Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Een groepsbijeenkomst in goede banen leiden gaat niet vanzelf. Iedereen die weleens voor een groep staat - als trainer, workshopleider of voorzitter van een vergadering - weet dat. Wat doe je als een deelnemer veel te vaak het woord neemt waardoor de rest stilvalt? Of als de sfeer plots omslaat en er een emotionele discussie ontstaat? Elke gespreksleider heeft vaardigheden nodig om in te spelen op onverwachte situaties.
Dit boek biedt diverse strategieën om in te grijpen. De uitgave maakt onderscheid tussen beginnende en meer ervaren gespreksleiders. Als beginner gebruik je de basistechnieken. Wie die beheerst, kan zijn repertoire aan interventies uitbreiden met strategieën voor gevorderden. Door oefening en reflectie kan iedereen een deskundige gespreksleider worden.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account