Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Management
  • Webshop
    • Financieel management
    • Innovatie
    • Leiderschap
    • Leren & ontwikkeling
    • Marketing en communicatie
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Project- en procesmanagement
    • Strategie & organisatie
    • Verandermanagement
    • Acties
    • Alle uitgaven
    • Nieuw
    • Verwacht
  • Academy
  • Nieuwsbrief
Management Marketing en communicatie
Terug
Marketing en communicatie
Filters

Filter op

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en communicatie

Producten (481)
  Vorige1....1617181920Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Jos Burgers | Boom
Tevreden klanten We hebben allemaal klanten; de één binnen de eigen organisatie en de ander daarbuiten. En we bestaan bij de gratie van die klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, onze... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789024446087 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617398
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Marketing is geen reclame

Marketing is geen reclame

Krijn de Best, Willem de Vries | Boom
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van ... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789052617138 | 108 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
Werkoverleg als interactief communicatiemiddel bij organisatieverandering

Werkoverleg als interactief communicatiemiddel bij organisatieverandering

Wilmar Zomer, Dirk de Natris | Boom
Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief communicatiemiddel   Dit boek wil benadrukken ... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789013066982 | 99 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
60,75
In winkelwagen
Nu halfvoller!

Nu halfvoller!

Martijn Horvath | Boom
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - ied... Meer
Paperback
September 2009 | ISBN 9789052617121 | 105 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Waarom is een blauwe maandag blauw?

Waarom is een blauwe maandag blauw?

Heidi Aalbrecht | Boom
Waarom is een blauwe maandag blauw? Wie introduceerde de uitdrukking mag ik even een teiltje? En zijn er ook mensen die de put dempen vóór het kalf verdronken is? Waarom is een blauwe maandag blauw... Meer
Uitgave: boek
Paperback
September 2009 | ISBN 9789012581424 | 254 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Inkopers & verkopers

Inkopers & verkopers

Bert Willemsen | Boom
Als manager en ondernemer wilt u graag grip hebben op de commerciële processen in uw organisatie. U wilt scherp inkopen en gunstig verkopen. Soms zit u aan de ene kant van de onderhandelingstafel, ... Meer
Paperback
Juli 2009 | ISBN 9789052617602 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
37,50
In winkelwagen
Het woord is nu aan u!

Het woord is nu aan u!

Theo IJzermans, Lex Eckhardt | Thema B.V.
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun spreekprestaties: het... Meer
Paperback
Juni 2009 | ISBN 9789058715616 | 104 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
27,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Beter communiceren met denkers, voelers en doeners

Beter communiceren met denkers, voelers en doeners

Sjaak Overbeeke | Boom
Als mensen zeggen dat er slecht of te weinig wordt gecommuniceerd, wordt meestal bedoeld dat problemen onuitgesproken blijven. Zo blijven conflicten sudderen, waardoor een algemene onvrede ontstaat... Meer
Paperback
Mei 2009 | ISBN 9789013065329 | 1e druk | 132 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
43,25
In winkelwagen
Free Space: Field Guide

Free Space: Field Guide

Jos Kessels | Boom
In the middle of high speed communication, effortless connections and ultra-short meetings, we notice that we cannot do without conversations. Free Space – Field guide to conversations makes a weal... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2009 | ISBN 9789085068341 | 1e druk | 208 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,90
In winkelwagen
De professionele communicatieafdeling

De professionele communicatieafdeling

Vera de Witte | Boom
Auteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicatieafdeling als strategische managementpartner, die bij uitst... Meer
Paperback
Oktober 2008 | ISBN 9789013059588 | 1e druk | 157 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
58,95
In winkelwagen
More sales, same people

More sales, same people

Alexander Loudon | Boom
Selling is the core activity of every business. However, in many cases sales results can be improved. Not, as is usually believed, by training individual sales professionals in new skills, but by i... Meer
Paperback
Oktober 2008 | ISBN 9789052616667 | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
41,95
In winkelwagen
Het merk is dood, leve het merk

Het merk is dood, leve het merk

Paul Stamsnijder | Boom
Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair oo... Meer
Paperback
Maart 2008 | ISBN 9789052616322 | 152 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Corporate Stories

Corporate Stories

Theo Hendriks, Astrid Schutte | Boom
Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories zijn verh... Meer
Hardback
November 2007 | ISBN 9789013047028 | 328 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
E-book 
November 2007 | ISBN 9789058757043
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Grondslagen van interculturele communicatie

Grondslagen van interculturele communicatie

Wasif Shadid | Boom
Enkele gebeurtenissen zoals de aanslagen op 11 September 2001, de moord op Van Gogh en de wijze waarop het integratiedebat is gevoerd hebben ertoe geleid dat de communicatie tussen de diverse etnis... Meer
Paperback
Februari 2007 | ISBN 9789013041347 | 2e druk | 364 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Professioneel schrijven

Professioneel schrijven

Ed Grubben, Jan Vriens | Boom
Een lezer wil dat een tekst gestructureerd, boeiend en overtuigend is. Maar hoe zorg je daar als schrijver voor? Waar haal je inspiratie vandaan? Hoe pas je creatieve denk-en schrijftechnieken toe ... Meer
Paperback
Februari 2007 | ISBN 9789052615899 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Alle gedrag is communicatie

Alle gedrag is communicatie

Martijn van Oorschot, Michiel Hogerhuis | Uitgeverij SWP B.V.
Op school krijgen we les in scheikunde, wiskunde en geschiedenis, maar het moeilijkste vak, 'hoe verhoud ik mij tot de ande?', wordt niet gegeven. Door schade en schande worden we... handig. Maar o... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2007 | ISBN 9789066658004 | 1e | 190 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
21,00
Mail mij
Inkijkexemplaar
Mensvaardig

Mensvaardig

Mel Silberman, Freda Hansburg | Boom
We hebben allemaal met mensen te maken, of het nu collega's, partners, klanten, studenten, familie- en gezinsleden, vrienden, of buren zijn. Wat we ook met ze van doen hebben, de omgang vraagt om b... Meer
Paperback
December 2006 | ISBN 9789052615844 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
48,95
In winkelwagen
De kracht van zacht

De kracht van zacht

Jan Willem Seip | Thema B.V.
Sommige mensen lijken geboren verkopers. Maar, zijn ze ook echt als verkoper geboren? Natuurlijk niet! De geboren verkoper bestaat niet, integendeel, de professionele verkoper is voortdurend bezig ... Meer
Paperback
September 2006 | ISBN 9789058710475 | 256 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Klantgericht corresponderen

Klantgericht corresponderen

Ed Grubben, Ron Plattel | Boom
Klantgericht corresponderen is een praktische gids voor iedereen die brieven schrijft of er verantwoordelijk voor is. U vindt in dit boek: zeven succesfactoren voor klantgerichte brieven concre... Meer
Paperback
Mei 2006 | ISBN 9789052615639 | 164 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,95
In winkelwagen
Een hogere prijs is pure winst

Een hogere prijs is pure winst

Jos Burgers | Boom
U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enig... Meer
Paperback
Januari 2006 | ISBN 9789013038668 | 130 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,95
In winkelwagen
Voorbij je eigen wijze: effectief communiceren met metaprogramma's in professionele relaties

Voorbij je eigen wijze: effectief communiceren met metaprogramma's in professionele relaties

Guus Hustinx, Anneke Durlinger-van der Horst | Boom
'In dit indrukwekkende werk geven de schrijvers een diepgaande uitwerking van een significant, maar regelmatig onderbelicht gebied van NLP: metaprogramma's. Ik bewonder de betrokkenheid en de integ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024416882 | 2e druk | 279 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren

Esther Bosmans | Boom
Meer
Paperback
December 2004 | ISBN 9789052614960 | 102 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Storytelling

Storytelling

Guido Rijnja, Ron van der Jagt | Boom
Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan ook niet ... Meer
Paperback
Januari 2004 | ISBN 9789013014662 | 1e druk | 125 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
59,25
In winkelwagen
Goed nieuws in kwade tijden

Goed nieuws in kwade tijden

Paul Stamsnijder | Boom
Bedrijven kennen niet alleen goede, maar ook kwade tijden. De besmettingszaak van Coca-Cola, de moordbandencrisis van Ford en Firestone, de kinderarbeidkwestie van IKEA en de geflopte beursgang van... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Maart 2002 | ISBN 9789052614069 | 184 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
55,95
In winkelwagen
Kort en goed rapporteren

Kort en goed rapporteren

Milou Mulder, Grada Schadee | Boom
Een rapport schrijven voor uw leidinggevende, projectleider, directie of opdrachtgever; geen enkele communicatiemedewerker ontkomt hieraan. Het belangrijkste uitgangspunt is: houd het kort en goed.... Meer
Paperback
Januari 2002 | ISBN 9789014090078 | 1e druk | 66 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
  Vorige1....1617181920Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg