouwelijke ondernemer? Verkoop jij je diensten online en wil je gegarandeerd meer klanten en meer omzet? Ben je wars van gladde verkooppraatjes en krijg je jeuk bij de gedachte aan moe... Meer
Paperback
Juni 2016 | ISBN 9789082203257 | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,50
In winkelwagen
Ondernemer in 100 dagen

Ondernemer in 100 dagen

Thomas Blekman | Futuro Uitgevers
Een nieuw verdienmodel ontwikkelen dat bij jou past, en omzet realiseren binnen 100 dagen. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar toch kan het!Na meer dan tien jaar experimenteren en meer d... Meer
Paperback
Mei 2016 | ISBN 9789492221315 | 168 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Mei 2016 | ISBN 9789492221452
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Zo werkt aandacht

Zo werkt aandacht

Stefan van der Stigchel | Maven Publishing
Reclameborden, websitebanners, wegwijzers, sponsorshirts, etalages, Facebook-meldingen en verkeerslichten: onze ogen worden elke dag gebombardeerd met visuele informatie. Maar wat bepaalt wat ons o... Meer
Paperback
November 2015 | ISBN 9789491845765 | 248 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,00
In winkelwagen
E-book 
Mei 2016 | ISBN 9789491845840
Direct via e-mail
14,50
In winkelwagen
Business marketing management

Business marketing management

Wim Biemans | Noordhoff Uitgevers B.V.
Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebrui... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2016 | ISBN 9789001863104 | 378 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
95,95
In winkelwagen
Alles over verkopen

Alles over verkopen

Richte Lommert | U2pi BV
Alles over verkopen is een praktisch handboek voor verkopers. Alle aspecten van het moeilijke maar boeiende vak verkopen - van communicatieve vaardigheden en de techniek van het verkoopgesprek tot ... Meer
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789087595845 | 307 blz.
Uitverkocht
18,95
Bestellen
Het innovatiedoolhof

Het innovatiedoolhof

Gijs van Wulfen | Van Duuren Management
Winnaar van Managementboek van het Jaar 2017!   Het Innovatiedoolhof: innovatie simpel gemaakt. Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk... Meer
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789089653123
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De Kracht van Storytelling

De Kracht van Storytelling

Carmine Gallo | Business Contact
Het geheim achter vrijwel alle successen is een krachtig verhaal! The New York Times noemde storytelling daarom 'een strategisch wapen met onvoorstelbare kracht'. In dit boek beschrijft Carmine Gal... Meer
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789047009160 | 336 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,99
In winkelwagen
E-book 
Maart 2016 | ISBN 9789047009252
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
De kleine Marketing voor Dummies

De kleine Marketing voor Dummies

Alexander Hiam | BBNC Uitgevers
Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor ... Meer
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789045351643
Uitverkocht
4,99
Bestellen
Salesmanagement

Salesmanagement

| Noordhoff Uitgevers
Met Salesmanagement leer je - vanuit de optiek van de salesmanager - stapsgewijs hoe je een integraal strategisch en operationeel verkoopplan schrijft.Waarom kiezen voor Salesmanagement? leert j... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789001862930 | 5e druk
Uitverkocht
68,95
Bestellen
Salesvaardigheden

Salesvaardigheden

René Susan | Noordhoff Uitgevers
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktij... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789001863005 | 2e druk | 288 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
55,95
In winkelwagen
Vertrouw me, ik ben verkoper

Vertrouw me, ik ben verkoper

| Business Contact
Bij een verkoper denken de meeste mensen meteen aan een opdringerige, oneerlijke en zelfzuchtige geldwolf. Dat beeld is zo hardnekkig, dat ook verkopers zelf zijn gaan geloven dat je zonder wolvens... Meer
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789047008521 | 128 blz.
Uitverkocht
15,00
Bestellen
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789047008538
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Contact Center Management

Contact Center Management

Jan Smets | Lannoo Campus
Call centers, niet langer het lelijke eendje van het bedrijf Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we ... Meer
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789401433983
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
City- en gebiedsmarketing

City- en gebiedsmarketing

Michel Buhrs | Scriptum
City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aans... Meer
Gebonden
Januari 2016 | ISBN 9789463190138
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,99
In winkelwagen
De Superpromoter

De Superpromoter

Rijn Vogelaar | Van Duuren Management
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van leve... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789089653031 | 200 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,99
In winkelwagen
E-book 
December 2015 | ISBN 9789089653048
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
De kleine Cialdini

De kleine Cialdini

Jacqueline de Jong | Business Contact
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplare... Meer
Gebonden
Oktober 2015 | ISBN 9789047008644 | 80 blz.
Uitverkocht
13,99
Bestellen
E-book 
November 2015 | ISBN 9789047009047
Direct via e-mail
6,99
In winkelwagen
Verkopen met mensenkennis

Verkopen met mensenkennis

Hans Faas | Futuro Uitgevers
In het boek Verkopen met mensenkennis krijg je tips, checklists en stappenplannen om jezelf en je klant beter te begrijpen. Je leert daarmee de taal van de klant te spreken tijdens afspraken, schri... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789492221162 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2015 | ISBN 9789492221179
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Alles is marketing

Alles is marketing

Truus Koppelaar | Pharos Uitgeverij
Na bijna 20 jaar bij AFAS Software te hebben gewerkt, waarvan een groot deel als directeur marketing, is marketing nog steeds de grote passie van auteur Truus Koppelaar-Noort. In dit boek deelt zij... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789079399703 | 112 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De business compositie

De business compositie

Floris E. Hurts |
Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2015 | ISBN 9789023254386 | 1e druk | 192 blz.
Uitverkocht
20,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Offertes winnen

Offertes winnen

Peter de Weerd | Peter de Weerd
Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertis... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789082410808 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789082410815
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 stud... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789001834128 | 608 blz.
Uitverkocht
79,95
Bestellen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789001856281
Uitverkocht
70,95
Bestellen
  Vorige123456Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg