Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (104)
  Vorige12345Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 60 ×E-book ×Hardback ×
Invloed

Invloed

Robert B. Cialdini | Boom
De wereldwijde klassieker – Al meer dan vijf miljoen ex. verkocht wereldwijd!   Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welk... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024404728 | 6e druk | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,50
In winkelwagen
E-book 
September 2016 | ISBN 9789058757005
Direct via e-mail
18,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Karaktervol positioneren

Karaktervol positioneren

Marc van Eck | Boom
Karaktervol positioneren is het eerste boek in een reeks van drie. Een ware must voor elke marketeer, manager of directeur die worstelt met hoe zijn organisatie en/of merk zinvol en onderscheidend ... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789492196088 | 1e druk | 208 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
39,50
Mail mij
E-book 
September 2016 | ISBN 9789058759283
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Good business voor KMO's

Good business voor KMO's

Louis Schoofs | Lannoo Campus
- Wat kunnen managers leren van clowns?- Hoe worden klanten ambassadeurs?- Wat maakt van een odnerneming een good business?Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We ... Meer
E-book 
Juli 2016 | ISBN 9789401430852
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Ondernemer in 100 dagen

Ondernemer in 100 dagen

Thomas Blekman | Futuro Uitgevers
Een nieuw verdienmodel ontwikkelen dat bij jou past, en omzet realiseren binnen 100 dagen. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar toch kan het!Na meer dan tien jaar experimenteren en meer d... Meer
Paperback
Mei 2016 | ISBN 9789492221315 | 168 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Mei 2016 | ISBN 9789492221452
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Zo werkt aandacht

Zo werkt aandacht

Stefan van der Stigchel | Maven Publishing
Reclameborden, websitebanners, wegwijzers, sponsorshirts, etalages, Facebook-meldingen en verkeerslichten: onze ogen worden elke dag gebombardeerd met visuele informatie. Maar wat bepaalt wat ons o... Meer
Paperback
November 2015 | ISBN 9789491845765 | 248 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,00
In winkelwagen
E-book 
Mei 2016 | ISBN 9789491845840
Direct via e-mail
14,50
In winkelwagen
50 Verdienmodellen

50 Verdienmodellen

Jeanet Bathoorn, Petra Iuliano | Boom
Wil je continue geldstromen genereren, geld voor opleidingen en investeringen opzij zetten, maar daarnaast ook tijd en geld overhouden voor goede doelen én om die droomreis te maken? Het begint all... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789462201392 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
April 2016 | ISBN 9789058754400
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Marleen Bekkers, Yousri Mandour | Boom
Gestructureerd proces Wanneer er weer eens op de hei gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat het proces z... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789058754530 | 3e herziene editie | 336 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
34,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2016 | ISBN 9789461278371
Direct via e-mail
27,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Kracht van Storytelling

De Kracht van Storytelling

Carmine Gallo | Business Contact
Het geheim achter vrijwel alle successen is een krachtig verhaal! The New York Times noemde storytelling daarom 'een strategisch wapen met onvoorstelbare kracht'. In dit boek beschrijft Carmine Gal... Meer
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789047009160 | 336 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,99
In winkelwagen
E-book 
Maart 2016 | ISBN 9789047009252
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Vertrouw me, ik ben verkoper

Vertrouw me, ik ben verkoper

| Business Contact
Bij een verkoper denken de meeste mensen meteen aan een opdringerige, oneerlijke en zelfzuchtige geldwolf. Dat beeld is zo hardnekkig, dat ook verkopers zelf zijn gaan geloven dat je zonder wolvens... Meer
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789047008521 | 128 blz.
Uitverkocht
15,00
Bestellen
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789047008538
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Contact Center Management

Contact Center Management

Jan Smets | Lannoo Campus
Call centers, niet langer het lelijke eendje van het bedrijf Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we ... Meer
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789401433983
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
De Superpromoter

De Superpromoter

Rijn Vogelaar | Van Duuren Management
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van leve... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789089653031 | 200 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,99
In winkelwagen
E-book 
December 2015 | ISBN 9789089653048
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
De kleine Cialdini

De kleine Cialdini

Jacqueline de Jong | Business Contact
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplare... Meer
Gebonden
Oktober 2015 | ISBN 9789047008644 | 80 blz.
Uitverkocht
13,99
Bestellen
E-book 
November 2015 | ISBN 9789047009047
Direct via e-mail
6,99
In winkelwagen
Verkopen met mensenkennis

Verkopen met mensenkennis

Hans Faas | Futuro Uitgevers
In het boek Verkopen met mensenkennis krijg je tips, checklists en stappenplannen om jezelf en je klant beter te begrijpen. Je leert daarmee de taal van de klant te spreken tijdens afspraken, schri... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789492221162 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2015 | ISBN 9789492221179
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Offertes winnen

Offertes winnen

Peter de Weerd | Peter de Weerd
Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertis... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789082410808 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789082410815
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Nir Eyal | Van Duuren Management
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn rel... Meer
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652713
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
Pitch!

Pitch!

Rick Willemsen, Alette den Exter | Van Duuren Management
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk ach... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789089652423 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652553
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Perfect Store

Perfect Store

Peter Liesting | Boom
In Perfect Store beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.   Het concept Perfect Store slaat e... Meer
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462201361 | 176 blz.
Uitverkocht
23,50
Bestellen
E-book 
Maart 2015 | ISBN 9789462201538
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Willem Verbeke, Maarten Colijn | Boom
Zelfinzicht en sociale intelligentie Waarom verkopen sommige verkopers veel meer dan andere? Zelfinzicht en sociale intelligentie zijn de geheime krachten achter iedere succesvolle verkoper. Socia... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462201354 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201460
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
CRM in de praktijk

CRM in de praktijk

Sjors van Leeuwen | Boom
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor iedereen die met customer relationship management (CRM) aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een suc... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462200982 | 3e herziene druk | 312 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201101
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Onderneemster zkt sterk merk

Onderneemster zkt sterk merk

Katlijn Voordeckers, Sara Reymen | Lannoo Campus
Hoe word je gekend waarvoor je écht gekend wil zijn? Wat bied je aan en voor wie werk je (niet)? Welke valkuilen moet je vermijden?   Onderneemster zkt sterk merk laat je als vrouwelijke ondern... Meer
E-book 
November 2014 | ISBN 9789401419093
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
When digital becomes human

When digital becomes human

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.   De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van b... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789082033762 | 200 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
29,99
Mail mij
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789401419031
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Handboek mobiele strategie

Handboek mobiele strategie

Bart van Asten | Boom
Mobiele strategie Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven. En steeds vaker zetten... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024406630 | 244 blz.
Uitverkocht
38,25
Bestellen
E-book 
Juni 2014 | ISBN 9789462200951
Direct via e-mail
32,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Omnichannel in retail

Omnichannel in retail

Gino van Ossel | LannooCampus
Gino van Ossel over het koopgedrag van de klant. Winnaar managementboek van het jaar.   Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten d... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789401416702 | 5e druk | 240 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789401416962
Direct via e-mail
26,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Facebookmarketing in 60 minuten

Facebookmarketing in 60 minuten

Marcel van der Heijden | | Uitgeverij Haystack
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marce... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789461260611
Uitverkocht
12,50
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789461260970
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Designmanagement in essentie

Designmanagement in essentie

Wil Michels, Patrick van Thiel | Noordhoff Uitgevers B.V.
Designmanagement in essentie is de opvolger van het succesvolle Corporate Design Management. Het is een vlot geschreven en zeer overzichtelijk standaardwerk op het gebied van design management. Het... Meer
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848705 | 4e
Uitverkocht
32,95
Bestellen
Bezoeken
  Vorige12345Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg