Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (104)
  Vorige12345Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 60 ×E-book ×Hardback ×
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Karin Garritsen | Van Duuren Media
Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na ver... Meer
Paperback
Maart 2018 | ISBN 9789089653840 | 160 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
April 2018 | ISBN 9789089653857
Uitverkocht
19,99
Bestellen
Basisboek Sales

Basisboek Sales

Robin van der Werf | Noordhoff Uitgevers B.V.
Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales; Sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A; Meer aandacht voor de salesvaardigheden, social selling en nieuwe technologie.   ... Meer
5%
Studentenkorting
Hardback
April 2018 | ISBN 9789001886431
Uitverkocht
59,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Doet marketing ertoe?

Doet marketing ertoe?

Ruud Frambach | Boom
Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018   Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potent... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2018 | ISBN 9789024418725 | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
34,50
In winkelwagen
E-book 
April 2018 | ISBN 9789024418732 | 176 blz.
Direct via e-mail
27,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Kloteklanten 3.0

Kloteklanten 3.0

Egbert Jan van Bel | Boom
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van ... Meer
Paperback
Maart 2018 | ISBN 9789024421947 | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2018 | ISBN 9789058758910
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De kracht van timing

De kracht van timing

Robert B. Cialdini | Boom
De kracht van timing voegt een nieuwe, cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. Het is een baanbrekend boek: uniek, fascinerend en waanzinni... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789024421510 | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2018 | ISBN 9789024421527 | 208 blz.
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
The future of shopping

The future of shopping

Jorg Snoeck | | Van Duuren Media
Winnaar Managementboek van het jaar 2018   Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen m... Meer
Paperback
December 2017 | ISBN 9789082542271 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
November 2017 | ISBN 9789401447287 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
21,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Customers the day after tomorrow

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem | LannooCampus
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aanko... Meer
Hardback
Oktober 2017 | ISBN 9789082542240 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,99
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789401445429
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Alles is verkopen

Alles is verkopen

Jan Bloemhof | Boom
Wij zijn allemaal verkopers. Wij communiceren allemaal. En dat kan altijd beter.   Mensen om je heen beïnvloeden  Elke dag brengen we van alles aan de man. Iedereen doet het. Hoe vaak heb je a... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789024414017 | 1e druk | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789024418763
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
De customer journey in kaart in 60 minuten

De customer journey in kaart in 60 minuten

Bart van der Kooi | Uitgeverij Haystack
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is onli... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789461262400 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789461262592
Direct via e-mail
12,50
In winkelwagen
Positief verrast

Positief verrast

Marieke van der Laan | Futuro Uitgevers
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit me... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789492221674
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
September 2017 | ISBN 9789492221926
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hacking Growth

Hacking Growth

Sean Ellis, Morgan Brown | Lev.
Het is moeilijk voor te stellen, maar ooit was Airbnb het best bewaarde geheim van reishackers en couchsurfers; LinkedIn het exclusieve domein voor topmanagers en recruiters; Facebook het zielige s... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789400508989 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789044976465
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De klantenfluisteraar

De klantenfluisteraar

Jan van Setten | Business Contact
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. M... Meer
Hardback
Juli 2017 | ISBN 9789047010661 | 128 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Mediatraining voor iedereen

Mediatraining voor iedereen

Frank Peters | Futuro Uitgevers
Iedereen krijgt wel eens te maken met de media. Of je nu manager bent bij een bedrijf of specialist in een ziekenhuis. Maar woordvoering is zeker niet ieders favoriete bezigheid. En soms is er zelf... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789492221766 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221841
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Raak!

Raak!

Raf Stevens, Reinier Rombouts | Futuro Uitgevers
Iedereen heeft een verhaal. Of je nu bestuurder, ondernemer of expert bent: je communiceert als een persoon met andere mensen. Maar wordt je publiek geraakt door wat je vertelt? Geloven ze je? Wie... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789492221704 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221834
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
De relatie-economie

De relatie-economie

Xavier van Leeuwe, Matthijs van de Peppel | Business Contact
Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het do... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789047010814 | 224 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
E-book 
Juni 2017 | ISBN 9789047010821
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Sales vanuit je Hart

Sales vanuit je Hart

Richard van Kray | Business Contact
Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardo... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789047010586 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2017 | ISBN 9789047010685
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Profit First

Profit First

Mike Michalowicz, Femke Hogema | Van Duuren Management
Hoe zou het zijn als winst niet langer een restje is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veiligstelt? Zo... Meer
Paperback
April 2017 | ISBN 9789089653598 | 240 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
33,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2017 | ISBN 9789089653604
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Zet je klant centraal!

Zet je klant centraal!

Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa, Evelien van Damme | Eburon Business
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en... Meer
Hardback
Mei 2017 | ISBN 9789463011006 | 120 blz.
Uitverkocht
29,95
Bestellen
Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen | Business Contact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. A... Meer
Gebonden
Februari 2025 | ISBN 9789047010210 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,99
In winkelwagen
E-book 
April 2017 | ISBN 9789047010227
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
De commerciële revolutie

De commerciële revolutie

Wessel Berkman | Business Contact
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee ... Meer
Gebonden
Maart 2017 | ISBN 9789047010043 | 192 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789047010142
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Marketingplan Today

Marketingplan Today

Albert Zeeman | Mijnmanagementboek
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoo... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789463425155 | 94 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,71
In winkelwagen
Hardback
Maart 2017 | ISBN 9789463427517 | 94 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
35,99
In winkelwagen
Bovenscheidend vermogen

Bovenscheidend vermogen

Adriaan Oomen | Futuro Uitgevers
Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van and... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789492221346 | 122 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789492221407
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
30 methoden van beïnvloeding

30 methoden van beïnvloeding

Stephen R. Covey | Business Contact
In zijn belangrijkste boek De zeven eigenschappen verwijst Stephen Covey naar de 30 methoden van beïnvloeding die hij ontwikkelde om te kunnen omgaan met de gevoelige scheidslijn tussen betrokkenhe... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789047010456 | 80 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2017 | ISBN 9789047010517
Uitverkocht
6,99
Bestellen
Inkoop in strategisch perspectief

Inkoop in strategisch perspectief

| Vakmedianet
Een must read voor iedereen die inkoop professioneel in zijn of haar organisatie wil verankeren!   Visie en strategie Professioneel inkopen in strategisch perspectief richt zich op het sta... Meer
Hardback
Januari 2017 | ISBN 9789462155183
Uitverkocht
54,95
Bestellen
Hoe moeilijk kan het zijn?

Hoe moeilijk kan het zijn?

Jasper van Kuijk | Maven Publishing
Of het nu gaat om rookmelders, ov-fietsen, beamers of de stiltecoupé: sommige producten wil je omhelzen en andere het raam uitgooien. Maar hoe komt dat? Het is vaak lastig er de vinger op te leggen... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789492493095
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2016 | ISBN 9789492493101
Direct via e-mail
14,50
In winkelwagen
  Vorige12345Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg