Docentprofessionalisering
Mentaliseren in de klas
Om een klas goed te managen, moet een leerkracht een soort van relatiedeskundige zijn. Dit boek illustreert hoe mentaliseren niet alleen in de behandelkamer, maar ook in de klas een verschil kan maken.
MeerClean Language
Wat speelt hier?
Rijke taal (v)mbo
Tweebaans werk
Wat wil je écht?
Destructieve dynamieken
33 tips voor vo-didactiek
Handboek ontwerpgericht wetenschappelijk onderzoek
Beheers je!
Het waait niet vanzelf over
Ik team, wij teamen
Zijnsgericht coachen
De kracht van reflectie (2e druk)
Zelfverzekerd spreken
Blended learning design
Effectief lees- en spellingonderwijs
Het is belangrijk om het leren lezen en spellen zo effectief mogelijk in te richten. Met dit boek proberen de auteurs hier een handje bij te helpen.
MeerZoek het even lekker zelf uit - middenbouw
Veel intelligente en (hoog) begaafde kinderen vervelen zich regelmatig op school. Ze willen direct aan de slag, zonder dat ze de opdracht goed lezen. Dit boek heeft als doel middenbouwleerlingen die net iets meer aankunnen, extra uit te dagen en hun planningsvaardigheden te verbeteren.
MeerBlended learning in de praktijk
Handboek Nederlands als tweede taal
Wat een goede tekst!
Wat een goede tekst! is een praktische gids voor leerkrachten in het
basisonderwijs om wegwijs te worden in belangrijke tekstgenres en een
hulpmiddel bij de vormgeving van goed schrijfonderwijs.
Meer




_w173_h400.jpg)

















