Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (143)
  Vorige123456Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×E-book ×Gebonden ×Andere uitgevers ×
Customers the day after tomorrow

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem | LannooCampus
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aanko... Meer
Hardback
Oktober 2017 | ISBN 9789082542240 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,99
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789401445429
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Positief verrast

Positief verrast

Marieke van der Laan | Futuro Uitgevers
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit me... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789492221674
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
September 2017 | ISBN 9789492221926
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Handboek Datavisualisatie in Excel

Handboek Datavisualisatie in Excel

Wim de Groot | | Van Duuren Media
Excel is al lang de status voorbij van een programma voor boekhouders en controllers. Met de komst van Big Data toont Excel zich van onschatbare waarde voor sales, marketing en data driven organisa... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789059409767 | 400 blz.
Uitverkocht
54,99
Bestellen
Hacking Growth

Hacking Growth

Sean Ellis, Morgan Brown | Lev.
Het is moeilijk voor te stellen, maar ooit was Airbnb het best bewaarde geheim van reishackers en couchsurfers; LinkedIn het exclusieve domein voor topmanagers en recruiters; Facebook het zielige s... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789400508989 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789044976465
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Marketingplan Today

Marketingplan Today

Albert Zeeman | Mijnmanagementboek
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoo... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789463425155 | 94 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,71
In winkelwagen
Hardback
Maart 2017 | ISBN 9789463427517 | 94 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
35,99
In winkelwagen
Mediatraining voor iedereen

Mediatraining voor iedereen

Frank Peters | Futuro Uitgevers
Iedereen krijgt wel eens te maken met de media. Of je nu manager bent bij een bedrijf of specialist in een ziekenhuis. Maar woordvoering is zeker niet ieders favoriete bezigheid. En soms is er zelf... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789492221766 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221841
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Het wat en hoe van contentstrategie

Het wat en hoe van contentstrategie

John Verhoeven | Business Contact
John Verhoeven begeleidt sinds 2011 bedrijven en organisaties bij de opzet en uitvoering van hun contentstrategie. Het doel van die strategie is de relatie met de klant verrijken en versterken. Hoe... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789047010067 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
Marketing.com 4.0

Marketing.com 4.0

Wim van der Mark | | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te generer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789001877545
Uitverkocht
0,00
Bestellen
Raak!

Raak!

Raf Stevens, Reinier Rombouts | Futuro Uitgevers
Iedereen heeft een verhaal. Of je nu bestuurder, ondernemer of expert bent: je communiceert als een persoon met andere mensen. Maar wordt je publiek geraakt door wat je vertelt? Geloven ze je? Wie... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789492221704 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221834
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
De relatie-economie

De relatie-economie

Xavier van Leeuwe, Matthijs van de Peppel | Business Contact
Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het do... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789047010814 | 224 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
E-book 
Juni 2017 | ISBN 9789047010821
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Sales vanuit je Hart

Sales vanuit je Hart

Richard van Kray | Business Contact
Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardo... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789047010586 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2017 | ISBN 9789047010685
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Dion van der Vaart | Haystack, Uitgeverij
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee.   De neuromarketing... Meer
Paperback
Mei 2017 | ISBN 9789461262233 | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
De wet van de paracetamol

De wet van de paracetamol

Paul Moers | Duuren Media, Van
De levensduur van producten, diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend, ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller d... Meer
Paperback
Mei 2017 | ISBN 9789089653697 | 180 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
Profit First

Profit First

Mike Michalowicz, Femke Hogema | Van Duuren Management
Hoe zou het zijn als winst niet langer een restje is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veiligstelt? Zo... Meer
Paperback
April 2017 | ISBN 9789089653598 | 240 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
33,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2017 | ISBN 9789089653604
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Contentmarketing

Contentmarketing

Suzanne de Bakker | Noordhoff Uitgevers B.V.
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er ste... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877569
Levertijd 1-2 werkdagen
59,95
In winkelwagen
Marketingstrategie

Marketingstrategie

Ruud Frambach, Edwin J. Nijssen | Noordhoff Uitgevers B.V.
Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877217
Uitverkocht
56,95
Bestellen
De commerciële revolutie

De commerciële revolutie

Wessel Berkman | Business Contact
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee ... Meer
Gebonden
Maart 2017 | ISBN 9789047010043 | 192 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789047010142
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Jennifer Kok | Haystack, Uitgeverij
Betere branding, meer verkeer op je site en een hogere omzet? Zet een slimme samenwerking op met de juiste online partners. Affiliate marketeer Jennifer Kok weet precies wat wel en niet werkt om ... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789461262226 | 176 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Influencers

Influencers

Carole Lamarque | Lannoo Campus
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Wa... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789401441032 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Bovenscheidend vermogen

Bovenscheidend vermogen

Adriaan Oomen | Futuro Uitgevers
Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van and... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789492221346 | 122 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789492221407
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
30 methoden van beïnvloeding

30 methoden van beïnvloeding

Stephen R. Covey | Business Contact
In zijn belangrijkste boek De zeven eigenschappen verwijst Stephen Covey naar de 30 methoden van beïnvloeding die hij ontwikkelde om te kunnen omgaan met de gevoelige scheidslijn tussen betrokkenhe... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789047010456 | 80 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2017 | ISBN 9789047010517
Uitverkocht
6,99
Bestellen
Een fan per dag!

Een fan per dag!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met ... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789089653291 | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Social selling masterclass

Social selling masterclass

Carola Rodrigues | Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Social Selling Masterclass leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen.   Carola Rodrigues maakt je in dit boek vertrouwd m... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789461562319 | 208 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
26,95
In winkelwagen
Aandacht is het nieuwe goud

Aandacht is het nieuwe goud

Tim Wu | Business Contact
De hele dag door, online en offline, trekken billboards, gesponsorde berichtjes op social media, banners, commercials en folders onze aandacht. Slechts weinig plekken of momenten zijn nog onaangeta... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789047007289 | 384 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
Toeval is geen goede strategie

Toeval is geen goede strategie

Clayton Christensen, Karen Dillon, Taddy Hall, David Duncan | Business Contact
Twintig jaar na zijn baanbrekende boek Het innovatiedilemma zet Clayton Christensen in Toeval is geen goede strategie de wereld opnieuw op z'n kop, en leert hij je hoe je innovatie niet langer van ... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789047009863 | 288 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
  Vorige123456Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg